quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor... Word ik ook gewoon nog steeds midden in de nacht mee wakker. Zelfs al mik ik er 10 van die sleeeepzzz dingen in
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Geld, check.
Auto, check.
Crap, ik moet straks de auto van binnen stofzuigen. Dat is zeker al een half jaar niet gedaan
Maar die dingen daar zit geloof ik maar heel weinig melatonine in. 0.1 gram dacht ik. Met 10 van die dingen heb je dan nog steeds maar 1 gram binnnen, terwijl het pas werkzaam is vanaf een gram of 5 a 10.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee hoor... Word ik ook gewoon nog steeds midden in de nacht mee wakker. Zelfs al mik ik er 10 van die sleeeepzzz dingen in
hij wint niet van mij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?
Dat word lastig als singlesquote:
Regel een ONS die goed kan zuigen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
Crap, ik moet straks de auto van binnen stofzuigen. Dat is zeker al een half jaar niet gedaan
Ranzig is het niet, ik eet niet in de auto. Er ligt nog wel overal as enzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog steeds zo ranzig?
Daar is het hele concept daten voor opgezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat word lastig als singles* of je moet gaan huren
Laat ik daar nou net geen verstand van hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het hele concept daten voor opgezet.
Bij jou heb ik nog nooit in de auto gezeten, dus geen ideequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
hij wint niet van mij!that's impossible!
Dat is ook mijn definitie van ranzigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef Belsezar het volgende:
Ranzig is het niet, ik eet niet in de auto. Er ligt nog wel overal as enzo
Halfuurtje stofzuigen en hij is weer schoon
Gewoon raampje openquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij jou heb ik nog nooit in de auto gezeten, dus geen idee
[..]
Dat is ook mijn definitie van ranzigRoken in de auto is tot daar aan toe, maar het as er ook nog in laten? Bah.
als ik jou daar blij mee kan makenquote:
nope.. ik mag pas in september voor mijn onderzoek komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gebruik je nu nog helemaal niks dan kwaak?
Ziet er netjes, kom je hier ook evenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee kan maken
[ afbeelding ]
Dat krijg je ook niet als je hele dagen hier zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laat ik daar nou net geen verstand van hebben
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ziet er netjes, kom je hier ook even
nou dan ben je nog wel ffies bezig dus... heelveel succes ermee iigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nope.. ik mag pas in september voor mijn onderzoek komenHeb het al die jaren voor mij uit lopen duwen maar nu ben ik op het punt aan gekomen dat het niet meer verder kan. Mede aangemoedigd door Murmeli om nu eens wat met mijn dingen te gaan doen, de stap maar gezet om iets tegen die rusteloosheid te gaan doen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet als je hele dagen hier zit.
ah pick me pick me... ik ga wel ff mee, weet ik zeker dat jij de eerste maanden niet meer daar hoeft te komen, en waarschijnlijk uit je famile gezet gaat worden.. En dan heb ik vandaag nog een goeie dagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ik moet straks de hele middag braaf op komen dagen op een verjaardag (van mijn moeder, dus afzeggen is geen optie..) Maar er is iemand die ik helemaal niet wil zien (en ook al heel lang niet gezien heb) en daar zie ik nogal tegenop
Dank je, maar dat gaat best goed komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dan ben je nog wel ffies bezig dus... heelveel succes ermee iig
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten wetenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dank je, maar dat gaat best goed komenHeb er alle vertrouwen in.
fijne dagquote:
Haha, het gaat niet om een familielid, helaas. Maar een "vriendin" van mijn moeder met een ontzettend bord voor haar hoofdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:23 schreef kwaakvaak het volgende:
ah pick me pick me... ik ga wel ff mee, weet ik zeker dat jij de eerste maanden niet meer daar hoeft te komen, en waarschijnlijk uit je famile gezet gaat worden.. En dan heb ik vandaag nog een goeie dag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten weten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kom ie nooit aan ze nacht rust
is goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
als er wat is ofzo of ik kan wat voor je doen, moet je maar laten weten
Eeeeeej meisquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
wat lees ik, is het koppeldag vandaag?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
quote:
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd, voor sommige mensen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:39 schreef Flena het volgende:
[..]
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?
Nee, je bent nog niet genoeg op de hoogtequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je niet aan het toeren?
Zijn er eisen waar je aan moet voldoen dan, voordat je gekoppeld mag worden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:39 schreef Flena het volgende:
[..]
je kijkt een beetje sip dus ik heb het idee dat jij daar niet onder valt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je bent nog niet genoeg op de hoogte
Dat heb ik gehoord ja.quote:
Wil ik ook wel.quote:
nou dat zal wel meevallen...mijn oma zei altijd...op ieder potje past een deksel..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sommige mensen valt niet te koppelen
Alsof je fok moet geloven.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moet ik nog meer tijd, op fok door brengen * krijg ik nooit een leven
Zo dat is schoonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee kan maken
[ afbeelding ]
Geloof dat mijn deksel, op de bodem van de oceaan ligtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:41 schreef Flena het volgende:
[..]
nou dat zal wel meevallen...mijn oma zei altijd...op ieder potje past een deksel..![]()
ook al is dat een stomme uitdrukking/gezegde
Goede middagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:34 schreef Flena het volgende:
middag![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Geloof dat mijn deksel, op de bodem van de oceaan ligt
quote:
heey heeyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Ja en aan wie wil je gekoppeld worden?