Bels is hier al door meerderen gebruikt al toyboy volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haar![]()
oh wacht... stofzuigen kwaak... stof zuigen. NU
hehehquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou ik ga er ook vandoor..
D_H PM je nummer even door en dan kunnen we dat weekend even regelen![]()
En Bels, laat jij ook even van je horen voor die ONS?![]()
En de restgroetjes!
Pm eens door die lijst dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bels is hier al door meerderen gebruikt al toyboy volgens mij
Ohhh arme Rebel, hij is al bijna 30.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
grijp je kans ripley.. mits je niet ouder dan 25 bent he.. Je moet wel een toyboy zijn, anders hoeft het niet voor haar![]()
Cuequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
oh is eindelijk je haar droog, fijn weekendquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
wat wil je weten dan popje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu niet verlegen gaan doen Rip, want dat ben je niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zit juist in de categorie 25-30 nu hoor, onder 25 wordt nu wel een beetje te jong
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh![]()
maar ik geloof niet dat ik momenteel echt in een dating mood ben.... Iets met een kikker die nog teveel in mijn hart zit, dat en vooral druk met een groene eend zijn enzo...
29, dus tjaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijn dan. Ik ben nog niet getemd geweestquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt MM te lief?
[..]
Jij die onder de plak zit natuurlijk.
29 mag van Rip. en die kan jou wel temmenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
29, dus tja
[..]
Dat zou voor het eerst zijn dan. Ik ben nog niet getemd geweest
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En de restgroetjes!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn vermeende reputatie snelt me voorbij zo te zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]bels als toyboy
![]()
ff smsen... brb![]()
like you mindquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vermeende reputatie snelt me voorbij zo te zien
Ik vind jou echt een lief schatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wie vind je te lief? mij of B?
ik ben namelijk heul niet lief
She is welcome to tryquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
29 mag van Rip. en die kan jou wel temmen
I couldnt care lessquote:
Dus ik ben niet lief? Nou ja zeg! De schande!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een lief schatjeokee, ik ken je natuurlijk voor geen klap.. maar toch
quote:
Als dat zo was werd jij wel aan haar gekoppeld. Kennelijk niet dus.quote:
oh, is het daarom zulk raar, weer nuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]Echt wel, heb er zin in! Vanmiddag even in overleg met de zon enzo voor volgende week zondag
regel meteen erbij dat het morgen ook goed is. motorritjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]Echt wel, heb er zin in! Vanmiddag even in overleg met de zon enzo voor volgende week zondag
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als dat zo was werd jij wel aan haar gekoppeld. Kennelijk niet dus.
Gefeliciteerd, zal wel heerlijk voelen dat je aan dat soort gedoe mag emewerkenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Pff gisteren nog uit geweest, en het meisje met die vriend was er ook, weer de hele tijd om me heen te hangen
Toen zoende ze me opeens met tong, en dat een beetje de hele avond lopen doen...
Toen liepen we hand in hand () naar huis, en kwamen ook langs die kroeg waar haar vriend achter de bar werkt
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zal wel heerlijk voelen dat je aan dat soort gedoe mag emewerken
onder de douche typen gaat niet zo makkelijk hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
raak je zo van slag van KF, dat je spel fouten gaat maken
Je moet ook andere dingen doen onder de douchequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
onder de douche typen gaat niet zo makkelijk he
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook andere dingen doen onder de douche
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet ook andere dingen doen onder de douche
Jij ook Rip, jij gaat leuke dingen doen toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Nu ga ik echt douchen, anders ga ik me ergeren. Veel plezier vandaag popjes
morguhh Tijnquote:
Jij ook Ripquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
Nu ga ik echt douchen, anders ga ik me ergeren. Veel plezier vandaag popjes
ik wilde al zeggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een lief schatjeokee, ik ken je natuurlijk voor geen klap.. maar toch
Noukjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij ook Rip, jij gaat leuke dingen doen toch?
neemt niet weg dat je een lieverd kan zijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde al zeggennee ik heb jou natuurlijk een keer gezien en dan ben ik een stuk rustiger/verlegener/stiller dan normaal, als ik me ergens/bij iemand op mn gemak voel dan is de leeuw soms echt los
(op mn werk ook, ik was eerst het rustige verlegen meisje en nu ben ik regelmatig het drukke, vervelende kind met gemene opmerkingen, waar men gelukkig wel om kan lachen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |