Net anale sex gehad?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij het laatste half jaar aan Q-igheid gemist ofzo? Mijn gelukkigheid kent geen grenzen meer de laatste tijd hoor. Doch vanavond is het nog wat beter dan normaal.
Daar zat ook nog wel wat gestuiter in, meen ik. Alhoewel dat ook nog wel een half jaartje extra zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij het laatste half jaar aan Q-igheid gemist ofzo?
Is de huur net omhoog gegaan of is het niet meer gezellig in je eentje ?quote:
Er gaat eentje weg.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef kres het volgende:
[..]
Is de huur net omhoog gegaan of is het niet meer gezellig in je eentje ?
Duidelijkquote:
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide niet naar bed willen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef kres het volgende:
[..]
Duidelijk
Dat moet toch niet zo heel moelijk zijn.....?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide naar bed willen.
Wat een aparte dingen....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef kres het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo snel mogelijk van de hik af?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide niet naar bed willen.
Nee, verschillende smaken.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
Groningen is uit mijn richting.
Maar ik zit tussen 2 meiden? Dat verandert anders wel de zaak
Ja vond ik ook... Kwam die toppic gister tegen...quote:
Mja oke, maar de helft van die dingen heb ik nu niet bij de hand...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef kres het volgende:
[..]
Ja vond ik ook... Kwam die toppic gister tegen...
Maar ja ... Als het helpt.... Why not...???
Tja, we zoeken gewoon een gezellige huisgenoot. Hebben nu echt een familiegevoel in huis.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het bij jullie is maar je maakt het je zelf wel lastig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |