quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik niet, ben vanmorgen bruut door de thuiszorg uit mn bed geschud
Ontzettendquote:
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Allemaal nog wakker aan het worden
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
[..]
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werken
Vind je dat heel gek?quote:
quote:
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Flena het volgende:
das nie fijn...doen ze je niet lief wakker maken met een ontbijtje ofzo
aaah das wel liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkermaar heb beetje opstart problemen vandaag
www.google.com?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Zijn er nog ICT'ers online op het moment?
Heb even een vraagje
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
* Howl meldt zichquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
euhm.... tsjaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!
Die vindt niksquote:
Het enige wat ik voor zoiets ken is netswitcher, maar ik weet niet of dat met alle verbindingen om kan gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vindt niks
Moet voor mijn manager op haar laptop instellen dat wanneer ze thuis is de PC haar W-LAN pakt (en dus ook hoor proxy instellingen wijzigt) wanneer ze op haar werk is de proxy (UTP) instelt, wanneer ze ergens anders is hij via de UMTS gaat
Denk dat dit alleen niet kan
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik help alleen vrouwelijke singles met hun PC problemen trouwens.
dan moeten wij maar eens een xtje afspraakje plannenquote:
quote:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixenquote:
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossenquote:
Ja, en? Ik ben toch niets verplicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossen
hahaha nee hoor valt wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossen
Windows problemen. Nee, dat is niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
Moet voor mijn manager op haar laptop instellen dat wanneer ze thuis is de PC haar W-LAN pakt (en dus ook hoor proxy instellingen wijzigt) wanneer ze op haar werk is de proxy (UTP) instelt, wanneer ze ergens anders is hij via de UMTS gaat
Misschien is een apart topic een optie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Remlof en liesje1979 (niet echt singles dus) komen iig ook naar Parkpop, Sp3c zou ook komen, dus das ff voor de "ik moet even kijken wie er komen" mensen.
Dat is precies wat die vrouwen denken, vermoed ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixen
Dat laten ze maar lekker door een of andere nerd doen
Goedemorgen Belsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:27 schreef Belsezar het volgende:
Zo, goedemorgen.
Al redelijk wat werk gedaan vandaag. Nu even fokken
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is precies wat die vrouwen denken, vermoed ik.
quote:
idd, HWquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is een apart topic een optie?
dat stel je gewoon in bij netwerkverbindingen onder advanced settingsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vindt niks
Denk dat dit alleen niet kan
Geluktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat stel je gewoon in bij netwerkverbindingen onder advanced settings
en anders maak je verschillende hardwareprofielen aan.
gewoon in windows te regelen dit hoor
ja ik ben een nerd![]()
Ik snap niet echt wat het uitmaakt, maar oke dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
idd, HW.
.
Heb ik al geopperd, maar kreeg PM's dat men het een beetje klein wou houden.
Ik ook niet hoor, en het kan uiteraard alsnogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat het uitmaakt, maar oke dan.
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
Dadelijk komen er meer dan vijf mensen op Parkpop?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen sowieso al zeker een aantal fokkers van buiten Singles, en wat crew. Dus een echte kliekmeet wordt het ook weer niet. het zal geen massale meet worden, maar zeker niet 5-6 man ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.![]()
Daarom kom ik helemaal niet trouwens...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en het kan uiteraard alsnog.
Idd Air, kliekjes, Aargh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.![]()
Daarom kom ik helemaal niet trouwens...
Inderdaad. Of d'r moet wat tegenover staan. "You rub my back, I rub yours" zegmaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixen
Dat laten ze maar lekker door een of andere nerd doen
Hmm zou grappig zijn als die vriendin prostitue isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Of d'r moet wat tegenover staan. "You rub my back, I rub yours" zegmaar
Sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
als je niet zoent nadat ik je help kan het vaker gebeuren anders is het snel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |