omg, dat is dan ook wel bijzonder kansloos ja. Zou ik ook gedaan hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef Earry het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik daar ervaring mee heb en dat één van de grootste redenen is dat ik zo snel mogelijk uit dat huis weg ben gegaan
Mja, deed ik in mn vorige huis wel eens. Hier dacht ik dat het opzich niet nodig was, voor de rest is het hier vrij rustig sochtends. Het was nu omdat hij dacht dat hij alleen was, en daarom even los kon gaan ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
Doe oordoppen in dan.
Dat slaapt sowieso veel chiller, vooral als je in een studentenhuis zit.
Niet nadat hij een potje tafelvoetbal had gedaan met de andere huisgenoot die al wakker was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef Crack_ het volgende:
Guus meeuwwwiiis!
Ja voor de rest wel kut ja :p Hij is daarna wel gestopt neem ik aan ?
Guus Meeuwisquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Xandrar het volgende:
Ik liep dus daarstraks nog lekker in mijn heerlijke bedje te slapen. Gister was het laat (en gezellig), dus ik vond dat ik het wel verdiend had om lekker uit te slapen.
Tot nu toe geen vuiltje aan de lucht. Doch ach en wee! Om 9 uur, moest mijn huisgenoot zich verlagen tot het spelen van gitaar. Dat niet alleen, dat moest ook nog een keer in de huiskamer, vlak bij mijn deur, onder begeleiding van het luidkeels zingen van 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis.
En daar werd ik wakker van. En het was klotemuziek, lelijk, en vals.
Uiteraard daarnet hem erop aangesproken, maar hij dacht dat ik niet thuis was. Lutser.
Klacht: huisgenoten die Guus Meeuwis op de gitaar spelen en er vals bij zingen
Subklacht: het was nog vroeg
Subklacht: Guus Meeuwis
Antiklacht: Het is mooi weer
Oordoppen omdat je anders niet kunt slapen, boehoequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
Doe oordoppen in dan.
Dat slaapt sowieso veel chiller, vooral als je in een studentenhuis zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |