Vast niet, maar laat haar maar lekker een beetje twisted en evil blijven. Dat is wat de serie echt nodig heeft. Evil charactersquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef Frey het volgende:
Ze heeft dus bijgetekend voor volgend seizoen. Hopelijk gaat het dan niet nog een jaar zo door.
Ja idd.. blauwe staat haar goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:47 schreef Liquidist het volgende:
[..]
moet ook eerlijk zeggen dat dat een erg leuke foto is geworden!
Ja, tis een eindeloze herhaling van zetten waar ze ons ontzettend mee tergen. Moedeloos word je er van. Tis letterlijk al weken hetzelfde stramien. Over een paar dagen vraagt Danny haar weer, en sleept die rechtzaak zich nog steeds voort.quote:
Tja, Dex is nu aan het twijfelen ws als introductie op zijn zoektocht naar z'n geaardheidlquote:Op woensdag 24 juni 2009 06:20 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja, tis een eindeloze herhaling van zetten waar ze ons ontzettend mee tergen. Moedeloos word je er van. Tis letterlijk al weken hetzelfde stramien. Over een paar dagen vraagt Danny haar weer, en sleept die rechtzaak zich nog steeds voort.
Jack doet echt al tijden wereldvreemd en het erge is, ze laten Dex nu hetzelfde doen.
Ja, zonde van zo'n actricequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit nu de dvd's van Vrouwenvleugel te kijken, en seizoen was erg grappig met Eefje (Marjolein Keuning)
Grappig om te zien en acteerd veel beter dan in GTST, vind ik dan.
En altijd precies de achterkant van die laptop in beeld. En plotseling heeft iedereen zo'n laptop daarquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef delano.888 het volgende:
Wat irriteer ik me toch DOOD aan het sims3 geluidje wat ze ELKE KEER WEER overnieuw afspelen, is het nou zo moeilijk om het spel gewoon op te starten? Of desnoods een youtube filmpje aan te zetten met meer dan 1 geluidje?
Ik wist dat ze vel over been was, maar dat shot was wel echt.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
Waarom viel ze nou niet gewoon volop op dr bek en brak een been ofzo
Was leuker geweest![]()
Ik ook. Maar nee, Maxime heeft natuurlijk de schrijvers aan haar zijdequote:Op woensdag 24 juni 2009 20:15 schreef sander-3 het volgende:
[..]
En altijd precies de achterkant van die laptop in beeld. En plotseling heeft iedereen zo'n laptop daar
Als ik nick was, zou ik gewoon mijn mobieltje een gesprek met dat mens op laten nemen.
Ze ging staan aan het eind van de afleveringquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:13 schreef Harajuku. het volgende:
Er is toch niets met Nina?!!?
Ging dat over Nina?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |