abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 18:32:58 #151
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_75738148
TRAILER!

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 17 december 2009 @ 18:33:26 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75738166
Heb er nu al zin in
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_75739535
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:32 schreef dutch-treat het volgende:
TRAILER!

WOWZERS
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 17 december 2009 @ 21:01:19 #155
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75744987
Ik vind het er erg tof uitzien !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75750057
Ziet er erg tof uit
pi_75750234
wanneer komt ie uit?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75750387
Hmm ik weet het niet, ik had toch iets minder computer gedoe verwacht, maar misschien heb ik teveel de originele disney film in gedachten.
  donderdag 17 december 2009 @ 23:21:45 #160
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75750814
Ziet er supermooi uit!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  vrijdag 18 december 2009 @ 09:37:50 #161
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_75758269
Geweldig !! Kan niet wachten tot de film uitkomt
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_75758935
Johnny Depp doet voor zover ik heb kunnen zien in de trailers toch te veel Jack Sparrow na. Jammer.
pi_75759658
Ik vind het er erg goed uitzien.. een wat oudere alice.. maar niet zo zwartgallig als in American McGee's Alice. Maar toch ook weer niet lief ende zoetsappig.
pi_75759727
Ik heb de trailer gezien in een Amerikaanse bioscoop. Ik wist daarvoor helemaal niet dat deze film eraan zat te komen. Ik wil 'm zeker zien!
pi_75764697
Vind de koningin wel een gedrocht om te zien. Iew!
Ben benieuwd naar de film maar ergens bekruipt me het gevoel dat ie gaat tegenvallen. Ik ga er dus niet te hoge verwachtingen van scheppen.
pi_75764804
Ziet er ontzettend leuk uit! Zal wel een boel gekost hebben
  vrijdag 18 december 2009 @ 23:04:00 #167
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_75788971
vanmiddag de trailer in 3d gezien (bij avatar) ziet er weer erg burtonesque goed uit!!
pi_75868029
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.

Wat jammer maar voor mij is de film al verpest door deze trailer.
<hr>
pi_75916623
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
Alice, het mooiste bizarre sprookje (als je het zo mag noemen) wordt verfilmd. Ik keek er best naar uit, totdat ik de trailer zag. Opzicht sprak hij mij best aan, totdat Johnny Depp met zijn nichtenkop langskwam. Wat een vreselijke miss-cast voor the Hatter. Nu verbaasd het mij niets dat Tim Burton Depp kiest, aangezien ze al veelvuldig hebben samengewerkt. Maar moet er nou weer zo'n gay versie met paarse make up komen van the Hatter? Doe het dan ala American McGee stijl of zoals in de 2009 TV serie Alice, the Hatter.

He-le-maal mee eens.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_75917441
Jongens komt allemaal wel goed... Ga deze liever zien dan die Avatar-hype!
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:32:38 #171
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75917799
quote:

je laat je ook snel ontmoedigen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75921810
quote:

Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
pi_75967842
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:

[..]

Verder lijkt hij de rol van Jack Sparrow te spelen, hoe hij loopt en met zijn handen doet.
idd, viel me ook op. jammer
pi_76004482
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef zepplin86 het volgende:

[..]

idd, viel me ook op. jammer
Typecasting begint Depp toch zo langzamerhand wel te achtervolgen helaas.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_76010815
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:

[..]

Mja, maar dat zal komen omdat beide rollen wat vrouwelijke trekjes hebben. Jack Sparrow lijkt constant dronken en The Hatter is indd. zo'n flamboyante gast die ook wat vrouwelijk is. Weet niet hoe vrij hij daarbij gelaten is voor eigen invulling. Weet bij Sparrow wel iig.
En aan de andere kant, Depp is dan wel een goed acteur maar bepaalde maniertjes zal je altijd blijven zien. Die zijn van Depp als persoon denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')