-edit-quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
Ik ben geen fan, maar dit heeft wel een hoog "Ritmomuziektopic, slotje!!11!!"-gehalte.
Ik ben al oud en ook nog moequote:Op woensdag 24 juni 2009 01:04 schreef swarmahoer het volgende:
een lemming, en juup had hem niet door
Simpel; muziektopic = slotje. Klaar. Dat hebben ze besloten, dus zo zal het zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
Ik ben geen fan, maar dit heeft wel een hoog "Ritmomuziektopic, slotje!!11!!"-gehalte.
alsof dat topic uberhaupt open blijftquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:17 schreef dagdag het volgende:
kan iemand tt aanpassen in fan
ben geen van van tokio hotel
Waar wacht je dan op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
alsof dat topic uberhaupt open blijft
NEE DUSquote:
Dat topic komt er wel. Heb een kwartier over zitten typen. Laat ik niet meteen weg flikkeren.quote:
Wat wil je nou zeggen, dat je ongeacht ja/nee van de mods hier het topic TOCH opent ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat topic komt er wel. Heb een kwartier over zitten typen. Laat ik niet meteen weg flikkeren.
Een aangepaste versie ja. Daar kan imo niets mis mee zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat je ongeacht ja/nee van de mods hier het topic TOCH opent ?
Indien ja: Op eigen risico.
wijgerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een aangepaste versie ja. Daar kan imo niets mis mee zijn.
Daarbij heeft swarmahoer geen enkele reden om het topic te wijgeren.
Het boeit me wel. Maar ik dacht dat jullie wat tips/aanmerkingen zouden hebben op de OP van doe dit of zeg dat juist niet. Iets in die trant, maar nu krijg ik te horen dat het hele topic geweigerd word, ongeacht wie of wat dan ook, gewoon redeloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom stel je dan hier in FB een vraag aan de mods als het antwoord je niet boeit ?
Ik wist wel dat je dat zou zeggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja willen anderen zich er even niet in bemoeien.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |