tvpquote:
doe er een regex overheenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef OA het volgende:
Even een vraag he...
Waarom doen veel mensen vaak zo moeilijk bij het typen van een mailadres?
blaATbla.nl
bla(at)bla.nl
bla @ bla.nl
1 woord:quote:Op zondag 21 juni 2009 16:05 schreef OA het volgende:
Even een vraag he...
Waarom doen veel mensen vaak zo moeilijk bij het typen van een mailadres?
blaATbla.nl
bla(at)bla.nl
bla @ bla.nl
slimme spamzorz bot kunnen die spaties er ook uithalen en er iets uitvogelenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
1 woord:
spambots.
Scripts die teh int0rwebs afspeuren op zoek naar e-mailadressen om spam heen te sturen.
Klopt, maar zover denkt de gemiddelde internetter niet naquote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
slimme spamzorz bot kunnen die spaties er ook uithalen en er iets uitvogelen
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt, maar zover denkt de gemiddelde internetter niet na.
Die is er al heel trots op dat ie kan zeggen: "ik post mijn e-mail adres niet aan elkaar, want dan krijg ik spam"
Precies. Maar ik kan mijn adres rustig posten alsquote:Op zondag 21 juni 2009 16:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
slimme spamzorz bot kunnen die spaties er ook uithalen en er iets uitvogelen
En ja, in zo'n geval krijg je 50+ spamberichten per dagquote:Op zondag 21 juni 2009 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
1 woord:
spambots.
Scripts die teh int0rwebs afspeuren op zoek naar e-mailadressen om spam heen te sturen.
dat is al iets lastigerquote:Op zondag 21 juni 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Maar ik kan mijn adres rustig posten als
dr <stipje> flash [apelul] gmail [enz]
Dan kan iedereen van vleesch en bloed mij mailen. Maar een spambot zie ik dit nog niet zo gauw als een emailadres herkennen
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de laatste tijd weinig spam![]()
eerder had ik er tegen de 100 per dag
Anesthesie uitje? wat moet ik daar bij denken?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
Keek ik net even bij een oud-klasgenoot op Hyves, zie ik daar berichten staan over een anesthesie-uitje. Wat ik me nou afvraag, is dat een ander woord voor GHB-feest?.
denk het welquote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
Keek ik net even bij een oud-klasgenoot op Hyves, zie ik daar berichten staan over een anesthesie-uitje. Wat ik me nou afvraag, is dat een ander woord voor GHB-feest?.
Ja, en dan gaan ze rare zinnen typenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Anesthesie uitje? wat moet ik daar bij denken?
mensen die zich bewustzijn verliezen vrijwillig?
Ze hebben niet jouw club afgehuurd voor een feestje toevallig?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk het wel
zou wel mooi zijn gevonden dan![]()
Het lijkt me een raar ritueel net zo raar als emo's die zich snijden. het lijkt me 10x niks.quote:
Teveel moeite voor zequote:Op zondag 21 juni 2009 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is al iets lastigerbehalve als ze gmeeel snappen dan kunnen ze nog eens een mens ernaar laten kijken. en het laten uitvogelen
Volgens mij mis je de essentie van mijn postquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het lijkt me een raar ritueel net zo raar als emo's die zich snijden. het lijkt me 10x niks.
Ik moet zeggen, het deed me toch best watquote:herinneringen lopen samen op
met hen die op het spoor
de wissel van de dood passeerden
met onze voeten meten wij verdriet en rouw
een lieve groet van dit verstild station
tot weerziens op de volgende bestemming
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
Nee, een getransmuteerd bolgewas. Lente-uitje, bos-uitje, anesthesie-uitje. Simpel zatquote:Op zondag 21 juni 2009 16:45 schreef DaMart het volgende:
whehehequote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een getransmuteerd bolgewas. Lente-uitje, bos-uitje, anesthesie-uitje. Simpel zat
Kan ik daar uit afleiden dat het anesthesie-uitje een bolgewas is dat geschikt is voor gebruik als narcoticum?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een getransmuteerd bolgewas. Lente-uitje, bos-uitje, anesthesie-uitje. Simpel zat
Als je er maar hard genoeg mee slaat vast welquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik daar uit afleiden dat het anesthesie-uitje een bolgewas is dat geschikt is voor gebruik als narcoticum?
Anders zou het niet zo heten, wel?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik daar uit afleiden dat het anesthesie-uitje een bolgewas is dat geschikt is voor gebruik als narcoticum?
Hier nog iets leuks door de brievenbus...quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
Woning blank na tuinslang door brievenbus
Dat is nog maar de vraag he.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)her-is-the-stig.aspx
eindelijk is het bekend![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he.
Kan best zijn dat ze hem zo hebben aangekleed voor 1 keer.
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.hbvl.be/nieuws(...)her-is-the-stig.aspx
eindelijk is het bekend![]()
quote:Original ad:
litter of 5 kittens. two orange, two black, one mixed-grey. all are three weeks old and looking for a good home!
quote:From Yin Chang to *********@***********.org
hello
i buy all kitten you have. how much?
- yin chang
quote:From ************@hotmail.com to Me
Sorry. These kittens are not being sold for food.
Lijkt mij ook onlogisch om dat ineens bekend te maken. Is meer iets voor een allerlaatste aflevering of zo. VOor hetzelfde geld presenteren ze hun gasten nu gewoon wekelijks als stigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he.
Kan best zijn dat ze hem zo hebben aangekleed voor 1 keer.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 020 cablegunmaster
02. 016 goldfinger1963
03. 012 Pheno
04. 010 Dagoduck
05. 009 Dr_Flash
06. 009 DaMart
07. 009 marcb1974
08. 007 MPG
09. 005 indahnesia.com
10. 005 OA
11. 003 Sjowhan
12. 002 dndiek
13. 001 JortK
14. 001 Californium
15. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Je hebt gewoon ingelogd onder je kloon en stiekem sta je in de lijst van gisteren toch weer bovenaan!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:29 schreef Ladylike het volgende:
Ik sta er niet in
en in die van zaterdag ook niet
zie je dat ik best een leven heb
Shit... bustedquote:Op maandag 22 juni 2009 08:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon ingelogd onder je kloon en stiekem sta je in de lijst van gisteren toch weer bovenaan!
Heyquote:
Prrrrquote:
Hoi en doei?quote:Op maandag 22 juni 2009 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
goeiemorgen ff douchen en naar School toe!
quote:
quote:
quote:
Same herequote:Op maandag 22 juni 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
Pfff heb helemaal geen zin vandaag
(what else is new)
Alles kan.. tjakka enzoquote:
Ik ben blij dat ik niet meer hoef te notulerenquote:
Moet m'n notules nog uitschrijven, plaatsen op blackboard!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alles kan.. tjakka enzo
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer hoef te notuleren
Joa! En dan gaan we ergens heen waar het mooi en rustig en stil isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa! En dan gaan we ergens heen waar het mooi en rustig en stil isGoed projectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben er ook weer vandoor
Redacted
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joa! En dan gaan we ergens heen waar het mooi en rustig en stil isJij komt dus naar Maastricht en dan gaan we naar de maas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laterquote:Op maandag 22 juni 2009 09:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed project
ben er ook weer vandoor![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
massaontslagquote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Goedemorgen!
Over aantal minuten in de kantine moeten zijn vanwege uitleg over investeerders die hier vorige week waren geweest.. Ik ben heel benieuwd.
quote:
Daar is MPG toch voor tegenwoordig?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben blij dat ik niet meer hoef te notuleren
Naar de Maas?quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Jij komt dus naar Maastricht en dan gaan we naar de maas?
Vrouwtje van mequote:
Whehehequote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Daar is MPG toch voor tegenwoordig?.
- OA stelt voor dat er meer koffie wordt gedronken tijdens het plaatsen van FP-berichten.
Iedereen stemt voor, behalve MPG die te druk bezig is met zijn emmer koffie leegdrinken om een hand vrij te hebben. Als hij zijn hand toch opsteekt, blijkt hij zich te hebben aangemeld om de komende maand elke dag verse koffie rond te brengen bij alle actieve nieuwsposters.
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:35 schreef Fha het volgende:
Ik zat ineens op de bank.. heb niet eens meegekregen dat ik opstond uit bed
Ik ga binnenkort ook maar eens een weekje vrij nemen, denk ik. Heb dit jaar pas 4,5 dag opgenomenquote:
Het was geen FP-vergadering, maar zo verlopen deze wel ongeveer.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Daar is MPG toch voor tegenwoordig?.
- OA stelt voor dat er meer koffie wordt gedronken tijdens het plaatsen van FP-berichten.
Iedereen stemt voor, behalve MPG die te druk bezig is met zijn emmer koffie leegdrinken om een hand vrij te hebben. Als hij zijn hand toch opsteekt, blijkt hij zich te hebben aangemeld om de komende maand elke dag verse koffie rond te brengen bij alle actieve nieuwsposters.
Wehehe nee, gewoon heel diep geslapen denk ikquote:
Heerlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar eens een weekje vrij nemen, denk ik. Heb dit jaar pas 4,5 dag opgenomen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:57 schreef Ladylike het volgende:
Blijkbaar heb ik alleen in het weekend een leven
Mij werd laatst gevraagd wanneer ik op vakantie gaquote:Op maandag 22 juni 2009 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar eens een weekje vrij nemen, denk ik. Heb dit jaar pas 4,5 dag opgenomen.
Nee, dat zou helemaal mooi zijn...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij werd laatst gevraagd wanneer ik op vakantie ga
NietIk ga geen dagen opnemen omdat de baas dat zo nodig wilt
vroegen ze aan mij ookquote:Op maandag 22 juni 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij werd laatst gevraagd wanneer ik op vakantie ga
NietIk ga geen dagen opnemen omdat de baas dat zo nodig wilt
Domme vraag dan. Ik zou ander werk zoekenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroegen ze aan mij ook![]()
maar ik heb geen vakantiedagen
Mijn volgende onderzoek is reeds in de planningquote:Op maandag 22 juni 2009 09:59 schreef Pheno het volgende:
vakantie is dan ook voor het plebs. Onderzoeken ftw
was een klant die dat vroegquote:Op maandag 22 juni 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Domme vraag dan. Ik zou ander werk zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |