quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik niet, ben vanmorgen bruut door de thuiszorg uit mn bed geschud
Ontzettendquote:
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Allemaal nog wakker aan het worden
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
[..]
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werken
Vind je dat heel gek?quote:
quote:
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Flena het volgende:
das nie fijn...doen ze je niet lief wakker maken met een ontbijtje ofzo
aaah das wel liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkermaar heb beetje opstart problemen vandaag
www.google.com?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Zijn er nog ICT'ers online op het moment?
Heb even een vraagje
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
* Howl meldt zichquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
euhm.... tsjaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!
Die vindt niksquote:
Het enige wat ik voor zoiets ken is netswitcher, maar ik weet niet of dat met alle verbindingen om kan gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vindt niks
Moet voor mijn manager op haar laptop instellen dat wanneer ze thuis is de PC haar W-LAN pakt (en dus ook hoor proxy instellingen wijzigt) wanneer ze op haar werk is de proxy (UTP) instelt, wanneer ze ergens anders is hij via de UMTS gaat
Denk dat dit alleen niet kan
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik help alleen vrouwelijke singles met hun PC problemen trouwens.
dan moeten wij maar eens een xtje afspraakje plannenquote:
quote:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixenquote:
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossenquote:
Ja, en? Ik ben toch niets verplicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |