abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70311178
Je weet het, was lekker weer vandaag swa dus ik besluit even de stad in te gaan, terrasje pakken. Dus ik zo lopen naar de bushalte om de bus naar de stad te pakken, zie ik daar opeens een lekker wijf staan bij die halte en ze kijkt geil naar mij, ik kreeg gelijk die boner, dus ik zet me hosselbril op en loop het bushokje in en check zogenaamd naar de tijd wanneer de bus aankomt ondertussen kijk ik zo sneaky naar die grote jetsers die uit haar jurk steken. Dus ik vraag haar zo van heb je zin om lekker geil te doen vanavond. Zij zegt van dat gaat je 50 euro kosten.. Ik zo van WTF je bent gewoon een hoer.. HOERRR zeg ik je. zij roept van ja ik ben een HOER en ik ben al geboekt voor vanavond. Ik zeg scheer je weg HOER voordat ik die hoge hakken van je op je kop ga timmeren. Ze loopt weg en ik zie haar in de auto van haar klant stappen wat overigens een teringlelijk nerd was en ze rijden plankgas weg..

KLACHT: undercover hoeren.
  woensdag 24 juni 2009 @ 01:03:24 #3
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_70311199
Pics of H0AX
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_70311208
Niet gelezen vanwege een emoticon-overload.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_70311210
een lemming, en juup had hem niet door
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')