Ik vond het juist wel een goede scene voor de veranering, tis beter dan dat gejank.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Kom op zeg, als een hondje achter hem aanlopen, je als een koala aan hem vastklampen en dan daarna ineens de zogenaamde powervrouw uithangenWeg ermee!
Mwa, ook die waren de laatste 2 jaar nou niet bepaald geweldig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:19 schreef arwd het volgende:
Meetsal zijn de cliffs wel goed dusz... we w88 af...
Sjors is gegijzeld door lorena.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Mss het volgende:
Ik kijk nu gemiddeld ongeveer 1 aflevering per week, dus ik ben benieuwd wat ik nog allemaal mee ga krijgen
Ja dat vind ik ook, die Willem en Naomi en co zijn niet verkeerd, broodnodige extra personages die ook de prinses en de Dexter eens van repliek bedienen, waardoor die ook wat meer mens worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef alors het volgende:
Ik vond de aflevering van gisteravond nog wel leuk. De jeugd die acteerde beter, die Willem en Naomi, en de humor kon ik ook wel waarderen.
Inderdaad, toen besteedde RTL nog aandacht aan de serie en werden verhaallijnen en personages uitgebreid besproken wat de betrokkenheid tot de soap bevorderde. Men keek minder naar de acteurs en meer naar de personages. Dit gala is daar een prachtig voorbeeld van. Jammer dat dit nu niet meer zo bestaat.quote:
Apart dat je sinds september 1990 kijkt aangezien het pas in Oktober 1990 begonquote:Op zondag 21 juni 2009 19:27 schreef bloodymary het volgende:
Wat was het slecht, genant en irritant allemaal. Waarom blijf ik kijken? Omdat ik al vanaf september 1990 kijk en nog steeds hoop dat het weer beter wordt... En ook omdat het zelfs lachwekkend geworden is.
Het was grappig en ook wel redelijk spannend..quote:Op maandag 22 juni 2009 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet die van vrijdag nog kijken. Was het spannend
Goede Tijden Oude Tijden....quote:
Ja dat is waar ja. Alleen vond ik het wel jammer dat "de schat" waar iedereen maanden naar op zoek was een bijbel was.... een bijbel.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef lady-wrb het volgende:
het was idd niet echt een verhaallijn die de schoonheidsprijs verdiende, maar het was wel een stuk interessanter dan dat boerenkoolgeneuzel, waar gtst op dit moment nu over gaat
Ik volgde het toen niet echt, maar kan me wel herinneren dat ik er een beetje de days of our lives-vibe vanaf voelde komen. Best grappig, die paar kleeeeeine stukjes die ik heb gezien.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:59 schreef Wittekonijn het volgende:
[..]
Goede Tijden Oude Tijden....!
Maar zelfs die geweldige 1000ste aflevering (met Frits in bad) wisten ze 10 jaar later nog te verpesten door er allerlei rare dingen omheen te bedenken. Frits had toen opeens een tweelingbroer, was niet begraven maar ingevroren, Hannie bleek onschuldig te zijn... zo wazig was die verhaallijn met dat Amulet :S.
Lorena heeft die man omgekocht. Maar misschien vond die man het geld van Lorena te weinig, en heeft hij wel 1 miljoen van Ludo gekregen 'achter de schermen om', waardoor hij nu naar Thailand is.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:35 schreef Wittekonijn het volgende:
Heeft Ludo nou bewijzen aangemaakt ofzo? Of niet?
Volgens mij niet toch? Of wel?
Maar als hij daarmee gelijk Jack zwart kan maken (en dus zijn oude liefde terug kan krijgen), waarom niet?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
denk niet dat ludo er iets mee te maken heeft, tis zn dochter die verlamd is
Toffe foto's.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:16 schreef mirelia het volgende:
3 Juli is de laaste
Hier staan foto's van de cliffaflevering KLIK
Kijk dit waren nou die topjaren waar ik en enkele anderen het altijd (tot vervelens toe) over hebbenquote:
uiteindelijk is hij de manager en eindverantwoordelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt er op of Lorena uiteindelijk Bing er voor op laat draaien...
Die verhaallijn tussen Martine Hafkamp en Helen Helmink was wel de lange termijn verhaallijn die nooit saai en altijd spannend was en dan te bedenken dat ie begon in seizoen 1 en eindigde in seizoen 5.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:48 schreef lady-wrb het volgende:
het was idd niet echt een verhaallijn die de schoonheidsprijs verdiende, maar het was wel een stuk interessanter dan dat boerenkoolgeneuzel, waar gtst op dit moment nu over gaat
Idd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef bloodymary het volgende:
Lijkt er op of Lorena uiteindelijk Bing er voor op laat draaien...
Ze mogen nu eerst seizoen drie wel eens uitbrengen. Het duurt alweer zo lang. Kan niet wachten op alle acties van Frits, Martine en Herman.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die verhaallijn tussen Martine Hafkamp en Helen Helmink was wel de lange termijn verhaallijn die nooit saai en altijd spannend was en dan te bedenken dat ie begon in seizoen 1 en eindigde in seizoen 5.
Ik hoop die laatste scene tussen die 2 in de gevangenis ooit nog een keer in z'n geheel te zien
voor dat gaslek ja, maar niet voor het omkopen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
uiteindelijk is hij de manager en eindverantwoordelijk
Ik zou er echt zwaar van balen als ze die seizoenen achterwege lietenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ze mogen nu eerst seizoen drie wel eens uitbrengen. Het duurt alweer zo lang. Kan niet wachten op alle acties van Frits, Martine en Herman.![]()
Ik vind Lorena leuk! En van mij mag ze blijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:27 schreef tulpie123 het volgende:
Lorena's contract loopt bijna af, dat betekent dat ze er minstens 3 maanden uitmoet
![]()
, yes, 3 maanden lang geen Lorena volgend jaar, tenzij ze een vast contract krijgt, maar dat geloof ik niet, geen enkele acteur lijkt nog een vast contract te krijgen, de laatste die dat kreeg was volgens mij Sjors of Charlie.
Van mij ook hoor!! Al mag dat dramtische gedoe over die explosie nu wel eens afgelopen zijn!! Lorena moet in elk geval lekker doorgaan met het teasen van mannen!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Lorena leuk! En van mij mag ze blijven
Dan zou ik ook maar weer een keer uit New York overkomen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Van mij ook hoor!! Al mag dat dramtische gedoe over die explosie nu wel eens afgelopen zijn!! Lorena moet in elk geval lekker doorgaan met het teasen van mannen!!!
Je bent pas nog teruggeweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar weer een keer uit New York overkomen..
Ja kom maar weer terug. Dan heb ik weer iets lekkers om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:00 schreef StefanoSanders het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar weer een keer uit New York overkomen..
Neehee, Lorena heeft een rare rotkop. Ik gun je iets betersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:13 schreef StefanoSanders het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 juni 2009 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent pas nog teruggeweest.
[/quote
En niet een bed scene met Lorena
SPOILER: cliff spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(hier eerder gelezen)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Betere optie in Meerdijk ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee, Lorena heeft een rare rotkop. Ik gun je iets beters
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef delano.888 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAARGHHH!@!@@#!@!@!$(!%!!!
Maxime moet echt DOOD gewoon![]()
Tering hé, als ik dr in t echt zou zien zou ik serieus neiging krijgen om dr wat aan te doen (ja ik weet dat ze niet echt is)
Echt jammer datJa dat had ik ook eens ergens anders gelezen.SPOILER: cliff spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(hier eerder gelezen)
Pff, ben die Maxime echt helemaal zat, hoop dat die er niet al te lang in blijft of dat er wat verandert...![]()
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Frey het volgende:
Ze heeft dus bijgetekend voor volgend seizoen. Hopelijk gaat het dan niet nog een jaar zo door.
moet ook eerlijk zeggen dat dat een erg leuke foto is geworden!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:43 schreef MissJ het volgende:
NOESSS!
Maxime staat op de cover van de nieuwe Veronica gids en ze heeft geen rood/zwart aan!![]()
ben jij het echt!!??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef StefanoSanders het volgende:
Als ik die Maxime zo zie ben ik blij dat ik niet meer in Meerdijk woont.
Vast niet, maar laat haar maar lekker een beetje twisted en evil blijven. Dat is wat de serie echt nodig heeft. Evil charactersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Frey het volgende:
Ze heeft dus bijgetekend voor volgend seizoen. Hopelijk gaat het dan niet nog een jaar zo door.
Ja idd.. blauwe staat haar goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef Liquidist het volgende:
[..]
moet ook eerlijk zeggen dat dat een erg leuke foto is geworden!
Ja, tis een eindeloze herhaling van zetten waar ze ons ontzettend mee tergen. Moedeloos word je er van. Tis letterlijk al weken hetzelfde stramien. Over een paar dagen vraagt Danny haar weer, en sleept die rechtzaak zich nog steeds voort.quote:
Tja, Dex is nu aan het twijfelen ws als introductie op zijn zoektocht naar z'n geaardheidlquote:Op woensdag 24 juni 2009 06:20 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, tis een eindeloze herhaling van zetten waar ze ons ontzettend mee tergen. Moedeloos word je er van. Tis letterlijk al weken hetzelfde stramien. Over een paar dagen vraagt Danny haar weer, en sleept die rechtzaak zich nog steeds voort.
Jack doet echt al tijden wereldvreemd en het erge is, ze laten Dex nu hetzelfde doen.
Ja, zonde van zo'n actricequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit nu de dvd's van Vrouwenvleugel te kijken, en seizoen was erg grappig met Eefje (Marjolein Keuning)
Grappig om te zien en acteerd veel beter dan in GTST, vind ik dan.
En altijd precies de achterkant van die laptop in beeld. En plotseling heeft iedereen zo'n laptop daarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat irriteer ik me toch DOOD aan het sims3 geluidje wat ze ELKE KEER WEER overnieuw afspelen, is het nou zo moeilijk om het spel gewoon op te starten? Of desnoods een youtube filmpje aan te zetten met meer dan 1 geluidje?
Ik wist dat ze vel over been was, maar dat shot was wel echt.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Waarom viel ze nou niet gewoon volop op dr bek en brak een been ofzo
Was leuker geweest![]()
Ik ook. Maar nee, Maxime heeft natuurlijk de schrijvers aan haar zijdequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En altijd precies de achterkant van die laptop in beeld. En plotseling heeft iedereen zo'n laptop daar
Als ik nick was, zou ik gewoon mijn mobieltje een gesprek met dat mens op laten nemen.
Ze ging staan aan het eind van de afleveringquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er is toch niets met Nina?!!?
Ging dat over Nina?
Inderdaad. Hetzelfde geldt voor mij. Ik kan niet wachten. Seizoen drie barst van de spanning en de slechteriken. Zo anders dan het GTST van nu.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Frey het volgende:
Ik heb een boel vooruitzichten van seizoen 3 gelezen en het is werkelijk om je vingers bij af te likken. Ik hoop echt dat de box van seizoen 3 er gaat komen, want vandaag de dag is het echt niks. Slechteriken moeten erin en niet nog meer pubers die niets meemaken.
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe oud is Nina ook alweer?
21, 12 of 6 jaar?
Ze gedraagt als een klein kindquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mij
Danny wil zorgen dat sjors hem uiteindelijk TOCH gaat helpen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Bing
Waarom moet Danny Sjors en Jack helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles komt goed. ...............toch?
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef burger het volgende:]http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/clifffotos_voor_twitter.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week pasquote:
volgens mij vond noud het een verschrikkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef bobjuh het volgende:
Hopelijk doen ze wat leuks met Lucas.
Net zo iets als tussen Bree en Andrew in Desperate Housewives
Zowel de acteur die dex speelt als noud zeiden in een interview in RTL boulevard dat ze niet erg zouden vinden wat met Lucas te krijgen. Nouja we zullen zien
Oooooooooooohquote:
Ik denk toch ongeveer een maandjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Hoe lang van tevoren nemen ze dat op dan eigenlijk
Bing is een pauperquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Klote bing, Lorena verdient problemen, grote problemen.
Kut schrijvers
en het mooie is dat ze ook toegesproken wordt door janine & ludo alsof ze het geestelijke vermogen van een kind van 9 heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze gedraagt als een klein kind
ik dacht dat ze 12 of 6 jaar was
Ja, dat was gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:40 schreef e-runner het volgende:
Terwijl Barbara geen enkele twijfel kent en nergens mee zit en Irene een koude vrouw noemt.
Bleh!
True, helaas weliswaar, maar je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:25 schreef alors het volgende:
De andere zijn allemaal sneue roddeltantes zonder leven.
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbijquote:
Deal!!quote:Op zondag 28 juni 2009 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbij![]()
Ja echt hehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, idd. Zo de mond vol van eerlijkheid en toch zo makkelijk liegen
Amenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |