Totaal niet. Zoals hierboven staat is het een 'sequel', waarin een 19-jarige Alice terug gaat naar Wonderland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre de film de beide boeken van Alice combineert
Ja maar ik bedoel meer in hoeverre welke elementen allemaal terugkomenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Totaal niet. Zoals hierboven staat is het een 'sequel', waarin een 19-jarige Alice terug gaat naar Wonderland.
Christopher Lee ... The Jabberwockquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer in hoeverre welke elementen allemaal terugkomenIk wil gewoon graag de Jabberwocky in de film
Wat een leuke mixquote:
Sweeny Todd niet geweldig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:41 schreef snoodst het volgende:
[..]
Wat een leuke mix!
Ik ben erg benieuwd naar de film. Sweeney Todd vond ik eigenlijk niet zo geweldig, maar die trailer ziet er prachtig uit.
Sweeney Toddquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Sweeny Todd niet geweldig?![]()
Ik verwacht dat deze film meer zal gaan lijken op Corpse Bride overigens.
Nah, had het even voor je opgezocht,quote:
Daar ken ik deze versie van:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:34 schreef ehqo het volgende:
Tevens tvp, want het ziet er verdomd goed uit.
Ik had hem ook al gevonden ja. Blij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ken ik deze versie van:
http://www.yooouuutuuube.com/v/?rows=36&cols=36&id=pAwR6w2TgxY&startZoom=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |