UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Rumille het volgende:
Eens maar nooit weer.
Tickle tickle!quote:
Was een woordgrapje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, er was vandaag of zo weer het zoveelste pro homo feestje in Nederland.
En nee, geen Sannix. Dacht dat je wel wist wat gallisch worden betekent
Egniequote:
Slam FM is dan weer jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo danvanavond gezellig naar Hengevelde, Miss Montreal / Ilse de Lange / Slam FM / DJ Jean
Miss Montreal is de naam van Sanne Hans en haar bandjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Wie is die Miss Montreal dan? Lees steeds die naam overal, maar heb geen idee wat ze doetEn wat een kutnaam, btw
ze staat in de krantquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Wie is die Miss Montreal dan? Lees steeds die naam overal, maar heb geen idee wat ze doetEn wat een kutnaam, btw
Jullie hebben dezelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
nee, dat had ik in het vorige deeltje al gemeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
W. vanavond ook present neem ik aan?
lees niet heel veel posts meer van 1 topic, dus die had ik gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat had ik in het vorige deeltje al gemeld
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Maar hij vindt het wel geil
Deze qoute ik even om mijn punt:quote:
scheelt dat je er geen kater van krijgt hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Joa de shandy was goed te zuipen. OOK NOG WEL OM HALF 6 SNACHTS.
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Joa de shandy was goed te zuipen. OOK NOG WEL OM HALF 6 SNACHTS.
wie heeft jou toch ingodsnaam mod gemaakt? sjezus wat kraam jij een onzin uit....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?
Kneus die party was in de garage !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?
Wil je ook mijn projectje worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wie heeft jou toch ingodsnaam mod gemaakt? sjezus wat kraam jij een onzin uit....
De man met de hamer was vanmorgen in mijn kop ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
scheelt dat je er geen kater van krijgt he
Oh, dus jij ziet jezelf als het "mannetje" van jullie twee, aha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kneus die party was in de garage !Dat meisje wat ik ontmoet heb op relatieplanet was er
WTFquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Deze qoute ik even om mijn punt:
Tukkers op Fok! #213: Voetbalmeeting met alleen pro's
duidelijk te maken.
Ik dank u voor de aandacht.
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh, dus jij ziet jezelf als het "mannetje" van jullie twee, aha.
Geloof me, ik zit op het aller hoogste niveauquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je moet geen projecten beginnen waarvoor je niet gekwalificeerd bent
Gaaf manquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Skippy lees je in en heb medelijden
Ken ik niet... en ik geloof niet dat ik iemand met de naam Sanne Hans wíl kennenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Miss Montreal is de naam van Sanne Hans en haar bandjeSanne Hans ken je als het meisje met gitaar uit de reclame van Slankie
Sannequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet... en ik geloof niet dat ik iemand met de naam Sanne Hans wíl kennen
Sanne is een ongelooflijke kutnaam
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dus jij kent deze reclame niet?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken ik niet... en ik geloof niet dat ik iemand met de naam Sanne Hans wíl kennen
je voelt je wel flink na die opmerking ofniet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:49 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee Robinhomo heeft nog wat tegoed van me.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je voelt je wel flink na die opmerking ofniet?
link?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:59 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee Robinhomo heeft nog wat tegoed van me.
Ik probeer die reclame te verdringen uit mijn geheugenquote:
Bob gedraag je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Oh, dus jij ziet jezelf als het "mannetje" van jullie twee, aha.
Zal ik het je laten merken?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan het dat je als vrouw geil word van dit onuitstaanbare schijtweer?
Jij bent zelf zo lelijk dat je alleen soortgenoten kunt krijgen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik snap dat je vrouwen vies vindt, maar zo doen de meeste het, ssssst.
Eh ja en persoonlijk opteer ik ook voor de homo sapiens. Dat in jouw omgeving dierensex heel normaal is snap ik met jouzelf en je moeder als zijnde excessen, maar ik hou het liever bij m'n eigen soort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij bent zelf zo lelijk dat je alleen soortgenoten kunt krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Robinhoo het volgende:
Denk je echt dat ik hier aan mee doen?
Ik kan nu wel met mijn argumenten komen dat je vader eens van die kinderen moet afblijven maar echt.
Hoe zielig ben jij.
Wat voor tip gaf ik net nog?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Robinhoo het volgende:
Helaas wil niemand bevriend zijn met iemand die een verstandeljke beperking heeft, dus zullen we gaan knokken met onze vriendengroepen? Hihi jij lekker in je 1tje.
Je klinkt heel intelligent en tegelijk ook nog is stoer!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat voor tip gaf ik net nog?
Weet je, laat maar, als ik jou was zou ik dat vmbo papiertje gewoon op de wc hangen voor als de rol op is, of met de Belgische fax versturen, want gast, je moet nu gaan werken want je hebt echt als je hersencapaciteit nodig om te ademen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat voor tip gaf ik net nog?
Weet je, laat maar, als ik jou was zou ik dat vmbo papiertje gewoon op de wc hangen voor als de rol op is, of met de Belgische fax versturen, want gast, je moet nu gaan werken want je hebt echt als je hersencapaciteit nodig om te ademen.
Havo? Huh, dat moet fraude zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.
Kankermongool wat je erbij loopt
Doe nou geen alcohol drinken, je hebt nog zo weinig hersencellen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
Oh noess, fraude![]()
Ey je bent echt stoer, je internetstatus is weer iets omhoog. Nog veel succes vanavond hé, hup die internetstatus moet verder omhoog.
Ik ga bier drinken, zou je ook eens moeten proberen.
Me tooquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo danvanavond gezellig naar Hengevelde, Miss Montreal / Ilse de Lange / Slam FM / DJ Jean
Wil jij hier aub niet schelden met kanker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.
Kankermongool wat je erbij loopt
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hier aub niet schelden met kanker?
Nee, maar ik ken niemand die doodgegaan is aan homo zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?
Nogal een wezenlijk verschilquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?
Slaapze alvast. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ga vroeg op bed. Nog wat Family Guy kijken en dan slapen. Morgen vroeg op he
er zijn een bult lui die homofilie als een ernstige ziekte zien hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal een wezenlijk verschil
Ik vind ernstige ziektes niet iets om mee te schelden. Helemaal niet als die ziekte doodsoorzaak nummer 1 is.
Schelden kan sowieso niet. Klaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:22 schreef Samzz het volgende:
Vooralsnog ga je er niet dood aan.
Ik waardeer het niet als mensen met kanker, aids of wat voor ernstige ziekte dan ook lopen te schelden. En al helemaal niet als ik mensen uit mijn omgeving door die ziekte heb verloren.
Als andere mensen dat doen als ik erbij ben, vraag ik ze altijd of ze het stoer vinden iemand een ziekte te verwensenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik ken die mensen ook wel. Ik scheld er zelf niet mee, maar als andere mensen dat doen moeten ze helemaal zelf weten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat je alleen met ziektes kunt schelden die al uitgestorven zijn
Krijg de tering tyfushondbekt nog lekker ook
En Bob, lekkere lustknaap, buk nou maar gewoon eventjes voor Robinhoo, zijn we ook weer van dat kasthomogedrag van je af 14.gif
Nu neem je voor het gemak aan dat ik ouder ben?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Schelden kan sowieso niet. Klaar.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het flauw vind om een 16 jarige aan te spreken op zijn gedrag, terwijl hij zich alleen verdedigt tegen een "ouder" iemand. Spreek ze dan allebei aan.
Het kan me niet schelen dat ze mekaar afslachten, ik vraag alleen of hij aub niet met kanker wil scheldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Schelden kan sowieso niet. Klaar.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het flauw vind om een 16 jarige aan te spreken op zijn gedrag, terwijl hij zich alleen verdedigt tegen een "ouder" iemand. Spreek ze dan allebei aan.
Al te vaak gepakt ja?quote:
Topickillerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hee jij post hier ook nog! goeie zaak
Touché, geile zak van mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van jou is zo groot, hoe kan ik ooit nog wat anders voelen!
Blond, denk net in de veertig, opgestoken haar, strakke spijkerbroek, rond 1.65 meter en een wit shirt aan die los hangt zo met een schouder bloot en zo'n riem eromheen.quote:
Had alles!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk koppie? Goeie tietjes? Lange benen?
In dat geval neem ik meen woorden van deze week terug en ben je wel zeker een macho, ontzetten Don Juanquote:
Neh van die krijg ik krasneigingen.quote:
vechtende chicksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Neh van die krijg ik krasneigingen.
Die dikke dáár krijg ik nou party gevoelens bij
trustenquote:
Henrikequote:
nee, denk niet dat ik vanavond zo ver komquote:
was 't zo zwaar?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:54 schreef ACT-F het volgende:
Net terug van Hengevelde![]()
Ik heb de knollen helemaal op
ben ik niet geweestquote:
bijna in Nijverdalquote:
nou, welterusten dan maarquote:
dat raad je nooitquote:
nee, in Nijverdalquote:
ja, dat komt omdat ik nooit vertrokken benquote:
quote:
Nijverdal.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, 3 keer raden waar Henrike woont![]()
we've got a winnerquote:
In Maastricht?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:16 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah, 3 keer raden waar Henrike woont![]()
bijna, daar moet ik ook nog 'n keer langsquote:
Voor de coffeeshop zeker?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bijna, daar moet ik ook nog 'n keer langs
niet alleenquote:
Hey Robinhomo, nog anaal vernedert vannacht? Of door één van je moeders negerts omdat ze zich vergisten want je ziet er uit als een klein meisje?quote:
Klopt je bent gewoon dik homootje die wordt uitgelachen door alle valse nichten en in je ogen gekrabt en je haren eruit getrokken. Daarom zie je eruit als een crackjunk.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
Nee ik kwam je moeder nog wel tegen die zichzelf aanbood op straat_! En zag ik er maar uit als een klein meisje
Hossel er maar 1 voor moi!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
En als je bij mij over geld begint is helemaal zielig. Als ik wil krijg ik nu nog een vliegticket naar New York.
Doe mij een ticket naar Boston pleasequote:Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
En als je bij mij over geld begint is helemaal zielig. Als ik wil krijg ik nu nog een vliegticket naar New York.
Je snapt het niet hé, ik ga je zolang lopen afzeiken dat je stukje bij beetje gaat twijfelen aan jezelf, je sexuele voorkeur, je "moeder" en alles om je heen. Totdat je hier niet meer op fok wilt komen en je jezelf de tering verveelt omdat je verder geen leven hebt. Of je gaat je bijdehandte smoel eens houden want dat is precies de reden waarom ik me heb voorgenomen om je aan het huilen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
Je mocht willen dat je er zo uit zag als mij. Jij hebt je jeugd vergooit in een inrichtingTjah kan ook. Maar nu stoer gaan doen op internet is dan een beetje zielig.
Aan je notes te zien ben jij niet vies om met dat woord te strooien hé. Je moet echt eerlijk zijn en je diploma verscheuren. Dit haalt het niveau naar beneden van iedereen die ooit een diploma heeft gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAHA iemand die denkt dat ik FOK! zo serieus neem dat je mij aan het huilen kan krijgen![]()
![]()
Heb je wel door hoe kankerdom je doet
Goed hoor, met u auch alles palleti?quote:
Jawelllquote:Op zondag 21 juni 2009 13:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Goed hoor, met u auch alles palleti?
San vond het gister ook al niet relaxed en vroeg ook of hij het niet wou doen, maar hij heeft er toch schijt aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wow wat stoer. Strooien met kanker.
Kan ook niet zeggen dat ik het leuk vind.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
San vond het gister ook al niet relaxed en vroeg ook of hij het niet wou doen, maar hij heeft er toch schijt aan.
Basquote:Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Blawh het volgende:
Nath, Chris, Peter.
Goed weekend gehad tot nu toe?
Jawel, jij?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Blawh het volgende:
Nath, Chris, Peter.
Zekers, vandaag ook even chillen.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:02 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bas
Ja hoor, 2 feesten gehad, vandaag even chillen. Jij dan?
Goeiedagquote:Op zondag 21 juni 2009 14:00 schreef Blawh het volgende:
Nath, Chris, Peter.
Je mag het hiet niet over voetbal hebben van opperhoofd Bob.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik dat ga kijken.
Morgen 1e training van onze helden.
Ga je nog naartoe?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik dat ga kijken.
Morgen 1e training van onze helden.
Dan heb je maar geen respectquote:Op zondag 21 juni 2009 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb geen respect voor mensen die in een inrichting hebben gezeten, en dan stoer gaan doen op internet.
Je doet nu wel erg zielig.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:30 schreef Robinhoo het volgende:
Laatste waarschuwing: Bob waardeert het niet dat je het over voetbal hebt.
Bob is de baas van TOF want hij is blauw en heeft in een inrichting gezeten.
Ik hoop jullie nu voldoende te hebben ingelicht.
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Robinhoo het volgende:
En iemand zo aanvallen zoals Bob doet omdat ik het over voetbal heb is heel normaal? Zie het eens van beide kanten.
Nee. Bob blijft tenminste op zn eigen niveau.quote:
Hoe hoog is dat kut niveau van hem wel niet ?:quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Bob blijft tenminste op zn eigen niveau.
Bob-Bquote:Op zondag 21 juni 2009 14:38 schreef Damzkieee het volgende:
WTFIk heb het effe niet gevolgd.
Wie de fuck is Bob uberhaupt?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Bob blijft tenminste op zn eigen niveau.
Daar gingen je hersencellen toch van kapot?quote:
Je vindt dat lekker, dat gehandicapte gedeelte ?quote:
Hier begon hij.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Heeft ze een grotere rolstoel gekregen?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ze had het er al over dat ze grootse dingen had gezien 's avonds
Dat is alleen gevaarlijk als je er zo weinig hebt als jij.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Daar gingen je hersencellen toch van kapot?
samen met Bob-Bquote:
Joh, bedankt. Misschien kom ik nu wat verder in deze samenleving.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is alleen gevaarlijk als je er zo weinig hebt als jij.
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Joh, bedankt. Misschien kom ik nu wat verder in deze samenleving.
Blijkbaar te hoog voor jouquote:Op zondag 21 juni 2009 14:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoe hoog is dat kut niveau van hem wel niet ?:
Neh, op mijn 17de was ik net zo vervelend en zat ik in 5 gymnasium.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:53 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben nu al verder als jou, even ter vergelijking : Jij zat op je 17e in een inrichting, ik op de HBO. hmm.
ja goed hequote:
Justinquote:Op zondag 21 juni 2009 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb even een cadeautje voor pa gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |