Hey Robinhomo, nog anaal vernedert vannacht? Of door één van je moeders negerts omdat ze zich vergisten want je ziet er uit als een klein meisje?quote:

_! En zag ik er maar uit als een klein meisje
 _! En zag ik er maar uit als een klein meisje  

Klopt je bent gewoon dik homootje die wordt uitgelachen door alle valse nichten en in je ogen gekrabt en je haren eruit getrokken. Daarom zie je eruit als een crackjunk.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
Nee ik kwam je moeder nog wel tegen die zichzelf aanbood op straat_! En zag ik er maar uit als een klein meisje

Tjah kan ook. Maar nu stoer gaan doen op internet is dan een beetje zielig.
 Tjah kan ook. Maar nu stoer gaan doen op internet is dan een beetje zielig.

Hossel er maar 1 voor moi!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
En als je bij mij over geld begint is helemaal zielig. Als ik wil krijg ik nu nog een vliegticket naar New York.

Doe mij een ticket naar Boston pleasequote:Op zondag 21 juni 2009 13:39 schreef Robinhoo het volgende:
En als je bij mij over geld begint is helemaal zielig. Als ik wil krijg ik nu nog een vliegticket naar New York.

Je snapt het niet hé, ik ga je zolang lopen afzeiken dat je stukje bij beetje gaat twijfelen aan jezelf, je sexuele voorkeur, je "moeder" en alles om je heen. Totdat je hier niet meer op fok wilt komen en je jezelf de tering verveelt omdat je verder geen leven hebt. Of je gaat je bijdehandte smoel eens houden want dat is precies de reden waarom ik me heb voorgenomen om je aan het huilen te maken.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Robinhoo het volgende:
Je mocht willen dat je er zo uit zag als mij. Jij hebt je jeugd vergooit in een inrichtingTjah kan ook. Maar nu stoer gaan doen op internet is dan een beetje zielig.

Aan je notes te zien ben jij niet vies om met dat woord te strooien hé. Je moet echt eerlijk zijn en je diploma verscheuren. Dit haalt het niveau naar beneden van iedereen die ooit een diploma heeft gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:52 schreef Robinhoo het volgende:
HAHAHA iemand die denkt dat ik FOK! zo serieus neem dat je mij aan het huilen kan krijgen

Heb je wel door hoe kankerdom je doet

Goed hoor, met u auch alles palleti?quote:

Jawelllquote:Op zondag 21 juni 2009 13:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Goed hoor, met u auch alles palleti?

San vond het gister ook al niet relaxed en vroeg ook of hij het niet wou doen, maar hij heeft er toch schijt aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wow wat stoer. Strooien met kanker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |