En foetsiequote:Op woensdag 22 juli 2009 22:10 schreef dutch-treat het volgende:
YAYOfficial Teaser Trailer
It looks absolutely effing amazing
Da's ook snelquote:
Oehhquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=14449
Alice? who the f*ck is Alice??quote:
quote:
Totaal niet. Zoals hierboven staat is het een 'sequel', waarin een 19-jarige Alice terug gaat naar Wonderland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre de film de beide boeken van Alice combineert
Ja maar ik bedoel meer in hoeverre welke elementen allemaal terugkomenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Totaal niet. Zoals hierboven staat is het een 'sequel', waarin een 19-jarige Alice terug gaat naar Wonderland.
Christopher Lee ... The Jabberwockquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer in hoeverre welke elementen allemaal terugkomenIk wil gewoon graag de Jabberwocky in de film
Wat een leuke mixquote:
Sweeny Todd niet geweldig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef snoodst het volgende:
[..]
Wat een leuke mix!
Ik ben erg benieuwd naar de film. Sweeney Todd vond ik eigenlijk niet zo geweldig, maar die trailer ziet er prachtig uit.
Sweeney Toddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Sweeny Todd niet geweldig?![]()
Ik verwacht dat deze film meer zal gaan lijken op Corpse Bride overigens.
Nah, had het even voor je opgezocht,quote:
Daar ken ik deze versie van:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef ehqo het volgende:
Tevens tvp, want het ziet er verdomd goed uit.
Ik had hem ook al gevonden ja. Blij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ken ik deze versie van:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=36&cols=36&id=pAwR6w2TgxY&startZoom=1
WOWZERSquote:
He-le-maal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.
Wat jammer maar voor mij is de film al verpest door deze trailer.
je laat je ook snel ontmoedigenquote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
idd, viel me ook op. jammerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
Typecasting begint Depp toch zo langzamerhand wel te achtervolgen helaas.quote:
Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
het nadeel is dus dat the hatter niet als bizar maar als nichterig neergezet wordt, wat dus ook niet aansluit bij het orginele verhaal. Daarnaast heeft disney altijd veel twists ingevoerd tbv commercie. Alice is geschreven met zwart haar/ disney maakt het blond haar, stukken zijn weggelaten en nieuwe dingen verzonnen (pratende deurknop is door disney verzonnen). Ik snap dat dit mogelijk ook gedaan was omdat het een kinderfilm was. Maar aan de trailer te zien denk ik dat deze film zich niet meer op de allerkleinste richt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.
En aan de andere kant, Depp is dan wel een goed acteur maar bepaalde maniertjes zal je altijd blijven zien. Die zijn van Depp als persoon denk ik.
Maar Depp lijkt hier een 1 op 1 kopie van Jack Sparrow neer te zetten met andere kleding en make-up. Van een acteur als Johnny Depp verwacht ik beter.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.
En aan de andere kant, Depp is dan wel een goed acteur maar bepaalde maniertjes zal je altijd blijven zien. Die zijn van Depp als persoon denk ik.
Punt. Ik wil ook niet beweren dat dat de enige verklaring is. Het is slechts gissen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar Depp lijkt hier een 1 op 1 kopie van Jack Sparrow neer te zetten met andere kleding en make-up. Van een acteur als Johnny Depp verwacht ik beter.
Het is zeker niet de eerste keer dat hij een wat 'feminiene' antiheld speelt: Edward Scissorhands, Charly and the Chocolate factory, Pirates, Corpse Bride en Sleepy Hollow bijvoorbeeld. Toch zijn het allemaal puike filmsquote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef magnifor het volgende:
[..]
Maar Depp lijkt hier een 1 op 1 kopie van Jack Sparrow neer te zetten met andere kleding en make-up. Van een acteur als Johnny Depp verwacht ik beter.
Jij zou natuurlijk niet bang zijn wanneer een hoofdloos iemand op je komt aflopen met een zwaard van 1,5 meterquote:Op maandag 28 december 2009 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
In Sleepy Hollow is het gewoon een watje.
Een echte kerel is hij ook niet te noemen.quote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Depp in Sleepy Hollow & Corpse bride toch niet echt 'vrouwelijk' .
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef LuNaTiC het volgende:
3D trailer vorige week ook gezien, ziet er goed uit. Burton was ook wel een aangewezen persoon voor deze film... Ben erg benieuwd.
Wat ik dan wel weer grappig was, zat ik met twee vrienden waarvan de ene niet zo'n hele grote filmliefhebber was, dat ie daar écht niet heen ging (onder het mom van, jezus, je gaat als kerel toch niet naar een sprookje'). Toen had ik wel even eenmoment.
Leuke beelden, maar ik ga twijfelen of ze de film niet beter The mad hatter hadden kunnen noemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef choukri1985 het volgende:
Nieuwe Alice in Wonderland trailer met inverview van Johnny Depp en niet eerder vertoond beelden uit de film!
Check it out!
En...wat vind je ervan...wordt super gaaf denk ik zo!
True, maar Jack was niet de enige persoon zo zachtjes aan in de trailersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef choukri1985 het volgende:
ach jah, elke film heeft wel een bepaald character dat duidelijk eruit springt boven alle ander, en meesdtal komt het doordat een groot acteur de rol speelt. Net als Jack Sparrow in Pirates, dan hadden zie die film toch Jack Sparrow kunnen noemen toch hahaha
Dit dus. Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribeanquote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het is zeker niet de eerste keer dat hij een wat 'feminiene' antiheld speelt: Edward Scissorhands, Charly and the Chocolate factory, Pirates, Corpse Bride en Sleepy Hollow bijvoorbeeld. Toch zijn het allemaal puike films.
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dit dus. Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribean
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |