SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef FL_Freak het volgende:
Maak er een poll van, laat de stemming voor 1 dag lopen. Dan hebben we deze zinloze kutdiscussie eindelijk weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Hun hersenen zijn aangetast door carnaval.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:43 schreef JJH het volgende:
Patat natuurlijk. Alleen dat volk wat onder de rivieren woont kan dat niet uitspreken ofzo en noemt het friet.
QFTquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:43 schreef JJH het volgende:
Patat natuurlijk. Alleen dat volk wat onder de rivieren woont kan dat niet uitspreken ofzo en noemt het friet.
Huh woon al mn hele leven in het oosten en daar is het gewoon patat hoorquote:Op maandag 19 juni 2009 16:54 schreef LaStrange het volgende:
"In het oosten en de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft"
Samenvatting: Iedereen die het over "Friet" heeft is een achterlijke josti uit de provincie.
Wie zegt er dan ook frietjes?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Patat natuurlijk! Friet klinkt niet. Klinkt zo gay als iemand zegt: 'ow joepieee zometeen frietjes eten'
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Huh woon al mn hele leven in het oosten en daar is het gewoon patat hoor
Dat komt gewoon omdat je lelijk bent, ook niet vreemd als je je hele leven patat eet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik bij de plaatselijke patatboer om een frietje vraag krijg ik een gekke blik terug van de dame achter de balie.
Als ik echter naar patat vraag word ik vlot en kundig door het personeel van patat voorzien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je lelijk bent, ook niet vreemd als je je hele leven patat eet.
Je krijg zeker ook altijd een extra kwak mayo, of niet chubby.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik echter naar patat vraag word ik vlot en kundig door het personeel van patat voorzien.
Patatzuideling meldtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:54 schreef LaStrange het volgende:
"In het oosten en de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, terwijl in de rest van Nederland men het meestal over patat heeft"
Samenvatting: Iedereen die het over "Friet" heeft is een achterlijke josti uit de provincie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |