Bing is een pauperquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Klote bing, Lorena verdient problemen, grote problemen.
Kut schrijvers
en het mooie is dat ze ook toegesproken wordt door janine & ludo alsof ze het geestelijke vermogen van een kind van 9 heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze gedraagt als een klein kind
ik dacht dat ze 12 of 6 jaar was
Ja, dat was gewoon vreselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 07:40 schreef e-runner het volgende:
Terwijl Barbara geen enkele twijfel kent en nergens mee zit en Irene een koude vrouw noemt.
Bleh!
True, helaas weliswaar, maar je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:25 schreef alors het volgende:
De andere zijn allemaal sneue roddeltantes zonder leven.
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbijquote:
Deal!!quote:Op zondag 28 juni 2009 02:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wanneer zij er ooit uit gaat nodig ik jullie allemaal uit om een heel weekend bij mij belgisch bier te komen drinken, compleet met bittergarnituur erbij![]()
Ja echt hehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, idd. Zo de mond vol van eerlijkheid en toch zo makkelijk liegen
Amenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |