Was bezig met de OPquote:
Ben benieuwd hoe Engeland er over 10 jaar ofzo uit zietquote:Op zondag 21 juni 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een verdediging met Cole,Terry en Ferdinand is wereldtop en een middenveld met Gerrard en Lampard ook.
Nee hoor, dan hebben de VS vier goals gemaakt, en Italië heeft er nog maar drie gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:55 schreef Lehme het volgende:
usa moet er nog 2 intikken om door te gaan, aangezien bij 1 italie meer goals gescoord heeft. en dan gaat italie door.
Tja, als clubs als Manchester & Arsenal hun talenten vooral uit de rest van Europa halen, breekt er niemand meer door nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Engeland er over 10 jaar ofzo uit ziet
Als ze steeds meer buitenlanders naar hun eigen competitie halen zal het me niet verbazen als de nieuwe generatie van het niveau Belgie ofzo gaat worden, er breekt daar nu al amper talent door
Gast, je faalt.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ze steeds meer buitenlanders naar hun eigen competitie halen zal het me niet verbazen als de nieuwe generatie van het niveau Belgie ofzo gaat worden, er breekt daar nu al amper talent door
Owja! dan gaat vs dus doorquote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hebben de VS vier goals gemaakt, en Italië heeft er nog maar drie gemaakt.
Nee hoor, hij heeft groot gelijkquote:
Ze hebben met het jeugdteam van Spanje gewonnen op het EK.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die gast kijkt inderdaad niet naar het Jeugd EKquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef Kopbal het volgende:
Engeland geen goede jeugd, waar haal je die onzin vandaan?
Als ze dat EK zouden winnen was ik overtuigd maar 1 wedstrijdje zegt mij nietsquote:Op zondag 21 juni 2009 21:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben met het jeugdteam van Spanje gewonnen op het EK.
Wel een onterechte natuurlijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een strafschop voor Italie in de '90+6 minuut
Want daar staan ze bekend om? 3-1's maken in de blessuretijd?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Ik voorspel een strafschop voor Italie in de '90+6 minuut
FIFA ziet liever Italië dan VS doorgaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Want daar staan ze bekend om? 3-1's maken in de blessuretijd?
Ook leukquote:Op zondag 21 juni 2009 22:03 schreef neilpad het volgende:
Lol die commentator op de Belg heeft geen idee hoeveel het staat bij USA en zit allemaal te speculeren.
Theo Walcott, Gabriel Agbonlahor, James Milner, Micah Richards, Joe Hart zijn al spelers met voldoende PL ervaring en spelen in het jeugdteam.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als ze dat EK zouden winnen was ik overtuigd maar 1 wedstrijdje zegt mij niets
Ga es heel snel normaal doen. Sjomp.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Lehme het volgende:
-Blaat-
Italië heeft al drie keer gewisseldquote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef Lehme het volgende:
Gattuso erin. comenon.
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FIFA ziet liever Italië dan VS doorgaan.
En terecht.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
FIFA ziet liever Itali dan VS doorgaan.
Haha Ambro rukker.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ga het dan vooral quoten, dat is net zo intelligent.
Je heb geljik. Was ook een "quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ga het dan vooral quoten, dat is net zo intelligent.
Ga maar even in de hoek.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef Lehme het volgende:
Haha sorry hoor voor me reactie.
Vroeg het me eigenlijk ook af...quote:
Moest een operatie aan zijn rug ondergaan geloof ik.quote:
whehe ja. Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef WeebI het volgende:
Als Rossi zou scoren zou ie twee keer zijn geboorteland naaien op hetzelfde toernooi
Wie gaf Kaka net een 'schopje'?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
ouwe gabbers of niet, Andrade kreeg wel rood
"but, but, he's my friend!"quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef WeebI het volgende:
ouwe gabbers of niet, Andrade kreeg wel rood
Ze moeten niet zeuren. Ze krijgen een jaarsalaris wat een kantoorslaaf in zijn hele leven niet zal verdienen dus moeten ze er ook maar een beetje voor werkenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Ongelooflijk eigenlijk. Die spelers hebben er een lang en zwaar seizoen opzitten en moeten dan ook nog eens in Zuid-Afrika om de kat z'n viool driemaal in één week tegen een zware tegenstander spelen.
Linkje?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"but, but, he's my friend!"
Legendarisch ja
Ik word echt zo moe van dit argumentquote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef J.Herrer het volgende:
Ze krijgen een jaarsalaris wat een kantoorslaaf in zijn hele leven niet zal verdienen dus moeten ze er ook maar een beetje voor werken
Die had je vorig seizoen zeker elke week wel een keer gehoord of gelezenquote:
quote:
quote:How about the red card to J.Andrade when he was playing for D.Coruña agaist FC Porto in champions league??
His former Porto teammate Deco his fouled down and stays down, Andrade his trying to make Deco stop with the act and give him a little kick when Deco is still down… a perfectly normal situation if your playing with your friends or in a charity game… but, red card it was. he tried to say to the ref: “his my friend! his my friend!” but the card was already shown… After watchin that we feel sorry for him, but still, not a smart thing to do…
http://soccerlens.com/crazy-red-yellow-cards/23052/#ixzz0J6958CPF&D
Egypte en Italie zijn omgekocht door Obamaquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef Lehme het volgende:
niet te geloven dit vs is door. NIET TE GELOVEN. NIET TE GELOVENNNNNNNNNNNNNNNN
Vind je het ook gek, al die Egyptenaren liepen midweeks naast hun schoenen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef ROFLOL het volgende:
Wie had er nog verwacht dat de VS doorging.![]()
Egypte heeft het verpest.
Mja het is natuurlijk ook 'maar' de Confed Cup he. En misschien beseften ze het nog niet eens helemaalquote:Op zondag 21 juni 2009 22:24 schreef golfer het volgende:
Ze reageren niet eens erg uitbundig, die spelers van de USA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lehme met Kruiden
Vergeet Nederland niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:30 schreef Klopkoek het volgende:
Jammer dat de VS door is. Die hebben al hun eigen sporten waarin ze goed zijn. In het voetbal behoren ze te dienen als slachtvee, dat arrogante volkje.
Brazilië kon me andermaal niet bekoren. Het is allemaal iets minder overtuigend als vier jaar geleden (wat daarna op het WK compleet instortte). Spanje heeft een jaar voor het WK de beste papieren denk ik.
Ach wat maakt het uit? Spanje maakt gehakt van de VS in de halve finale. Hadden ze ook van Italie & Egypte gemaakt.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:33 schreef msnk het volgende:
In eerste instantie wilde ik dat Egypte doorging, maar ach, de VS is ook erg leuk. Misschien zelfs een leukere scenario, gezien de gigantische onwaarschijnlijkheid. Erg leuk, hoop dat het volgend jaar net zo slecht gaat voor Italië
Nederland heeft een shabby verdediging, zeker voor het Nederlandse spel (waar snelle verdedigers een must zijn wil je goed vooruit kunnen voetballen). De keeper is een twijfelpositie en de 'verdedigende' middenvelders zijn oké maar niet top. Een echte wereldtopper ontbreekt bovendien bij Oranje.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vergeet Nederland niet.
Spanje en Nederland gewoon topfavoriet.
Argentinië, Engeland, Frankrijkquote:Op zondag 21 juni 2009 22:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nederland heeft een shabby verdediging, zeker voor het Nederlandse spel (waar snelle verdedigers een must zijn wil je goed vooruit kunnen voetballen). De keeper is een twijfelpositie en de 'verdedigende' middenvelders zijn oké maar niet top. Een echte wereldtopper ontbreekt bovendien bij Oranje.
Nederland zal wel de knockout-fase halen. Dat moet ook verwacht worden, maar de finale zullen ze niet halen. Kijk eens naar de selecties van Spanje, Argentinië, Engeland, Brazilië, Frankrijk... dat loopt over van kwaliteit.
En dan die foto erbijquote:Op zondag 21 juni 2009 22:38 schreef One_conundrum het volgende:
Italie op aarde
zelfs ik kan italiaans
Ja, die hebben een stuk meer kwaliteit dan Nederland. Of ze goed spelen is een ander verhaal.quote:
Niet zo pessimistisch, als voetballand zijn ze over de breedte misschien niet beter maar de eerste 11 zijn best goed vergelijkbaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, die hebben een stuk meer kwaliteit dan Nederland. Of ze goed spelen is een ander verhaal.
Die landen hebben zeker in de beedte meer individuele kwaliteit. Maar als het alleen daarom ging had een land als Duitsland niet zoveel titels gewonnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, die hebben een stuk meer kwaliteit dan Nederland. Of ze goed spelen is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:54 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
No, they can't
minstens 3-0 vanavond plz
Hier wel hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:27 schreef golfer het volgende:
Het leeft nog steeds enorm op FOK! dit toernooi.
Hehe, inderdaad. Alle vooroordelen over Zuid-Afrikanen werden allemaal tevoorschijn gehaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:32 schreef TAV74 het volgende:
Die toeters werken racisme in de hand als je het mij vraagt, dat effect neutraliseer je niet met een spandoek en 2 speeches
Hij is bezig een contract te tekenen bij Ajax...quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:36 schreef Bonzai. het volgende:
Hoe laat is het nu trouwens in Zuid-Afrika?
Het is er nochtans opvallend donkerquote:
Nou en? Dan kan het toch wel dezelfde tijd zijn?quote:
Iets met zomer en winterquote:
Dan stel je hem toch niet op in de CL en de PDquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Xavi.
Veel te lang dit seizoen, PD, Copa, CL en nu dit toernooi er nog even achteraan.
het is daar winter.quote:
En dan over 2 weken weer beginnen met trainen voor het volgend seizoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef venomsnake het volgende:
Xavi.
Veel te lang dit seizoen, PD, Copa, CL en nu dit toernooi er nog even achteraan.
Dan had Barcelona die prijzen niet gewonnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan stel je hem toch niet op in de CL en de PD
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef WeebI het volgende:
Die kop van Iker![]()
"Dit is toch Spanje? Niet Real Madrid? WTF?"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef WeebI het volgende:
Die kop van Iker![]()
"Dit is toch Spanje? Niet Real Madrid? WTF?"
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cupquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan had Barcelona die prijzen niet gewonnen.
Xavi = Baas.
Ja maar..........quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cup
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cup
Haha, wat lomp van me. Lijk wel een Amerikaanquote:
Wilde het net zeggen. Eindelijk een leuke en spannende wedstrijd tot nu toequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Haha, wat lomp van me. Lijk wel een Amerikaan![]()
Maar soit, mooie match tot nu toe
Duurt denk ik tot de 35ste minuut ongeveer en dan heeft spanje de eerste er al in liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Eindelijk een leuke en spannende wedstrijd tot nu toe
En dan een 3-0 ruststand plzquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Duurt denk ik tot de 35ste minuut ongeveer en dan heeft spanje de eerste er al in liggen
denk ik
Ja gelijk wisselen een verdediger erbij ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Chadi het volgende:
Alonso eruit en iemand anders daar neerzetten die wat beter geslapen heeft
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Komt dan nu eindelijk de stormloop van Spanje?
We hebben het over Amerikanenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef tong80 het volgende:
Maar dan moet je toch niet al je hersencellen uitschakelen
Al zet je daar buquets neerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gelijk wisselen een verdediger erbij ?
Strijd om derde plaats winnen van Braziliëquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, na al die arrogante uitspraken van te voren van die Spanjolen over willen spelen en winnen in de finale van Brazilië.
Ik hoop toch dat wie die droomfinale krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, na al die arrogante uitspraken van te voren van die Spanjolen over willen spelen en winnen in de finale van Brazilië.
Neequote:
Puyol is geen goede verdediger.quote:
Spanje die verzaakt echt overal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
VS voetballen nog aardig mee, niet?
De vrouw wil Criminal Minds kijken, dus ik zap in de reclames even naar 't voetbal
Nee.quote:
WHAHAHAHAHAHA, puyol is geen goede verdediger, hou je smoel jongen. Hij is 1 van de beste van de wereld.quote:
In Pro Evolution Soccer jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef Lehme het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA, puyol is geen goede verdediger, hou je smoel jongen. Hij is 1 van de beste van de wereld.
2 Raúl Albiolquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:14 schreef Chadi het volgende:
Wie heeft Spanje eigenlijk allemaal op de bank zitten?
Weebl je hebt teveel gerookt, hoe haal je het in je hoofd, puyol een slechte verdedigerquote:
Hoho, ik heb niet gezegd dat ie slecht was, enkel dat ie niet goed is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
[..]
Weebl je hebt teveel gerookt, hoe haal je het in je hoofd, puyol een slechte verdediger
hahahaha grap van het jaar
Ik ook, maar dan zal Spanje echt iets anders moeten gaan voetballen dan in deze slappe eerste helft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef Scarface2004 het volgende:
kom op
Ik wil Spanje - Brazilie als finale
15 wedstrijden op rij gewonnen = recordquote:
Die vanavond ook nog gewoon door gaat. Ik zie Spanje straks terugkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
15 wedstrijden op rij gewonnen = record
35 wedstrijden op rij ongeslagen = record
dus welk record heb jij het over?
De MLS gaat van 20 naar 30 toeschouwers. Per jaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef Dos37 het volgende:
Dit is het zetje wat het voetbal in Amerika nodig heeft. Lege stadions volgend jaar bij de NFL ze zitten allemaal bij MLS
Het record alleen en niet gedeeld met Brazilië misschien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |