abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76014096
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.
En aan de andere kant, Depp is dan wel een goed acteur maar bepaalde maniertjes zal je altijd blijven zien. Die zijn van Depp als persoon denk ik.
het nadeel is dus dat the hatter niet als bizar maar als nichterig neergezet wordt, wat dus ook niet aansluit bij het orginele verhaal. Daarnaast heeft disney altijd veel twists ingevoerd tbv commercie. Alice is geschreven met zwart haar/ disney maakt het blond haar, stukken zijn weggelaten en nieuwe dingen verzonnen (pratende deurknop is door disney verzonnen). Ik snap dat dit mogelijk ook gedaan was omdat het een kinderfilm was. Maar aan de trailer te zien denk ik dat deze film zich niet meer op de allerkleinste richt.
<hr>
pi_76024719
Je kan disney helaas niet kwalijk nemen omdat Alice toch eigenlijk een kinderverhaal is. En tja, disney is een bedrijf dat zoveel mogelijk winst moet maken en de allerkleinsten zijn toch de hoofd doelgroep.
pi_76024819
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.
En aan de andere kant, Depp is dan wel een goed acteur maar bepaalde maniertjes zal je altijd blijven zien. Die zijn van Depp als persoon denk ik.
Maar Depp lijkt hier een 1 op 1 kopie van Jack Sparrow neer te zetten met andere kleding en make-up. Van een acteur als Johnny Depp verwacht ik beter.
pi_76028897
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef magnifor het volgende:

[..]

Maar Depp lijkt hier een 1 op 1 kopie van Jack Sparrow neer te zetten met andere kleding en make-up. Van een acteur als Johnny Depp verwacht ik beter.
Punt. Ik wil ook niet beweren dat dat de enige verklaring is. Het is slechts gissen.
Maar ik geef toe, ik had andere verwachtingen voordat ik de trailer had gezien.
pi_76116714
TVP! Ik kijk heel erg uit naar deze film
  zondag 27 december 2009 @ 21:10:38 #181
88233 Steve
Still the best.
pi_76116986
Ik vind de trailer er geweldig uitzien.
Pirates of the Caribbean nooit gezien, dus daar heb ik geen last van.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_76148738
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef magnifor het volgende:

[..]

Het is zeker niet de eerste keer dat hij een wat 'feminiene' antiheld speelt: Edward Scissorhands, Charly and the Chocolate factory, Pirates, Corpse Bride en Sleepy Hollow bijvoorbeeld. Toch zijn het allemaal puike films .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2009 @ 18:12:05 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_76148999
Ik vind Depp in Sleepy Hollow & Corpse bride toch niet echt 'vrouwelijk' .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 28 december 2009 @ 18:43:39 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_76150329
In Sleepy Hollow is het gewoon een watje .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_76150459
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
In Sleepy Hollow is het gewoon een watje .
Jij zou natuurlijk niet bang zijn wanneer een hoofdloos iemand op je komt aflopen met een zwaard van 1,5 meter
pi_76151075
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Depp in Sleepy Hollow & Corpse bride toch niet echt 'vrouwelijk' .
Een echte kerel is hij ook niet te noemen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 januari 2010 @ 12:38:01 #187
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76595413
Gisteren trailer gezien in de bios
Zag er grappig uit, ga hem kijken in 3d @ EDE
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76598878
Zag de 3D-trailer in Antwerpen, lijkt me een erg leuke film.
-
pi_76599292
3D trailer vorige week ook gezien, ziet er goed uit. Burton was ook wel een aangewezen persoon voor deze film... Ben erg benieuwd.

Wat ik dan wel weer grappig was, zat ik met twee vrienden waarvan de ene niet zo'n hele grote filmliefhebber was, dat ie daar écht niet heen ging (onder het mom van, jezus, je gaat als kerel toch niet naar een sprookje'). Toen had ik wel even een moment.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_76599629
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef LuNaTiC het volgende:
3D trailer vorige week ook gezien, ziet er goed uit. Burton was ook wel een aangewezen persoon voor deze film... Ben erg benieuwd.

Wat ik dan wel weer grappig was, zat ik met twee vrienden waarvan de ene niet zo'n hele grote filmliefhebber was, dat ie daar écht niet heen ging (onder het mom van, jezus, je gaat als kerel toch niet naar een sprookje'). Toen had ik wel even een moment.

Die kat in die trailer trouwens.
-
pi_77472286
De 3D- trailer ook laatst gezien. Ziet er errug tof uit
pi_77921407
Nieuwe Alice in Wonderland trailer met inverview van Johnny Depp en niet eerder vertoond beelden uit de film!

Check it out!

En...wat vind je ervan...wordt super gaaf denk ik zo!
pi_77921586
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:14 schreef choukri1985 het volgende:
Nieuwe Alice in Wonderland trailer met inverview van Johnny Depp en niet eerder vertoond beelden uit de film!

Check it out!

En...wat vind je ervan...wordt super gaaf denk ik zo!
Leuke beelden, maar ik ga twijfelen of ze de film niet beter The mad hatter hadden kunnen noemen.
pi_77922301
ach jah, elke film heeft wel een bepaald character dat duidelijk eruit springt boven alle ander, en meesdtal komt het doordat een groot acteur de rol speelt. Net als Jack Sparrow in Pirates, dan hadden zie die film toch Jack Sparrow kunnen noemen toch hahaha
pi_77923062
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:37 schreef choukri1985 het volgende:
ach jah, elke film heeft wel een bepaald character dat duidelijk eruit springt boven alle ander, en meesdtal komt het doordat een groot acteur de rol speelt. Net als Jack Sparrow in Pirates, dan hadden zie die film toch Jack Sparrow kunnen noemen toch hahaha
True, maar Jack was niet de enige persoon zo zachtjes aan in de trailers Dat idee krijg ik bij deze film nu wel. En het lijkt wel ALice in Wonderland maar ben benieuwd wat er van het verhaal gemaakt wordt.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:02:00 #196
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_77923177
Wel tof om te kopen als die uit is,
Ik wacht meer op het vervolg van Alice in wonderland die game.
Die heb ik ooit gekregen toen ik 12 of 13 was,. Maar die game was veel te eng voor mij !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_77924523
quote:
Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Het is zeker niet de eerste keer dat hij een wat 'feminiene' antiheld speelt: Edward Scissorhands, Charly and the Chocolate factory, Pirates, Corpse Bride en Sleepy Hollow bijvoorbeeld. Toch zijn het allemaal puike films .
Dit dus. Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribean
pi_77924612
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef ReWout het volgende:

[..]

Dit dus. Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribean
Indd. Hij speelt graag achterlijke rollen van rare types maar ook rustige, 'normale' rollen en personages.
pi_77924967
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef ReWout het volgende:

[..]

Mensen die Depp alleen kennen van de Pirates of the Caribean
+1
pi_77925824
het verhaal schijnt in ieder geval anders te zijn de traditionele alice films. het schijnt een vervolg te zijn op het bekende alice in wonderland verhaallijn te zijn....dus ben dan ook dubbel zo benieuwd naar hoe het is uitgepakt

[ Bericht 1% gewijzigd door choukri1985 op 12-02-2010 17:37:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')