Inderdaad. Hetzelfde geldt voor mij. Ik kan niet wachten. Seizoen drie barst van de spanning en de slechteriken. Zo anders dan het GTST van nu.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef Frey het volgende:
Ik heb een boel vooruitzichten van seizoen 3 gelezen en het is werkelijk om je vingers bij af te likken. Ik hoop echt dat de box van seizoen 3 er gaat komen, want vandaag de dag is het echt niks. Slechteriken moeten erin en niet nog meer pubers die niets meemaken.
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef Anonymousz het volgende:
Hoe oud is Nina ook alweer?
21, 12 of 6 jaar?
Ze gedraagt als een klein kindquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de serie is ze een paar maanden geleden 21 geworden volgens mij
Danny wil zorgen dat sjors hem uiteindelijk TOCH gaat helpen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
Bing
Waarom moet Danny Sjors en Jack helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles komt goed. ...............toch?
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:35 schreef burger het volgende:]http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/nieuws/clifffotos_voor_twitter.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week pasquote:
volgens mij vond noud het een verschrikkingquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef bobjuh het volgende:
Hopelijk doen ze wat leuks met Lucas.
Net zo iets als tussen Bree en Andrew in Desperate Housewives
Zowel de acteur die dex speelt als noud zeiden in een interview in RTL boulevard dat ze niet erg zouden vinden wat met Lucas te krijgen. Nouja we zullen zien
Oooooooooooohquote:
Ik denk toch ongeveer een maandjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Hoe lang van tevoren nemen ze dat op dan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |