Dan had Barcelona die prijzen niet gewonnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan stel je hem toch niet op in de CL en de PD
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef WeebI het volgende:
Die kop van Iker![]()
"Dit is toch Spanje? Niet Real Madrid? WTF?"
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:39 schreef WeebI het volgende:
Die kop van Iker![]()
"Dit is toch Spanje? Niet Real Madrid? WTF?"
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cupquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan had Barcelona die prijzen niet gewonnen.
Xavi = Baas.
Ja maar..........quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cup
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:41 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ie na het seizoen nog een toernooi moet spelen. Dan moet je maar minder goede spelers gebruiken, die worden niet geselecteerd voor de Confed Cup
Haha, wat lomp van me. Lijk wel een Amerikaanquote:
Wilde het net zeggen. Eindelijk een leuke en spannende wedstrijd tot nu toequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Haha, wat lomp van me. Lijk wel een Amerikaan![]()
Maar soit, mooie match tot nu toe
Duurt denk ik tot de 35ste minuut ongeveer en dan heeft spanje de eerste er al in liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen. Eindelijk een leuke en spannende wedstrijd tot nu toe
En dan een 3-0 ruststand plzquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Duurt denk ik tot de 35ste minuut ongeveer en dan heeft spanje de eerste er al in liggen
denk ik
Ja gelijk wisselen een verdediger erbij ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef Chadi het volgende:
Alonso eruit en iemand anders daar neerzetten die wat beter geslapen heeft
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef Frankz0rz het volgende:
Komt dan nu eindelijk de stormloop van Spanje?
We hebben het over Amerikanenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef tong80 het volgende:
Maar dan moet je toch niet al je hersencellen uitschakelen
Al zet je daar buquets neerquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja gelijk wisselen een verdediger erbij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |