UI's:quote:D�ar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Tw��nte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en l��nte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
D�ar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Tw��nte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
drumstickNL = Matthijs
Fems = Femke
Intelligence = Patrick
jjstyle333 = Joost
Konami = Metin
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Leukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Rumille het volgende:
Eens maar nooit weer.
Tickle tickle!quote:
Was een woordgrapje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, er was vandaag of zo weer het zoveelste pro homo feestje in Nederland.
En nee, geen Sannix. Dacht dat je wel wist wat gallisch worden betekent
Egniequote:
Slam FM is dan weer jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo danvanavond gezellig naar Hengevelde, Miss Montreal / Ilse de Lange / Slam FM / DJ Jean
Miss Montreal is de naam van Sanne Hans en haar bandjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Wie is die Miss Montreal dan? Lees steeds die naam overal, maar heb geen idee wat ze doetEn wat een kutnaam, btw
ze staat in de krantquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
Wie is die Miss Montreal dan? Lees steeds die naam overal, maar heb geen idee wat ze doetEn wat een kutnaam, btw
Jullie hebben dezelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
nee, dat had ik in het vorige deeltje al gemeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
W. vanavond ook present neem ik aan?
lees niet heel veel posts meer van 1 topic, dus die had ik gemistquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat had ik in het vorige deeltje al gemeld
Ik stiekem ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Maar hij vindt het wel geil
Deze qoute ik even om mijn punt:quote:
scheelt dat je er geen kater van krijgt hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Joa de shandy was goed te zuipen. OOK NOG WEL OM HALF 6 SNACHTS.
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Joa de shandy was goed te zuipen. OOK NOG WEL OM HALF 6 SNACHTS.
wie heeft jou toch ingodsnaam mod gemaakt? sjezus wat kraam jij een onzin uit....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?
Kneus die party was in de garage !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Kon je niet meer slapen omdat je van mama om half zeven naar bed moest gisteravond omdat zij een swinger party had in de woonkamer met negerts?
Wil je ook mijn projectje worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wie heeft jou toch ingodsnaam mod gemaakt? sjezus wat kraam jij een onzin uit....
De man met de hamer was vanmorgen in mijn kop ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
scheelt dat je er geen kater van krijgt he
Oh, dus jij ziet jezelf als het "mannetje" van jullie twee, aha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kneus die party was in de garage !Dat meisje wat ik ontmoet heb op relatieplanet was er
WTFquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Deze qoute ik even om mijn punt:
Tukkers op Fok! #213: Voetbalmeeting met alleen pro's
duidelijk te maken.
Ik dank u voor de aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |