Ze wil je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
"gaan jullie ook mee naar Six Flags?"
Ja leuk joh!
? Ik zeg toch "jullie" als in: Meetingquote:
Owja, dan heb ik nog liever een meeting bij VV Borne ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
? Ik zeg toch "jullie" als in: Meeting
Alleen de Superman durf ik dan wél in..waarom? Die lijkt niet zo hoog als je erin zitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen 'theekopjes' zoals in parijs?
Een tukkerjood is sowieso niet machoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Alleen de Superman durf ik dan wél in..waarom? Die lijkt niet zo hoog als je erin zit
Pis al in m'n broek als ik naar dat houten achtbaan geval kijk, eerst tering traag omhoog, niet eens vast zitten met beugels maar met zo'n kut stang...brrr
Verder ben ik natuurlijk wel macho
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Doordrinken is het enige juiste advies!
Ja echt kut voor je jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja echt kut voor jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpen
Ghehe, huor, heerlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja echt kut voor jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghehe, huor, heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
project is af... nu heb ik veel te veel vrije tijd........
Vervelen op vrijdagavond? Kan niet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
tjah, dan maar hier posten hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
*verveelt zich*
Ga bier drinken en een foute film kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dacht ik ook...
normaal geen last van gelukkig...
ik heb beide niet in huis ben ik bangquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga bier drinken en een foute film kijken
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik heb beide niet in huis ben ik bang
wel champagne!
oeh benchwarmers ken ik geloof ik alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!
Ik stel Blades of Glory en Benchwarmers voor
staat d'r inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Drink champagne en download een film met Jon Heder, foutheid gegarandeerd!
Ik stel Blades of Glory en Benchwarmers voor
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:Godverdomme man, spoiler alert, eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamzak_ op 20-06-2009 09:40:58 ]Enschede, onze stad! ons domein!
en jij plaatst hem nog een keer....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Godverdomme man, spoiler alert, eikel
Markooooooooooooquote:
hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, ik heb maandag een date met haar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |