Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukquote:
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?quote:
Zelfbescherming is altijd goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Omdat ik overdag teveel op fok zat, en mijn werk liet schieten en ik een andere fokster die zichzelf heeft laten bannen best mis waarvan ik weet dat die hier nog wel mee leest, en ik het niet tof van mijzelf vind als ik hier in een melodramatische bui dingen ga lopen vertellen waar ik dan later weer spijt van krijg omdat het eigenlijk geen hond wat aan gaat wat ik van binnen voel. Stukje zelfbescherming zeg maar. Maar het is nu weekend, ze komen straks mijn nieuwe bed brengen, dus ik moet nu opruimen.. Koffie is op, stofzuiger staat klaar enzo..
Hopelijk gaat die drukte beetje uit mijn lijf.. ik loop al sinds woensdag te stuiteren.. Benen staan geen seconde stil, gedachten vliegen van links naar rechts en ik maak niets af.. ADHD ole ole....![]()
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijkquote:
Nee met DH en mij zal het meer dan een ONS wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukdie moet een pittig type hebben
Of je bent gewoon te kieskeurig.. jij vrouwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijk
Nouk en ik hebben al iets met elkaar gehad en dat werkte nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die's te wild voor MM volgens mij. Bels zie ik wel met noukdie moet een pittig type hebben
Jij mag ook wel met bels, maar da's dan meer even voor een ONSquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Rip mag ik ook aan meer mannen gekoppeld worden, heb wel zin![]()
En dan neem ik tenminste een wat grotere ruimte in op je lijstjes
Ook een manier, om over je kind te pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfbescherming is altijd goed![]()
![]()
ADHD pffff ben blij dat ik er ff een weekend van verlost ben
Belsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat er op mijn potje geen dekseltje past kennelijk
Kijk uit rip.. straks verlies je je touch nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nouk en ik hebben al iets met elkaar gehad en dat werkte niet
Try again
hahaha jaa sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook een manier, om over je kind te praten
Bengeltjelief!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
Koppelen......... als dat maar goed gaat.
Want er zitten hier geen leukertjes voor jou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik doe niet mee in dat koppelgebeuren hoor
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook foutquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan niet meer dan een ONSje zijn. dus daarna moet Rip ook weer gekoppeld worden.. misschien aan Bels?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik doe niet mee in dat koppelgebeuren hoor
Want?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij mag ook wel met bels, maar da's dan meer even voor een ONS
Hoi carooltjequote:
Rebel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Het is dat jij al bezet bent, anders moest ik natuurlijk aan jou gekoppeld worden
mond dicht tapen, zak eroverheen, en dan nog gaat het compleet mis!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook fout
nopequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi carooltje
De stad nog onveilig gemaakt gisteren?
Niet aan kijken, en ze mond dicht plakkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou zelfs geen ONS met KF aankunnen hoor. A) is het niet mijn type qua uiterlijk B) als ie praat gaat het ook fout
Ah maar dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
ow, en kwaakvaak en memento_mori. Omdat ik MM een lieve man gun en KV dat wel is volgens mij
sletjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
Bovendien doe ik momenteel veel te leuke dingen om gekoppeld te worden
volgens mij ben ik best kieskeurigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want er zitten hier geen leukertjes voor jou?
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad hebquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zelfbescherming is altijd goed![]()
![]()
ADHD pffff ben blij dat ik er ff een weekend van verlost ben
minimaal een heel weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee met DH en mij zal het meer dan een ONS worden
Dus de weg ligt open voor mij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Komt omdat je nog niet met MM datequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad heb
ja das echt klote, ik ken het van me kleine... die is afgelopen week ook zo vreselijk aan het stuiteren geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik zou best willen dat ik dat de laatste dagen ook was.. Het is bizar op dit moment.. Midden in de nacht wakker worden, zo druk in mijn hoofd zijn dat ik niet meer in slaap kan vallen dus afgelopen nacht van 3 tot 5 discovery zitten kijken... Dan weer naar bed, om 8 uur weer wakker.. stuiter stuiter.. Ben daar wel ff klaar mee zeg.. Lang geleden dat ik het zo erg gehad heb
Wat denk jij dat er niet leuk is aan jou.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
volgens mij ben ik best kieskeurigen ik ben antuurlijk zelf helemaal niet leuk
In welke zin van het woord?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Denk dat dat een bijzondere relatie zou worden.
quote:
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er niet leuk is aan jou.
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haarquote:
vertel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
Bovendien doe ik momenteel veel te leuke dingen om gekoppeld te worden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In welke zin van het woord?
[..]
vanavond poging twee dus
Ik zit juist in de categorie 25-30 nu hoor, onder 25 wordt nu wel een beetje te jongquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haar![]()
oh wacht... stofzuigen kwaak... stof zuigen. NU
Wie vind je te lief? mij of B?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jou
Je vindt MM te lief?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. behalve dat ik je te lief vind en daardoor op mn tenen loop bij jou
Jij die onder de plak zit natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |