Nog even en we gaan in de ''blote kont'' dansen. Maar veel plezier in zo'n zigeuner cafe.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gast, het is een Ierse pub. Je komt er, je gaat er zitten, je zuipt bier. Rugby op 10 schermen om je heen, en The Pogues op de achtergrond. Als jij alles wat zichzelf niet associeert met 'gesjelligheid' ziet als iets voor 'oude mannetjes' wordt het misschien eens tijd om je ballen in te laten dalen.
Psy is niet helemáál mijn ding, te veel jonglerende dreadlocks, maar de rest spreekt voor zich.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ligt een ''laten we drugs gebruiken om vervolgens volledig van de kaart naar een psy-trance feest te gaan'' meet nog in de lijn der verwachting?
Zal goed komen man. De volgende keer dat ik de uitgaanssuggesties van een stratenmaker wil horen, weet ik je te vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog even en we gaan in de ''blote kont'' dansen. Maar veel plezier in zo'n zigeuner cafe.
Wat had je dan voor reactie verwacht. Denk je soms dat het grote gros van de fokkers zit te wachten om in een pub te gaan zitten. Ga schoolreisjes organiserenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zal goed komen man. De volgende keer dat ik de uitgaanssuggesties van een stratenmaker wil horen, weet ik je te vinden.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had je dan voor reactie verwacht. Denk je soms dat het grote gros van de fokkers zit te wachten om in een pub te gaan zitten. Ga schoolreisjes organiseren
Overigens zou ik maar oppassen, hij heeft mij ook al bedreigd.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zal goed komen man. De volgende keer dat ik de uitgaanssuggesties van een stratenmaker wil horen, weet ik je te vinden.
Dan ga ik nog liever meete bij de Macquote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]. Ik ga nog liever naar de Escape dan naar de Timeless.
Fictief ja, dat was toch een grapje,quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Overigens zou ik maar oppassen, hij heeft mij ook al bedreigd.
Veel verheffender dan bier drinken en ongemakkelijke gesprekken voeren wordt het over het algemeen niet. Waarom denk je dat de Stairway vijf jaar lang geterroriseerd is door vroegkalende mankinderen?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat had je dan voor reactie verwacht. Denk je soms dat het grote gros van de fokkers zit te wachten om in een pub te gaan zitten. Ga schoolreisjes organiseren
Heb ik voor de gein gebruikt bij het registeren. Ik heb werkelijk geen idee, hoe je php moet gebruiken ofwel programmeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, net alsof iemand die programmeertaal als nickname heeft ooit uitgaat.
Bullshit.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik voor de gein gebruikt bij het registeren. Ik heb werkelijk geen idee, hoe je php moet gebruiken ofwel programmeren.
Mooi, dan weet ik zeker dat ik er niets te zoeken heb.quote:
Whehe.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
Yo, ik kom ook.
Mits kankerveel drank, drugs, toffe mensen en sletterige tienermeisjes. Ergo: ik kom niet.
is die linker zanger bobquote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik sta in mijn fotoboek. Ik ben die blonde. Waar blijft jouw foto?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Chriz2k het volgende:
Yo, ik kom ook.
Mits kankerveel drank, drugs, toffe mensen en sletterige tienermeisjes. Ergo: ik kom niet.
De drie gezustersquote:Op maandag 22 juni 2009 13:01 schreef RickoKun het volgende:
KOM WE GAAN NAAR DE DRIE IN GEONRONINGEN!111111111
In de gemiddelde keet op de Achterhoek ook, en daar wil ik ook niet dood gevonden hebben.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Skylark. het volgende:
Er zijn in ieder geval sletjes en drugs daar.
Precies. Just for lulz. Ik kom als het daar is en KLBB gaat (inside shout-out).quote:
De zaak in Delft?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Agiath het volgende:
Altijd die StairwayKunnen jullie niets anders bedenken?
De zaakquote:
De beurs in Rotterdam is echt de grootste paupertent van Nederlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 01:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
De zaak![]()
Wel goedkoop bier![]()
Jammer dat de beurs in Rotterdam dicht is, dat is wel een prima tent. Niet dat ik sowieso kom, ik ben hier voor de pics
edit: 20000ste post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem voor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
Bob's Saloon tijdens een uitzending van TMF Live een idee ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daar was de vorige KLB meet er bijna uitgezet!
Dan kom ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:51 schreef RickoKun het volgende:
of we gaan meeten in zoen kerk in staphorst! vet zoe klagen!
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Schatje mag ik je foto zingen met een stoel boven onze kop!
Is het daar opeens nog nooit zo druk geweest, is iedereen van Fok! er anoniem en de volgende dag worden er allemaal grote verhalen verteld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef TNA het volgende:
Ik denk dat ik kom met een grote baard en plaksnor om jullie anoniem te observeren terwijl jullie zestienjarige tienermeisjes proberen te regelen met GHB en breezers.
Dat wil ik meemaken.quote:
Nee, alleen stinkpolen.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:20 schreef postmortum het volgende:
gaan jullie nog onz-ers in elkaar slaan ?
quote:
de laatste dag van juliquote:
Die verwar ik altijd met de laatste dag van juni.quote:
DAN BEN IK TOCH OOK NOG WEG!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
vrijdag 7 augustus wordt het.
Iemand nog suggesties voor een andere cafe dan? Of toch de stairway.
The audience has spoken.quote:
EN OMDAT 31 JUNI HELEMAAL NIET KAN!!! HA!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat dat nogal op korte termijn is.
In plaats van te gaan janken kun je ook een goede suggestie geven. Dit heb ik nou al een aantal keer geroepen. Wegens gebrek aan suggestie heb ik daardoor dus voor de Stairway gekozen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
De stairwayIk ga nog liever naar een kinderdisco. (Daar ga ik sowieso het liefst heen)
TS komt nooit de deur uit en weet derhalve niet waar je goed kan meeten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In plaats van te gaan janken kun je ook een goede suggestie geven. Dit heb ik nou al een aantal keer geroepen. Wegens gebrek aan suggestie heb ik daardoor dus voor de Stairway gekozen.
DUS is er iemand met een suggestie voor een andere cafe?
Verraad je dus ook jezelf, aangezien ik van jou geen suggesties heb gehoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef IQM het volgende:
[..]
TS komt nooit de deur uit en weet derhalve niet waar je goed kan meeten.
Alsof ik überhaupt op een FOK!-meet wil verschijnen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Verraad je dus ook jezelf, aangezien ik van jou geen suggesties heb gehoord.
Je bent dus bang om naar buiten te gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ik überhaupt op een FOK!-meet wil verschijnen.!
Ik had een poll in de OP, daarin had het grootste deel 7 augustus geroepen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit t met de datum, ik zag juicy 7 aug roepen? en wat is er met de 31e,, dat wordt niks mee?
Komers:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
nu ook in de tt
is er een lijstje met komers, ipv allemaal huillies
Gokjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik kan dan nieten hoe weet je dat de andere wel kunnen
?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Als BT komt dan kom ik ook! in haar mondje en over haar mooie borsten![]()
Gezellig, ik zet je bij de komers.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
No can do.
Zit dan midden in mijn verhuizing.
Ben je 3 weken in Amerika geweest en de eerste avond dat je thuisbent ga je naar een Fok-meetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Zet mij bij misschien, land die ochtend om 10.15 op Schiphol na 3 weken Amerika, dus als ik geen jetlag heb kom ik
Maar natuurlijk, wat anders?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ben je 3 weken in Amerika geweest en de eerste avond dat je thuisbent ga je naar een Fok-meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |