-edit-quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
Ik ben geen fan, maar dit heeft wel een hoog "Ritmomuziektopic, slotje!!11!!"-gehalte.
Ik ben al oud en ook nog moequote:Op woensdag 24 juni 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
een lemming, en juup had hem niet door
Simpel; muziektopic = slotje. Klaar. Dat hebben ze besloten, dus zo zal het zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
Ik ben geen fan, maar dit heeft wel een hoog "Ritmomuziektopic, slotje!!11!!"-gehalte.
alsof dat topic uberhaupt open blijftquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:17 schreef dagdag het volgende:
kan iemand tt aanpassen in fan
ben geen van van tokio hotel
Waar wacht je dan op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
alsof dat topic uberhaupt open blijft
NEE DUSquote:
Dat topic komt er wel. Heb een kwartier over zitten typen. Laat ik niet meteen weg flikkeren.quote:
Wat wil je nou zeggen, dat je ongeacht ja/nee van de mods hier het topic TOCH opent ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat topic komt er wel. Heb een kwartier over zitten typen. Laat ik niet meteen weg flikkeren.
Een aangepaste versie ja. Daar kan imo niets mis mee zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat je ongeacht ja/nee van de mods hier het topic TOCH opent ?
Indien ja: Op eigen risico.
wijgerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een aangepaste versie ja. Daar kan imo niets mis mee zijn.
Daarbij heeft swarmahoer geen enkele reden om het topic te wijgeren.
Het boeit me wel. Maar ik dacht dat jullie wat tips/aanmerkingen zouden hebben op de OP van doe dit of zeg dat juist niet. Iets in die trant, maar nu krijg ik te horen dat het hele topic geweigerd word, ongeacht wie of wat dan ook, gewoon redeloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom stel je dan hier in FB een vraag aan de mods als het antwoord je niet boeit ?
Ik wist wel dat je dat zou zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja willen anderen zich er even niet in bemoeien.!
Als je mijn voorgaande posts zou lezen zou je weten dat ik de OP ook aanpas, en er een KLB topic van maak. Maar de intentie was een open discussie te houden op GC maar dat is niet mogelijk, door een aantal infantiele kindersquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic is geen KLB topic. Wanneer je het niet eens bent met bijv. een bepaalde manier van communiceren etc op FOK. dan kun je dit het beste in een ander subforum doen. Als het tenminste je intentie is om er een serieuze discussie van te maken... waaraan ik twijfel.
Ik wou hier heel graag op reageren, maar het heeft toch weinig zin meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je mijn voorgaande posts zou lezen zou je weten dat ik de OP ook aanpas, en er een KLB topic van maak. Maar de intentie was een open discussie te houden op GC maar dat is niet mogelijk, door een aantal infantiele kinders
Antwoord krijg je na de zomer wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef remlof het volgende:
phpmystyle, nog niet zolang terug van een maandban, blijft zuigen, trollen en baggeren.
Mail maar na de zomer.
Ik zie het probleem niet echt eigenlijk. Nee, het was geen heel boeiend topic, en ook geen heel spannende klacht, maar ik liep me vanochtend gewoon te ergeren. Dus gewoon een slotje omdat het een kuttopic was, kan ik nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
TS mag in de FB eens uitleggen hoe hij denkt normaal te kunnen reageren in zijn eigen topic.
Tot dan: Dicht.
Jawel de bagger context en dat kost je een note!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Ritmo het volgende:
Vanwaar dat Hitler-plaatje weg? Begrijp je nou echt niet in welke context ik hem plaatste?
Dit was absoluut geen bagger, degene waar ik op reageerde maakte een opmerking die letterlijk van Hilter af had kunnen komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel de bagger context en dat kost je een note!
Dus reageer je er maar op met een plaatjevan Hitler in plaats van er verbaal op in te gaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen bagger, degene waar ik op reageerde maakte een opmerking die letterlijk van Hilter af had kunnen komen.
Erg flauw, haal die note in elk geval weg dan.
Mee eens, ik had er misschien wat tekst bij moeten zetten. Maar ik dacht dat het plaatje wel duidelijk was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus reageer je er maar op met een plaatjevan Hitler in plaats van er verbaal op in te gaanIk neem aan dat je inmiddels wel weet dat het ene doelloze plaatje het andere uitlokt en voor je het weet er een compleet verbaggerd topic over blijft. Ik zie dan ook geen reden je note te verwijderen.
Voor nu. Die bekijk ik later nog even. Heb de TR's gelezen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:01 schreef zquing het volgende:
Studenten OV kaart niet krijgen omdat ik te jong ben
gaat hier een slotje op komen?
Dicht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:58 schreef TNA het volgende:
Onze bedrijfs website uit de luckt gehaald.
Hihi, een kloon die doet of hij de baas van Brein is
Dicht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:59 schreef appelsjap het volgende:
YouTube :r
Deze zou opzich ook dicht mogen, die van mij had ten minste een normale OP.
Waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Klootzakken die op je account willen inloggen
Mag hier een slotje op?
Omdat er vanmiddag gekut was en ik nog 8 passwoordaanvragen kreeg, maar ik heb nu de link weggehaald en nu valt het wel mee, laat maar open dus.quote:
Oke. Ik zag namelijk zo op het eerste gezicht geen zaken die tegen de policy in zouden zijn gegaan, vandaar m'n vraag. Maar wellicht mis ik wat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Omdat er vanmiddag gekut was en ik nog 8 passwoordaanvragen kreeg, maar ik heb nu de link weggehaald en nu valt het wel mee, laat maar open dus.
Omdat het onzin is en banaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef 123fokacount het volgende:
Waarom is Kabouter in mijn kamer. gesloten?
Nice!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Omdat het onzin is en banaan.
Maar kijk eens wat ook ook voor je vond!
http://www.studio100fan.eu/forum/viewforum.php?f=31
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |