er zijn een bult lui die homofilie als een ernstige ziekte zien hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nogal een wezenlijk verschil
Ik vind ernstige ziektes niet iets om mee te schelden. Helemaal niet als die ziekte doodsoorzaak nummer 1 is.
Schelden kan sowieso niet. Klaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:22 schreef Samzz het volgende:
Vooralsnog ga je er niet dood aan.
Ik waardeer het niet als mensen met kanker, aids of wat voor ernstige ziekte dan ook lopen te schelden. En al helemaal niet als ik mensen uit mijn omgeving door die ziekte heb verloren.
Als andere mensen dat doen als ik erbij ben, vraag ik ze altijd of ze het stoer vinden iemand een ziekte te verwensenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, ik ken die mensen ook wel. Ik scheld er zelf niet mee, maar als andere mensen dat doen moeten ze helemaal zelf weten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat je alleen met ziektes kunt schelden die al uitgestorven zijn
Krijg de tering tyfushondbekt nog lekker ook
En Bob, lekkere lustknaap, buk nou maar gewoon eventjes voor Robinhoo, zijn we ook weer van dat kasthomogedrag van je af 14.gif
Nu neem je voor het gemak aan dat ik ouder ben?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Schelden kan sowieso niet. Klaar.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het flauw vind om een 16 jarige aan te spreken op zijn gedrag, terwijl hij zich alleen verdedigt tegen een "ouder" iemand. Spreek ze dan allebei aan.
Het kan me niet schelen dat ze mekaar afslachten, ik vraag alleen of hij aub niet met kanker wil scheldenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Schelden kan sowieso niet. Klaar.
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik het flauw vind om een 16 jarige aan te spreken op zijn gedrag, terwijl hij zich alleen verdedigt tegen een "ouder" iemand. Spreek ze dan allebei aan.
Al te vaak gepakt ja?quote:
Topickillerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hee jij post hier ook nog! goeie zaak
Touché, geile zak van mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van jou is zo groot, hoe kan ik ooit nog wat anders voelen!
Blond, denk net in de veertig, opgestoken haar, strakke spijkerbroek, rond 1.65 meter en een wit shirt aan die los hangt zo met een schouder bloot en zo'n riem eromheen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |