quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:Godverdomme man, spoiler alert, eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lamzak_ op 20-06-2009 09:40:58 ]Enschede, onze stad! ons domein!
en jij plaatst hem nog een keer....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Godverdomme man, spoiler alert, eikel
Markooooooooooooquote:
hahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, ik heb maandag een date met haar![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja echt kut voor jongen, kom je eindelijk uit de kast, doet de m het niet op je toetsenbord bij het registreren, heb je nu voor altijd Robinhoo ipv Robinhomo, maar wij zullen hem helpen
ooh het kwam me alleen bekend voor, me vriendin noemt me altijd zoquote:
tjah, ideaal voor jouquote:
je vriendin noemt je zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh het kwam me alleen bekend voor, me vriendin noemt me altijd zo
man met de hamer HOU EENS OP IN ME KOP TE SLAAN
Yeah, ze woont op 10 min afstand lopen ofzo van mn kamer in Capellequote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ideaal voor jou
mooi dichtbij
GRAPJE HAHAHAHA PWNDquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je vriendin noemt je zo?![]()
weet je zeker dat je niet wat verkeerd doet?
hek dat toch eam mooi regeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yeah, ze woont op 10 min afstand lopen ofzo van mn kamer in Capelle
je shift toets blijft hangenquote:
nee ik had gewoon caps aan staan ?quote:
Pimpquote:
tuurlkquote:
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
In nederland niet, in twente kan alsquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In nederland niet, in twente kan als
Nee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JOA JOA! Nog plannen voor vanoamd, jongs?
slapen!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog even snel posten hier voordat ie vol is![]()
[..]
Nee.
tjah, ik ga nog liever een potje poolen eigenlijkquote:
quote:
wat doe je ons aanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 op een rij
Tevens c-c-c-c-c-combobreaker!
weer van afgelopen dagen was ook erg wisselvallig. ik vrees het ergstequote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef Samzz het volgende:
Middag
Morgen naar Six Flags en volgensmij word het weer bagger
ik hoop dat het vanaf donderdag mooi weer is in Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:30 schreef Robinhoo het volgende:
Het wordt mooi weer toch in de loop van de week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |