Eh ja en persoonlijk opteer ik ook voor de homo sapiens. Dat in jouw omgeving dierensex heel normaal is snap ik met jouzelf en je moeder als zijnde excessen, maar ik hou het liever bij m'n eigen soort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij bent zelf zo lelijk dat je alleen soortgenoten kunt krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Robinhoo het volgende:
Denk je echt dat ik hier aan mee doen?
Ik kan nu wel met mijn argumenten komen dat je vader eens van die kinderen moet afblijven maar echt.
Hoe zielig ben jij.
Wat voor tip gaf ik net nog?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Robinhoo het volgende:
Helaas wil niemand bevriend zijn met iemand die een verstandeljke beperking heeft, dus zullen we gaan knokken met onze vriendengroepen? Hihi jij lekker in je 1tje.
Je klinkt heel intelligent en tegelijk ook nog is stoer!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat voor tip gaf ik net nog?
Weet je, laat maar, als ik jou was zou ik dat vmbo papiertje gewoon op de wc hangen voor als de rol op is, of met de Belgische fax versturen, want gast, je moet nu gaan werken want je hebt echt als je hersencapaciteit nodig om te ademen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wat voor tip gaf ik net nog?
Weet je, laat maar, als ik jou was zou ik dat vmbo papiertje gewoon op de wc hangen voor als de rol op is, of met de Belgische fax versturen, want gast, je moet nu gaan werken want je hebt echt als je hersencapaciteit nodig om te ademen.
Havo? Huh, dat moet fraude zijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.
Kankermongool wat je erbij loopt
Doe nou geen alcohol drinken, je hebt nog zo weinig hersencellen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
Oh noess, fraude![]()
Ey je bent echt stoer, je internetstatus is weer iets omhoog. Nog veel succes vanavond hé, hup die internetstatus moet verder omhoog.
Ik ga bier drinken, zou je ook eens moeten proberen.
Me tooquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo danvanavond gezellig naar Hengevelde, Miss Montreal / Ilse de Lange / Slam FM / DJ Jean
Wil jij hier aub niet schelden met kanker?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dude, het is havo. Je moeder riep je net of je wou helpen je vader omkleden. Het lukt hem niet meer. Hup schiet op.
Kankermongool wat je erbij loopt
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij hier aub niet schelden met kanker?
Nee, maar ik ken niemand die doodgegaan is aan homo zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?
Nogal een wezenlijk verschilquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En mensen zonder aanleiding uitmaken voor homo uitmaken is prima?
Slaapze alvast. Ik ben weg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:15 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik ga vroeg op bed. Nog wat Family Guy kijken en dan slapen. Morgen vroeg op he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |