Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukquote:
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?quote:
Zelfbescherming is altijd goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Omdat ik overdag teveel op fok zat, en mijn werk liet schieten en ik een andere fokster die zichzelf heeft laten bannen best mis waarvan ik weet dat die hier nog wel mee leest, en ik het niet tof van mijzelf vind als ik hier in een melodramatische bui dingen ga lopen vertellen waar ik dan later weer spijt van krijg omdat het eigenlijk geen hond wat aan gaat wat ik van binnen voel. Stukje zelfbescherming zeg maar. Maar het is nu weekend, ze komen straks mijn nieuwe bed brengen, dus ik moet nu opruimen.. Koffie is op, stofzuiger staat klaar enzo..
Hopelijk gaat die drukte beetje uit mijn lijf.. ik loop al sinds woensdag te stuiteren.. Benen staan geen seconde stil, gedachten vliegen van links naar rechts en ik maak niets af.. ADHD ole ole....![]()
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijkquote:
Nee met DH en mij zal het meer dan een ONS wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukdie moet een pittig type hebben
Of je bent gewoon te kieskeurig.. jij vrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijk
Nouk en ik hebben al iets met elkaar gehad en dat werkte nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukdie moet een pittig type hebben
Jij mag ook wel met bels, maar da's dan meer even voor een ONSquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Rip mag ik ook aan meer mannen gekoppeld worden, heb wel zin![]()
En dan neem ik tenminste een wat grotere ruimte in op je lijstjes
Ook een manier, om over je kind te pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfbescherming is altijd goed![]()
![]()
ADHD pffff ben blij dat ik er ff een weekend van verlost ben
Belsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijk
Kijk uit rip.. straks verlies je je touch nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nouk en ik hebben al iets met elkaar gehad en dat werkte niet
Try again
hahaha jaa sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook een manier, om over je kind te praten
Bengeltjelief!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Koppelen......... als dat maar goed gaat.
Want er zitten hier geen leukertjes voor jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik doe niet mee in dat koppelgebeuren hoor
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook foutquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik doe niet mee in dat koppelgebeuren hoor
Want?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij mag ook wel met bels, maar da's dan meer even voor een ONS
Hoi carooltjequote:
Rebel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Het is dat jij al bezet bent, anders moest ik natuurlijk aan jou gekoppeld worden
mond dicht tapen, zak eroverheen, en dan nog gaat het compleet mis!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook fout
nopequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi carooltje
De stad nog onveilig gemaakt gisteren?
Niet aan kijken, en ze mond dicht plakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook fout
Ah maar dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
ow, en kwaakvaak en memento_mori. Omdat ik MM een lieve man gun en KV dat wel is volgens mij
sletjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
Bovendien doe ik momenteel veel te leuke dingen om gekoppeld te worden
volgens mij ben ik best kieskeurigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want er zitten hier geen leukertjes voor jou?
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfbescherming is altijd goed![]()
![]()
ADHD pffff ben blij dat ik er ff een weekend van verlost ben
minimaal een heel weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee met DH en mij zal het meer dan een ONS worden
Dus de weg ligt open voor mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Komt omdat je nog niet met MM datequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad heb
ja das echt klote, ik ken het van me kleine... die is afgelopen week ook zo vreselijk aan het stuiteren geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad heb
Wat denk jij dat er niet leuk is aan jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij ben ik best kieskeurigen ik ben antuurlijk zelf helemaal niet leuk
In welke zin van het woord?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Denk dat dat een bijzondere relatie zou worden.
quote:
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er niet leuk is aan jou.
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haarquote:
vertel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
Bovendien doe ik momenteel veel te leuke dingen om gekoppeld te worden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In welke zin van het woord?
[..]
vanavond poging twee dus
Ik zit juist in de categorie 25-30 nu hoor, onder 25 wordt nu wel een beetje te jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haar![]()
oh wacht... stofzuigen kwaak... stof zuigen. NU
Wie vind je te lief? mij of B?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jou
Je vindt MM te lief?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jou
Jij die onder de plak zit natuurlijk.quote:
Bels is hier al door meerderen gebruikt al toyboy volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haar![]()
hehehquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik ga er ook vandoor..
D_H PM je nummer even door en dan kunnen we dat weekend even regelen![]()
En Bels, laat jij ook even van je horen voor die ONS?![]()
En de restgroetjes!
Pm eens door die lijst dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bels is hier al door meerderen gebruikt al toyboy volgens mij
Ohhh arme Rebel, hij is al bijna 30.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Cuequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
oh is eindelijk je haar droog, fijn weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
wat wil je weten dan popje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu niet verlegen gaan doen Rip, want dat ben je niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit juist in de categorie 25-30 nu hoor, onder 25 wordt nu wel een beetje te jong
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh![]()
maar ik geloof niet dat ik momenteel echt in een dating mood ben.... Iets met een kikker die nog teveel in mijn hart zit, dat en vooral druk met een groene eend zijn enzo...
29, dus tjaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn dan. Ik ben nog niet getemd geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt MM te lief?
[..]
Jij die onder de plak zit natuurlijk.
29 mag van Rip. en die kan jou wel temmenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
29, dus tja
[..]
Dat zou voor het eerst zijn dan. Ik ben nog niet getemd geweest
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn vermeende reputatie snelt me voorbij zo te zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]bels als toyboy
![]()
ff smsen... brb![]()
like you mindquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vermeende reputatie snelt me voorbij zo te zien
Ik vind jou echt een lief schatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie vind je te lief? mij of B?
ik ben namelijk heul niet lief
She is welcome to tryquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
29 mag van Rip. en die kan jou wel temmen
I couldnt care lessquote:
Dus ik ben niet lief? Nou ja zeg! De schande!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een lief schatjeokee, ik ken je natuurlijk voor geen klap.. maar toch
quote:
Als dat zo was werd jij wel aan haar gekoppeld. Kennelijk niet dus.quote:
oh, is het daarom zulk raar, weer nuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]Echt wel, heb er zin in! Vanmiddag even in overleg met de zon enzo voor volgende week zondag
regel meteen erbij dat het morgen ook goed is. motorritjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]Echt wel, heb er zin in! Vanmiddag even in overleg met de zon enzo voor volgende week zondag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat zo was werd jij wel aan haar gekoppeld. Kennelijk niet dus.
Gefeliciteerd, zal wel heerlijk voelen dat je aan dat soort gedoe mag emewerkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Pff gisteren nog uit geweest, en het meisje met die vriend was er ook, weer de hele tijd om me heen te hangen
Toen zoende ze me opeens met tong, en dat een beetje de hele avond lopen doen...
Toen liepen we hand in hand () naar huis, en kwamen ook langs die kroeg waar haar vriend achter de bar werkt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zal wel heerlijk voelen dat je aan dat soort gedoe mag emewerken
onder de douche typen gaat niet zo makkelijk hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
raak je zo van slag van KF, dat je spel fouten gaat maken
Je moet ook andere dingen doen onder de douchequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
onder de douche typen gaat niet zo makkelijk he
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook andere dingen doen onder de douche
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook andere dingen doen onder de douche
Jij ook Rip, jij gaat leuke dingen doen toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Nu ga ik echt douchen, anders ga ik me ergeren. Veel plezier vandaag popjes
morguhh Tijnquote:
Jij ook Ripquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Nu ga ik echt douchen, anders ga ik me ergeren. Veel plezier vandaag popjes
ik wilde al zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een lief schatjeokee, ik ken je natuurlijk voor geen klap.. maar toch
Noukjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook Rip, jij gaat leuke dingen doen toch?
neemt niet weg dat je een lieverd kan zijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde al zeggennee ik heb jou natuurlijk een keer gezien en dan ben ik een stuk rustiger/verlegener/stiller dan normaal, als ik me ergens/bij iemand op mn gemak voel dan is de leeuw soms echt los
(op mn werk ook, ik was eerst het rustige verlegen meisje en nu ben ik regelmatig het drukke, vervelende kind met gemene opmerkingen, waar men gelukkig wel om kan lachen
)
ik ben ook best lief maar zeker niet te lief, ik sta mn mannetje wel en kan echt een bitch zijn als iemand het verdientquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je een lieverd kan zij
quote:
Ben gewoon nieuwsgierig aan wie ze me zou koppelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb je toch heul niet nodig
Bels!quote:
Doei,quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben gewoon nieuwsgierig aan wie ze me zou koppelen
Maar ik moet weg
Ben jij al gekoppeld dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doei,*word je ook niet gekoppeld
Blijft een theorie Tijn,quote:
zelfs in theorie word ik niet gekoppeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijft een theorie Tijn,meer niet
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Blijft een theorie Tijn,meer niet
Nee, niks gedaan. Werd wel nog gebeld om half elf of ik nog langskwam bij een vriend. Maar toen zat ik al lang aan het bier dus dat ging ook niet door.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bels!![]()
Ik ben gedrogeerd door neusspray en ibuprofen, dus ik weet het eigenlijk niet nu. Nu wel dus, maar zonder niet echt![]()
Jij gisteren nog wat leuks gedaan?
Dat heb jij ook niet nodigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zelfs in theorie word ik niet gekoppeld
Hoi Sinceriaquote:
Perfect toch? Dan schijn je het niet nodig te hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zelfs in theorie word ik niet gekoppeld
Heb je geen fiets?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef Belsezar het volgende:
Nee, niks gedaan. Werd wel nog gebeld om half elf of ik nog langskwam bij een vriend. Maar toen zat ik al lang aan het bier dus dat ging ook niet door.
Ik ben in een half uur volgens mij wel 4 of 5 keer gekoppeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik wil namen horen.
Jij bent populairquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben in een half uur volgens mij wel 4 of 5 keer gekoppeldDus het is allemaal roepen in de ruimte
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag![]()
Ik wil namen horen.
Hey Tijn. Hoest?quote:
Nee, die ligt bij het schroot.quote:
Oke dan niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben van na '45, zeg lekker niets
Goed.quote:
Hoiquote:
Oh ja hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent populairZat er nog wat leuks bij?
Andere vriendin bellen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
vriendinnetje belde net af voor vanaaf.... ze ligt met griep in bed![]()
Dat klopt en nog single ookquote:
Pics or it did not happenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
zo dan.... klaar met stofzuigen.. en krijg nou wat... Ik heb heul geen grijze vloerbedeking maar gewoon kersenkleurig laminaat
uh.... ritalin?? of anders concerta schijnt ook lekker te zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt en nog single ookWat wil je nog meer.
jaa maar dit is enigste vriendin die van dit "soort" feessies houd... dus ff snel nog wat anders regelen....quote:
Bahquote:
Is dit een soort oproepquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
vriendinnetje belde net af voor vanaaf.... ze ligt met griep in bed![]()
Geld.quote:
Heb je ook iets tegen de vermoeidheid of iets wat helpt om beter te slapen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh.... ritalin?? of anders concerta schijnt ook lekker te zijn
Een autoquote:
nog meerquote:
melatonine... werkt heeel goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ook iets tegen de vermoeidheid of iets wat helpt om beter te slapen?
haha denk nie dat je er van houd hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is dit een soort oproep
jagermeister werkt ook goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geld, check.quote:
hmmm, is wel een eind wegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha denk nie dat je er van houd hoor
ook datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hmmm, is wel een eind weg
Sex werkt voor beide erg goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee hoor... Word ik ook gewoon nog steeds midden in de nacht mee wakker. Zelfs al mik ik er 10 van die sleeeepzzz dingen inquote:
gebruik je nu nog helemaal niks dan kwaak?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh.... ritalin?? of anders concerta schijnt ook lekker te zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor... Word ik ook gewoon nog steeds midden in de nacht mee wakker. Zelfs al mik ik er 10 van die sleeeepzzz dingen in
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Geld, check.
Auto, check.
Crap, ik moet straks de auto van binnen stofzuigen. Dat is zeker al een half jaar niet gedaan
Maar die dingen daar zit geloof ik maar heel weinig melatonine in. 0.1 gram dacht ik. Met 10 van die dingen heb je dan nog steeds maar 1 gram binnnen, terwijl het pas werkzaam is vanaf een gram of 5 a 10.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor... Word ik ook gewoon nog steeds midden in de nacht mee wakker. Zelfs al mik ik er 10 van die sleeeepzzz dingen in
hij wint niet van mij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?
Dat word lastig als singlesquote:
Regel een ONS die goed kan zuigen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Crap, ik moet straks de auto van binnen stofzuigen. Dat is zeker al een half jaar niet gedaan
Ranzig is het niet, ik eet niet in de auto. Er ligt nog wel overal as enzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?
Daar is het hele concept daten voor opgezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat word lastig als singles* of je moet gaan huren
Laat ik daar nou net geen verstand van hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het hele concept daten voor opgezet.
Bij jou heb ik nog nooit in de auto gezeten, dus geen ideequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
hij wint niet van mij!that's impossible!
Dat is ook mijn definitie van ranzigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
Ranzig is het niet, ik eet niet in de auto. Er ligt nog wel overal as enzo
Halfuurtje stofzuigen en hij is weer schoon
Gewoon raampje openquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij jou heb ik nog nooit in de auto gezeten, dus geen idee
[..]
Dat is ook mijn definitie van ranzigRoken in de auto is tot daar aan toe, maar het as er ook nog in laten? Bah.
als ik jou daar blij mee kan makenquote:
nope.. ik mag pas in september voor mijn onderzoek komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gebruik je nu nog helemaal niks dan kwaak?
Ziet er netjes, kom je hier ook evenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee kan maken
[ afbeelding ]
Dat krijg je ook niet als je hele dagen hier zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laat ik daar nou net geen verstand van hebben
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ziet er netjes, kom je hier ook even
nou dan ben je nog wel ffies bezig dus... heelveel succes ermee iigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nope.. ik mag pas in september voor mijn onderzoek komenHeb het al die jaren voor mij uit lopen duwen maar nu ben ik op het punt aan gekomen dat het niet meer verder kan. Mede aangemoedigd door Murmeli om nu eens wat met mijn dingen te gaan doen, de stap maar gezet om iets tegen die rusteloosheid te gaan doen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet als je hele dagen hier zit.
ah pick me pick me... ik ga wel ff mee, weet ik zeker dat jij de eerste maanden niet meer daar hoeft te komen, en waarschijnlijk uit je famile gezet gaat worden.. En dan heb ik vandaag nog een goeie dagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet straks de hele middag braaf op komen dagen op een verjaardag (van mijn moeder, dus afzeggen is geen optie..) Maar er is iemand die ik helemaal niet wil zien (en ook al heel lang niet gezien heb) en daar zie ik nogal tegenop
Dank je, maar dat gaat best goed komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dan ben je nog wel ffies bezig dus... heelveel succes ermee iig
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dank je, maar dat gaat best goed komenHeb er alle vertrouwen in.
fijne dagquote:
Haha, het gaat niet om een familielid, helaas. Maar een "vriendin" van mijn moeder met een ontzettend bord voor haar hoofdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ah pick me pick me... ik ga wel ff mee, weet ik zeker dat jij de eerste maanden niet meer daar hoeft te komen, en waarschijnlijk uit je famile gezet gaat worden.. En dan heb ik vandaag nog een goeie dag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten weten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kom ie nooit aan ze nacht rust
is goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten weten
Eeeeeej meisquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
wat lees ik, is het koppeldag vandaag?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
quote:
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd, voor sommige mensen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:39 schreef Flena het volgende:
[..]
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?
Nee, je bent nog niet genoeg op de hoogtequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je niet aan het toeren?
Zijn er eisen waar je aan moet voldoen dan, voordat je gekoppeld mag worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:39 schreef Flena het volgende:
[..]
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je bent nog niet genoeg op de hoogte
Dat heb ik gehoord ja.quote:
Wil ik ook wel.quote:
nou dat zal wel meevallen...mijn oma zei altijd...op ieder potje past een deksel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sommige mensen valt niet te koppelen
Alsof je fok moet geloven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet ik nog meer tijd, op fok door brengen * krijg ik nooit een leven
Zo dat is schoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee kan maken
[ afbeelding ]
Geloof dat mijn deksel, op de bodem van de oceaan ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:41 schreef Flena het volgende:
[..]
nou dat zal wel meevallen...mijn oma zei altijd...op ieder potje past een deksel..![]()
ook al is dat een stomme uitdrukking/gezegde
Goede middagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat mijn deksel, op de bodem van de oceaan ligt
quote:
heey heeyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Ja en aan wie wil je gekoppeld worden?
Enigste verklaring die kan bedenken, kan niet zwemmenquote:
Ja dat wist ik al. Ik ben net zelfs al naar buiten geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:35 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg wisten jullie dat het licht is buiten???
Ja... echt waar hoor ik keek er ook van op
ja dan moet je dat heel rap gaan leren he...anders vind je je dekseltje nooitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enigste verklaring die kan bedenken, kan niet zwemmen
Helaas.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en ik maar denken, dat iedereen de waarheid sprak
ben ook te goedgelovig
Ik word nooit gekoppeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:46 schreef Flena het volgende:
[..]
heey heey
degene aan wie ik gekoppeld wil worden wil niet aan mij gekoppeld worden denk ik...die pech heb ik altijd nl
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helaas.![]()
Maar goed, wel lunch met Djayzz. Van toeren weet ik niets.
Mag ik mee?quote:
*ruikt*quote:
Zeg je nu dat ze stinkt?quote:
Maar daar heb ik zelf ook nog wat over te zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zat bijna goed, Djazz en niet toeren lijkt me onwaarschijnlijk
quote:
Zijn er geen andere opties dan, met alleen Z-diploma kom ik niet verquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:48 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dan moet je dat heel rap gaan leren he...anders vind je je dekseltje nooit
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig vandaag he
Duikboot?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn er geen andere opties dan, met alleen Z-diploma kom ik niet ver
is nie mijn schuldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verveel me de ..........
dus omdat jij je verveeld ga je hier lopen klierenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verveel me de ..........
anders gewoon een blokie om, is hij ook weer blijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar daar heb ik zelf ook nog wat over te zeggen.Weet niet, zie wel.
Vanavond ging je toch je verjaardag vieren?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verveel me de ..........
nee gloof het nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:55 schreef Flena het volgende:
[..]
dus omdat jij je verveeld ga je hier lopen klieren![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:55 schreef Flena het volgende:
[..]
dus omdat jij je verveeld ga je hier lopen klieren![]()
Carootje toch natuurlijk, is het niet jou schuldquote:
halloo.. ligt het aan mij of moet je niet juist op de bodem wezen?!?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:
ja das alleen maar goed toch...je moet toch op de bodem zijn...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
echt waar, Zink als een baksteen
Hier heet dat gewoon flirtenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
halloo.. ligt het aan mij of moet je juist op de bodem wezen?!?!
Z-diploma..... zinken.... bodem... kweet niet ?!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar ik wil daar niet blijven, heb af en toe wat lucht nodig
En dan maar hopen dat je dekseltje wel kan zwemmen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
echt waar, Zink als een baksteen
Dan neem je toch gewoon zuurstof mee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar ik wil daar niet blijven, heb af en toe wat lucht nodig
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:59 schreef Flena het volgende:
[..]
ooooh is dat flirten?![]()
ik ben eigenlijk niet van het flirten
quote:
Tot zoquote:
nou ik dacht dat dat gewoon vervelend zijn wasquote:
Let je op, dat niet al het warme water opmaaktquote:
Volgens mij ben ik een bloempot,daar horen geen dekseltjes op.quote:nou dat zal wel meevallen...mijn oma zei altijd...op ieder potje past een deksel..![]()
ook al is dat een stomme uitdrukking/gezegde
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef BekindRewind het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een bloempot,daar horen geen dekseltjes op.
Moet zoveel, wil alleen hele andere dingenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, toetsenbord en muis op de playstation aangesloten en nu kan ik ook daarop fokken.. kan alleen jullie tekst niet lezen.. Moet ook gewoon opruimen eigenlijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
waaarom heb ik de wasmachine aangezetnu moet ik wachten tot dat ding klaar is voor ik kan shoppen
waarschijnlijk omdat je wilde dat je wasje weer schoon werdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
waaarom heb ik de wasmachine aangezetnu moet ik wachten tot dat ding klaar is voor ik kan shoppen
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graagquote:
euhm...nou..je zei net dat je nog veel moest doen...je kan daar iets van uitkiezen om te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graag
Misschien bij sommige mensen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:01 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik dacht dat dat gewoon vervelend zijn was
Nee ik doe daar niet aan, ik kan dat niet...of eigenlijk..durf ik dat niet
Genoeg gewerkt van de week, wil wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Flena het volgende:
[..]
euhm...nou..je zei net dat je nog veel moest doen...je kan daar iets van uitkiezen om te doen
Ik heb wel een suggestie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je een suggestie hebt, hoor ik het graag
oh jij hebt dus hetzelfde?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien bij sommige mensen.Maar niet bij jou.
![]()
Herkenbaar
dan bel je wat vrienden opquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Genoeg gewerkt van de week, wil wat leuks gaan doen* weet alleen niet wat
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een suggestie.Maar dan verveel je na 5 minuten al weer.
das het probleem, studie vakantie enzo is gewoon geen hondquote:
Dat klinkt inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen
Of beter gezegd met een leuke dame in het water wat zoenen en knuffelen
oh das balen dan jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
das het probleem, studie vakantie enzo is gewoon geen hond
Ga je mee?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:13 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das balen dan ja![]()
dan weet ik het eigenlijk ook niet meer....je mag hier wel behang van de muur komen trekken, scheeld mij weer werk
quote:
Als ik zou kunnen.. Helaas moet ik de hele middag op verjaardag zittenquote:
Ik ben mezelf.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:10 schreef Flena het volgende:
[..]
oh jij hebt dus hetzelfde?![]()
ah dan ben ik niet de enige in ieder geval, dan kunnen we elkaar steunen
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik verveel me niet met een mooie vrouw, of bedoelde je wat anders
Doeiquote:
waar en hoelaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:02 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen
Of beter gezegd met een leuke dame in het water wat zoenen en knuffelen
ja tis zeker een rot klus ja...ben het niet voor niks ff beuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel rot klus, pm je adres maar
Jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen.. Helaas moet ik de hele middag op verjaardag zitten
En het koppelen gaat weer verderquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ja tis zeker een rot klus ja...ben het niet voor niks ff beu![]()
en dan komt een vent die zich verveeld wel van pas
Waar wacht je nog op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog ergens goed voor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog ergens goed voor
prettig weekend en have funquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
mensen ik ga eens ff lekker kijken hoe het buiten is
heel fijn weekend! mocht ik jullie niet meer spreken
![]()
Geen idee, hier is niet echt een leuk zwembad.quote:
Zon schijnt, klein beetje bewolking veder nog info nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveeldquote:
Jij ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Gaan we naar zeewoldequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, hier is niet echt een leuk zwembad.
hahahaha kuzziequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zon schijnt, klein beetje bewolking veder nog info nodig?
maar goed, als je zo nodig naar buiten moet![]()
quote:
Als jij mijn komt ophalen op het station vind ik het goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveelddan gaat het alleen maar sneller
weet niet of je daar wat mee opschiet als ik je kom halen:)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij mijn komt ophalen op het station vind ik het goed.
he he, zit al een kwatier rondje te rijden, pm je adres dan kom ik er aanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jij mag ook komen helpen hoor als je je verveelddan gaat het alleen maar sneller
Nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we naar zeewolde
maar ben er echt vandoor nu![]()
anders sms je maar
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef kwaakvaak het volgende:
straks ff met KZ'tje hier in DH naar roze zaterdag toeEllen ten Damme speelt en dat is volgens mij best leuk.. Lang geleden dat ik haar live gezien heb, maar haar podium act was altijd wel tof om te zien..
Zo eerst nieuw bed naar binnen sjouwen![]()
Oh fuck.. ik moet nog douchen ook...
Dan neem ik de bus wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:27 schreef Flena het volgende:
[..]
weet niet of je daar wat mee opschiet als ik je kom halen:)
kheb geen auto namelijk dus dan moeten we alsnog met de bus
daarom, je hoeft je tenminste niet meer voor te stellenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En het koppelen gaat weer verderIk en Nouk hebben al eens wat gedate/afgesproken in het verleden
Ja, lopen is te ver namelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |