Al zet je daar buquets neerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gelijk wisselen een verdediger erbij ?
Strijd om derde plaats winnen van Braziliëquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, na al die arrogante uitspraken van te voren van die Spanjolen over willen spelen en winnen in de finale van Brazilië.
Ik hoop toch dat wie die droomfinale krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, na al die arrogante uitspraken van te voren van die Spanjolen over willen spelen en winnen in de finale van Brazilië.
Neequote:
Puyol is geen goede verdediger.quote:
Spanje die verzaakt echt overal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
VS voetballen nog aardig mee, niet?
De vrouw wil Criminal Minds kijken, dus ik zap in de reclames even naar 't voetbal
Nee.quote:
WHAHAHAHAHAHA, puyol is geen goede verdediger, hou je smoel jongen. Hij is 1 van de beste van de wereld.quote:
In Pro Evolution Soccer jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef Lehme het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA, puyol is geen goede verdediger, hou je smoel jongen. Hij is 1 van de beste van de wereld.
2 Raúl Albiolquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:14 schreef Chadi het volgende:
Wie heeft Spanje eigenlijk allemaal op de bank zitten?
Weebl je hebt teveel gerookt, hoe haal je het in je hoofd, puyol een slechte verdedigerquote:
Hoho, ik heb niet gezegd dat ie slecht was, enkel dat ie niet goed is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef Lehme het volgende:
[..]
Weebl je hebt teveel gerookt, hoe haal je het in je hoofd, puyol een slechte verdediger
hahahaha grap van het jaar
Ik ook, maar dan zal Spanje echt iets anders moeten gaan voetballen dan in deze slappe eerste helft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:17 schreef Scarface2004 het volgende:
kom op
Ik wil Spanje - Brazilie als finale
15 wedstrijden op rij gewonnen = recordquote:
Die vanavond ook nog gewoon door gaat. Ik zie Spanje straks terugkomen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
15 wedstrijden op rij gewonnen = record
35 wedstrijden op rij ongeslagen = record
dus welk record heb jij het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |