SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Florian_ het volgende:
Waarom heeft Henk geen baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whèhè!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Primum non nocere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef Toky het volgende:
goh wat moppen...(wathever gehalte) zo ken ik er ook een:
waarom kan een pen niet zwanger worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Waarom valt Piet niet op vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2009 16:39:03 ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef Toky het volgende:
goh wat moppen...(wathever gehalte) zo ken ik er ook een:
waarom kan een pen niet zwanger worden....Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:45 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom kan een paard geen plakband tellen?WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Florian_ het volgende:
Waarom heeft Henk geen baan?Die had Pieter al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die had Pieter al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Math, science, history, unravelling the mysteries,
That all started with the big bang!
Mozy heeft er wel copyright op, dus geef hem ook wat creditz ervoor.quote:
Bij dezequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mozy heeft er wel copyright op, dus geef hem ook wat creditz ervoor.
*Hallo Bertquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Bert
Ziet er nie uit als Bert...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben Bert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Oké.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:52 schreef SexPistol het volgende:
So much win, valt wel mee. Genialiteit ligt wel hoog
Ik voel spanningen tussen ons, klopt dit?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seksuele spanningen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:58 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik voel spanningen tussen ons, klopt dit?
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik te stellen dat het boven de 220 volt ligt.quote:
[/quote]quote:
Oooh electricquote:Op zondag 21 juni 2009 00:13 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Wel durf ik te stellen dat het boven de 220 volt ligt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ja, dat wist ik eigenlijk wel, maar wat heeft een gieter met dit topic te maken. Heeft het nog een betekenis als internetslang ofzo?
Vraag het hier aan muay-toy...quote:Op zondag 21 juni 2009 00:31 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ja, dat wist ik eigenlijk wel, maar wat heeft een gieter met dit topic te maken. Heeft het nog een betekenis als internetslang ofzo?
Je windt me toch wel een beetje op met die elektrische energie.. :$quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:58 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Je windt me toch wel een beetje op met die elektrische energie.. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:00 schreef shiznuts het volgende:
Ik weet ook nog een goede grap!Appel-fap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Appel-fap! Nog beter! Dat vraagt gewoon om dit!!quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Appel-fap! Nog beter! Dat vraagt gewoon om dit!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Waarom valt Piet niet op vrouwen?wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
![]()
Je eigen topic spammen op Fok!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie van slechte grappen houdt: slechte zelfbedachte grappen, deel 3
Is dat heel erg?quote:
quote:
Hier staan dan ook enkel dijenkletsersquote:Op zondag 21 juni 2009 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie van slechte grappen houdt: slechte zelfbedachte grappen, deel 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |