WOWZERSquote:
He-le-maal mee eens.quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.
Wat jammer maar voor mij is de film al verpest door deze trailer.
je laat je ook snel ontmoedigenquote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.quote:Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
idd, viel me ook op. jammerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
Typecasting begint Depp toch zo langzamerhand wel te achtervolgen helaas.quote:
Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |