ik zeg dat t je nie luktquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat zech ik nau [ afbeelding ]
Dat mensen zich daar druk om makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hiermee einde discussie nieuwe OP [ afbeelding ]
drukquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dat mensen zich daar druk om maken
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Bij deze post krijg ik een beetje het volgende idee
Rib-i: Hmz, Worldbeater is idd weg, ff quoten
*Rib-i begint te typen*
Rib-ega: Je hebt de vuilnis nog niet buitengezet
Rib-i: Jaja, ff een reactie op Fok! posten
Rib-ega: #^@%# dit is nu al de derde keer!
Rib-i: Grmbl, ik kom al *post*
Klopt dat?
Ja zo red ik het ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik kan nog veel platter![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff een oudje erin gooiezeg wat denken jullie nog van een ritje binnekort?
Maar dan moeten een aantal mensen ineens een leven gaan zoekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dit topic de lapo?![]()
Kom op mensen, ik heb medestanders nodig
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
details heb ikmag die zelf komen vertellen
Zal ik BE er meteen een slotje op laten donderen? In stijl eindigen zeg maarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dit topic de lapo?![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dit topic de lapo?![]()
Waardeerden we zijn minitieuze gepoets niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
details heb ikmag die zelf komen vertellen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zeg wat denken jullie nog van een ritje binnekort?
in stijlquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef stinkie het volgende:
Zal ik BE er meteen een slotje op laten donderen? In stijl eindigen zeg maar
quote:Agent tasert 72-jarige oma vanwege snelheidsboete
Met 72-jarige grootmoeders moet je natuurlijk altijd oppassen als politieagent. Ze kunnen een gevaarlijke rechtse hebben en voordat je het weet heb je een knietje te pakken. Volgens hem reed mevrouw te hard, kan gebeuren, en werd ze lastig nadat ze weigerde de boete te ondertekenen. Ze begon te vloeken en weigerde mee te werken en zo zie, heel belangrijk dat je de taser alvast klaar had. Gelijk gebruiken bij zo'n lastige grootmoeder. Dat is precies wat de Richard McCain deed.
Kijk naar die spiegels gekquote:
Bier en tetten gezelligquote:
Zolang het geen crack isquote:
Je hebt 3 soorten mensen.quote:
Scherpquote:
Feliquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Cageon het volgende:
RoboChallenge 2009 was gister, ben tweede geworden
Heyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:19 schreef Cageon het volgende:
RoboChallenge 2009 was gister, ben tweede geworden
volgt nog...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey
Feli
Foto's heb je laten zien maar waar is het filmpje???
Tnx! Net de kleine naar dinnetjes werk gebracht, die gaan door naar een boeiendequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Cageon het volgende:goed bezig ouwe! Succes op Zolder (er van uitgaande dat je weer een maand weg blijft)
quote:
Gelukkig nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hee wat leuk een motorclubje op Fok!![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
Stinkie, kom maar op met dat slotje
Jammer dat je wijf zo burgelijk is, dus er komt toch niks van
en dan dit missenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
Stinkie, kom maar op met dat slotje
Jammer dat je wijf zo burgelijk is, dus er komt toch niks van
Gangsteerrrrrquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan dit missen
[ afbeelding ]
Wat is dit voor bandquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Olifantje loopt weer in de goede richting.![]()
[ afbeelding ]
Gawainequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:54 schreef Gawaine het volgende:
Mapje MotoGP is bijgewerkt
TT Isle of Man staat er ook op (loopt er nog een met 100 mooiste momenten)
Als je Kevjan nog spot! Geef hem dan maar even een knijp tussen zijn benen van mij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Maandag Kawa Day, vier sessies met instructie en tussen de sessies door buiten het circuit proefrijden op alle nieuwe Kawa modellen van Kawasaki Motors Europe.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Olifantje loopt weer in de goede richting.![]()
[ afbeelding ]
Het staat nog 2-1 voor Lorenzo, en Rossi ging bij de vorige race zelfs onderuit in de achtervolging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben later terug.![]()
![]()
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm steun is nog iets te laag. Maar idee is leukmaak binnekort wel uit staf 10 een haakse bocht met 3hoek verstevinging, trillen moet dan weg zijn en beeld goed
pics en filmpje:
I wanna take you to a gaibarquote:
Moest dat nou zo nodig al die tijd geheim blijven?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef Cageon het volgende:
toch nog een podium plek dit seizoen!
Het bedrijf deed zelf ook nog mee met een robot, zij zijn eerste geworden, ik een goede tweede met 10 puntjes verschil.![]()
![]()
Was wel close![]()
![]()
[/nerd]
Hej halloquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hee wat leuk een motorclubje op Fok!![]()
Zeker allemaal studenten en andere klaplopers.![]()
(...)
heH?quote:Op zondag 21 juni 2009 08:06 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Gangsteerrrrr![]()
![]()
Oh my gosh, net vanuit mijn nachtdienst (sukkel, had je maar een vak moeten leren) valt mi bika 4km van huis uit op de afrit.
Vervolgens met openen en schudden van de tank nog 1km verder gekomen de rotondes af en de provinciale weg op
Daarna 1km gelopen (geen vluchtstrook) om vervolgens de laatste 2km naar de pomp gebracht te worden door een oudere man die ook nog eens een jerrycan achterin had liggen.
Conclusie: Er gaat krap 19 liter in een ZX12 tank en daar kom ik 170km ver mee.![]()
+1 voor mensen die nog stoppen![]()
dat bakkiej koffie heb je idd wel nodig met dergelijke repliesquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaat![]()
Verders nog een spons bovenop je cam voor het filteren van windruis en daarna meteen maar een nieuwe motor dan ben je er helemaal klaar voor
[..]
I wanna take you to a gaibar [ afbeelding ]
[..]
Moest dat nou zo nodig al die tijd geheim blijven?Waarom vertel je het nu dan alsnog
Wel lullig om met twee dezelfde robots mee te doen, of hebben jullie de hardware samen gemaakt en software ieder voor zich?Waar worden de ballen opgevangen? Tussen grijper en toren in?
[..]
Hej halloLeuk dat je ervoor hebt gekozen een verbastering op twee reeds bestaande nicknames te nemen, dat getuigt van humor en derhalve ben je welkom in de Fok!MC
Er is hier maar één Amsterdammer, de rest woont in dörpen of op het plattelân [ afbeelding ][ afbeelding ]
De dam tot dam loop is mij echter iets teveel van het goede. Van Amsterdam tot aan Rotterdam is circa 80 km en dan moet ik nog terug [ afbeelding ] Geef mijn portie maar aan fikkie! [ afbeelding ]
[..]
heH?Geen kraantje of reservelampje?
Ik dacht dat zoiets standaard op een motor zat net zoals ABS, handvatverwarming, integraalrem, rembekrachtiger, olietemperatuurmeter en brandstofniveaumeter [ afbeelding ]
Als je goed gekeken had zag je nog het laatste stukje van Metzeler.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is dit voor bandHeb ik ook een olifantje?
![]()
Vandaar dat de monteur in de war raakte.![]()
Toch netjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag bij KMS de dyno op geweest met de YZF. Helaas niet zo'n leuk resultaat. hij staat veel te rijk. vrijwel zeker de gasnaalden en buizen versleten.
kwam maar tot 102pk. zal morgen de run uploaden. eens kijken wat dat gaat kosten allemaal.
Koplamp & kuipje zijn zekersteweten niet noemenswaardigquote:Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
koplamp+kuipje is ook een stuk beter dan je doorgaans ziet
Na deze analyse werd ik gedwongen natuurlijk ook te kijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaat![]()
Wel een bezinemeter, maar de weerstand kan op 100 of 510 Ohm worden ingesteld en de ZX12 heeft geen van beide. Dus ergens rond de helft is ie leeg, maw rond de 150km of 2 x naar mijn werk tank ik meestal. Maar dat werkt niet als je de dag ervoor als een idioot hebt gereden.quote:heH?Geen kraantje of reservelampje?
Ik dacht dat zoiets standaard op een motor zat net zoals ABS, handvatverwarming, integraalrem, rembekrachtiger, olietemperatuurmeter en brandstofniveaumeter [ afbeelding ]
Als ik goed keekquote:Op zondag 21 juni 2009 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
Als je goed gekeken had zag je nog het laatste stukje van Metzeler.
Is een ME3.125 euro trouwens.
![]()
Nee, kan haast niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
De dynorun:
[ afbeelding ]
klein beetje te rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.![]()
veels te onregelmatig.
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dure grap om te fixenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.
moet ff kijken wat de onderdelen kosten. gok zo'n 150-200 euro in totaal. ga het fixen samen met een vriend van me.quote:
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja lijkt me dat je een setje carbs voor minder dan 100 euro toch wel moet hebben?Zit je ook niet meer met die gasbuizen te kutten
80 euro voor een setje carbsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebt
Uhuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Zoveel reed ik idd nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef bvvt het volgende:
Nee, kan haast niet.
Die van WB kan nooit 2,4 liter olie op 7000 KM verbruikt hebben
alhoewel........ WB zou dan al 2x ververst hebben...
Knap als je er een MPP in kan zien, maar olifantje.. jij hebt er toch al helemaal weinig aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Bunnybeater het volgende:
Als ik goed keek [ afbeelding ] vertelde mijn academisch brein dat het ook een Pilot Power kon zijn. [ afbeelding ] Maar een Metzeler ME3[ afbeelding ] Mjah, alleen voor het olifantje dan maar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eerste motor die ik ooit heb gezien die een kofferbak heeft!![]()
![]()
Out of my mind, back in 5 minutes . . .![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef o-o het volgende:
![]()
goldwingMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Wat een foe lelijk spoilertje achterop die motor zeg.
Als ie een beetje op snelheid wilt komen gaat ie spontaan een wheelie maken. (als ie ooit een dergelijke snelheid kan halen)Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Heeft u hier een hires vanquote:Op maandag 22 juni 2009 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Knap als je er een MPP in kan zien, maar olifantje.. jij hebt er toch al helemaal weinig aan.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Eerste sessie achter de marshall, derde sessie nog even alle veerelementen een klikje strakker gezet.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Epic failquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
De Pagani is wel bekend toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar laat ze het bij 4wielers houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat noemen ze ook wel huisstijlloos.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:39 schreef o-o het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zeldzaam lelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
De Pagani is wel bekend toch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar laat ze het bij 4wielers houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er toch meer uit als topkoffer dan kofferbak, maar een aanhangwagentje erachter blijft het mooistquote:![]()
Goedemiddag
toch wel 190/55quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister nieuw rubberdeze keer een 190er
dat rijdt heel niet verkeerd
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
een flinke verbetering
Volgens mij rijd u daar veelste hard![]()
Ik heb trouwens geluk gehadReed ergens op de dijk bij huis, ik zie van de zijkant een duif aan komen.... VOL in de ankers en weggebukt, en nog had k hem te pakken met mijn helm, volgens maat die achter me reed was het een verenwolk
Ben gestopt en omgedraait maar heb niks meer gezien
Klap op mijn helm was ook niet zo hard
![]()
Duif koppenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens geluk gehadReed ergens op de dijk bij huis, ik zie van de zijkant een duif aan komen.... VOL in de ankers en weggebukt, en nog had k hem te pakken met mijn helm, volgens maat die achter me reed was het een verenwolk
Ben gestopt en omgedraait maar heb niks meer gezien
Klap op mijn helm was ook niet zo hard
Ben al gehel week op de fiets zum arbeid!leker weer rijder!
![]()
Had gisteren op de terugweg een enorme hoestbui (stukkie vlieg ingeslikt ofzo) is geen aanrader met 120 kmph op de fly-over!![]()
Thuis mijn helm maar even goed gepoetst aan de binnenzijde
Ik ben nog te duf voor een verslagjevanmiddag ff crossen op Zandvoort.
-XX- welke groep reed Kevjan dan.
Die met dat witte pak op de 250.![]()
ventje van twaalf die mee mocht doen bij de beginners.
Lag alleen op de grid de hele tijd op zijn tank.![]()
![]()
![]()
Geen idee welke groep?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Lag alleen op de grid de hele tijd op zijn tank.
Sowieso schrijf je zo.![]()
Verwend snotjochquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
Over snotjochies gesproken, iemand enige idee hoe het met BazzieK's leven nu aflooptKom op jongen, even niet zo laf, vertel het eens
![]()
![]()
120 jajaquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef o-o het volgende:
Ben al gehel week op de fiets zum arbeid!leker weer rijder!
![]()
Had gisteren op de terugweg een enorme hoestbui (stukkie vlieg ingeslikt ofzo) is geen aanrader met 120 kmph op de fly-over!![]()
Thuis mijn helm maar even goed gepoetst aan de binnenzijdeDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Volgens de laatste berichten rijdt hij tegenwoordig op een vrachtwagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Verwend snotjoch
Over snotjochies gesproken, iemand enige idee hoe het met BazzieK's leven nu aflooptKom op jongen, even niet zo laf, vertel het eens
![]()
![]()
Idee: 8quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nieuwe standaard, nieuwe kansen
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Techniek: 7,5
Design: 0,5![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
kut chello flikkert er weer iedere keer uit![]()
![]()
Iemand geinteresseerd om mee te gaan naar de TT (gewone staanplaats)
Heb 1 extra kaartje over.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
veiligheid -8quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Idee: 8
Techniek: 7,5
Design: 0,5
Ja fly-over-afwaards zelfs de 140 even aangetikt . . .quote:
Misschien dat het vanmiddag beter gaat, heb net mijn motor opgehgaald met nieuwe tandwielen set en nieuwe ketting!![]()
Er is weer een klein stukje aan mijn motor die blinkt.![]()
Nu gaat het zoeken beginnen voor een tweedehands uitlaatje. Deze zit een gat in . . .![]()
Weet iemand nog een goeie site voor tweede hands onderdelen? Ga dit weekend maar eens googlen.Out of my mind, back in 5 minutes . . .![]()
ja ja ja... ik ga na het weekend wel eens verder beunenquote:1tje die in geval van een ongeluk naar voren kan klappen
![]()
![]()
Kan je er niet beter een airbag aan vast zetten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja ja ja... ik ga na het weekend wel eens verder beunen1tje die in geval van een ongeluk naar voren kan klappen
![]()
![]()
WB was er dus ook...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zat in blauw te sukkelen
Dat jochie op die 250 is het zoontje van Wim ter Brake (grote motorzaak in Drenthe, red.)![]()
MJ dood en gelijk ligt fok platOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
MJ doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef bvvt het volgende:
MJ dood en gelijk ligt fok plat
Gestikt omdat zijn neus was ingestort![]()
![]()
Goedemorgen![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef rib-1 het volgende:
[..]
MJ dood
Gestikt omdat zijn neus was ingestort
Er is niemand die interesse heeft in TT-Kaartje?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
normaal wel maar kan echt nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:53 schreef bvvt het volgende:
Er is niemand die interesse heeft in TT-Kaartje?![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:53 schreef bvvt het volgende:
Er is niemand die interesse heeft in TT-Kaartje?![]()
![]()
Wie wat hoe wanneer voor komende zaterdag??quote:Rayman is Coolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef rib-1 het volgende:
Dan mag je een keer met mij mee naar Rayman is laat
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Zeg het maar, heb jij de kaartjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wie wat hoe wanneer voor komende zaterdag??Vanaf september zijn de opnames, ik laat het je wel wetenquote:[..]
Rayman is Cool![]()
Ik heb de kaartjes
![]()
![]()
Die komt er volgend jaar pas. Dit jaar heb ik het te drukquote:
Heb nog even gekeken om een nieuwe motor uit Engeland te importeren. Incl. BPM ben je nog een paar duizend euro goedkoper uit door de lage koers van de pondMaar ja, dan heb je tijd nodig om het uit te zoeken en te reizen. En tijd... dat heb ik voorlopig niet
![]()
![]()
Ik had rond 8 uur - half 9 op de parkeerplek willen zijn. zodat we op tijd zijn voor de warm-upquote:
nijmegen assen is 175 km – ca. 1 uur 42 min
tilburg nijmegen is 70 km - ca. 1 uur
Saturday, 27 June 2009
125 WUP 08:40 - 09:00
250 WUP 09:10 - 09:30
MotoGP WUP 09:40 - 10:00
125 RAC 11:00
250 RAC 12:15
MotoGP RAC 14:00quote:Vanaf september zijn de opnames, ik laat het je wel wetenIk heb de kaartjes
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Is trouwens dit een beetje redelijk qua prijzen:Kan namelijk niet echt wat vinden op e-bayquote:buizen 4 stuks 80 euro, dynojet kit (waar ook naalden in zitten) 120 euro.
K&N filter erbij (zo'n 70 tot 80 euro) is dan wel handig.![]()
Damn, is Alice er ook naughty.gifquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik had rond 8 uur - half 9 op de parkeerplek willen zijn. zodat we op tijd zijn voor de warm-up
nijmegen assen is 175 km – ca. 1 uur 42 min
tilburg nijmegen is 70 km - ca. 1 uur
Saturday, 27 June 2009
125 WUP 08:40 - 09:00
250 WUP 09:10 - 09:30
MotoGP WUP 09:40 - 10:00
125 RAC 11:00
250 RAC 12:15
MotoGP RAC 14:00![]()
![]()
Een andere motor is geen optiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
Is trouwens dit een beetje redelijk qua prijzen:
[..]
Kan namelijk niet echt wat vinden op e-bay![]()
![]()
ja, is vandaag en morgen aanwezig in NLquote:
doet de prijs uitreiking op zaterdag.
2 collega's en een 10 tal klanten hebben een speed-date met haar gewonnen (5 minuten) en mogen daarom ook in de VIP box.
ikke helaas niet....... Heb gewone kaartjesOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Omdat ik dat wilquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
waarom kom jij hier wel maar heb je geen motor![]()
![]()
Kan je nog een jaartje bij je werkgever blijven, morgen red ik het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja, is vandaag en morgen aanwezig in NL
doet de prijs uitreiking op zaterdag.
2 collega's en een 10 tal klanten hebben een speed-date met haar gewonnen (5 minuten) en mogen daarom ook in de VIP box.
ikke helaas niet....... Heb gewone kaartjes![]()
![]()
Was nog niet van plan op er weg te gaan.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef bvvt het volgende:
Was nog niet van plan op er weg te gaan.Dan zet ik "MotoGP 2010 @ Assen met BWT" vast in de agenda
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]Dan zet ik "MotoGP 2010 @ Assen met BWT" vast in de agenda
![]()
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Veel berichten van de HK achter elkaar.![]()
![]()
![]()
Paar piccies van de organisatie op Zolder.
Aan het eind van de dag was er een gelukkig slecht bezochte BBQ.![]()
Bovenstaande enkele uren na een karige lunch (excuus) en voor de zesde sessie.![]()
Onderstaande na de zesde sessie.![]()
Monster Energy kwam ook nog even gratis drinken uitdelen.
Ook niet circuitbandjes hadden het heet.
Lees anders 20-40-60 minuten, maar volgens mij gingen er een paar minuten van de sessie af.
Olifantje heeft wel definitief afscheid genomen, maar dat is op het circuit geen enkele verdienste.
Er was dan ook een dumpsectie voor oude banden.![]()
ZXie staat te schuilen achter de afvalbak.![]()
Het mannetje van twaalf mag nog een keer opdraven. (Kevjanbericht gelezen, ik zat in de andere ' even snellen' )
Maar het mooiste ventje zat bij thuiskomst gelijk op de motor!![]()
Tot zover eventjes...
Is weer eens wat anders dan knee downende Cageons etc.
Kan ik ook niet dusuH.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed verhaalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Veel berichten van de HK achter elkaar.![]()
![]()
![]()
Paar piccies van de organisatie op Zolder.
Aan het eind van de dag was er een gelukkig slecht bezochte BBQ.![]()
Bovenstaande enkele uren na een karige lunch (excuus) en voor de zesde sessie.![]()
Onderstaande na de zesde sessie.![]()
Monster Energy kwam ook nog even gratis drinken uitdelen.
Ook niet circuitbandjes hadden het heet.
Lees anders 20-40-60 minuten, maar volgens mij gingen er een paar minuten van de sessie af.
Olifantje heeft wel definitief afscheid genomen, maar dat is op het circuit geen enkele verdienste.
Er was dan ook een dumpsectie voor oude banden.![]()
ZXie staat te schuilen achter de afvalbak.![]()
Het mannetje van twaalf mag nog een keer opdraven. (Kevjanbericht gelezen, ik zat in de andere ' even snellen' )
Maar het mooiste ventje zat bij thuiskomst gelijk op de motor!![]()
Tot zover eventjes...
Is weer eens wat anders dan knee downende Cageons etc.
Kan ik ook niet dusuH.![]()
![]()
Jouw ventje is groot geworden![]()
![]()
nog altijd dit pauber topik open
leuke picsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:14 schreef Worldbeater het volgende:
Paar piccies van de organisatie op Zolder.was de 1e keer op Zolder? wel aardige baan ehh
![]()
![]()
![]()
Morgen vroeg er uit om een beetje bijtijds te zijn op Assen.#
Dit jaar alleen foto's van langs de baan.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Tnx, dit was voor mij geen verhaal, maar de SMS versie.quote:![]()
De twee overtredingen die ik op de baan heb begaanblack flag, de olijke Gelderlanders, de boze criminele Belgen in de BMW
, klaarover, en de politie waarbij ik af moest stappen
zijn er niet in verwerkt.
![]()
![]()
![]()
Eerste keer idd, chicanes/curbstonesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog altijd dit pauber topik open![]()
leuke picswas de 1e keer op Zolder? wel aardige baan ehh
kon ik niet zoveel mee, vanaf de vierde sessie wel linksaf na het rechte stuk, en uiteraard de doordraaier die daarop volgde. Gaarne pics in de doordraaier.
Graag volgend jaar weer Kawa Day.![]()
Jij al voor de tweede keer op Zolder geweest onlangs.![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:41 schreef Worldbeater het volgende:
Moest nog ff wat downloaden, even de pics opgezocht.![]()
[ afbeelding ]
Beat it denkt die gozer in de achtergrond.![]()
[ afbeelding ]
Beter kan altijd in mijn geval kan het veel beterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het kan altijd beter.
Errr reed je zwager al motor?
![]()
Heropstapper na een paar jaartjes er tussen begon het weer te kriebelen
leuk sms verslag swaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, dit was voor mij geen verhaal, maar de SMS versie.![]()
De twee overtredingen die ik op de baan heb begaanblack flag, de olijke Gelderlanders, de boze criminele Belgen in de BMW
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Eerste keer idd, chicanes/curbstoneskon ik niet zoveel mee, vanaf de vierde sessie wel linksaf na het rechte stuk, en uiteraard de doordraaier die daarop volgde. Gaarne pics in de doordraaier.
Jij al voor de tweede keer op Zolder geweest onlangs.![]()
kereltje is flink gegroeidben jaloers
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel maar bij de HK BBQ![]()
![]()
ribi, woensdag @ zolder?
vering setup aangepast door een pro, ben benieuwd
quote:
Zo lekker de MotoGP kijken
Ja hoorquote:
Wat een feest
Wat is dat toch met GS500 rijders??Zie ook eerste item uit deze aflevering
Snelheid á 200 + euro, EMG cursus á 750 euro, 3 dagen tijd kwijt aan die cursus (waarschijnlijk student dus dat laatste maakt geen reet uit) en dan ook nog eens twee boetes die per stuk waarschijnlijk meer dan 200 euro zullen zijn
Voor dat geld had ie nog twee GS500's kunnen kopen!
![]()
![]()
politiepropagandaprogramma
Geloof dat ik liever verzuim om die cursus te doen, en 4 maanden niet mag rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef Wifebeater het volgende:
Wat is dat toch met GS500 rijders??Zie ook eerste item uit deze aflevering
Snelheid á 200 + euro, EMG cursus á 750 euro, 3 dagen tijd kwijt aan die cursus (waarschijnlijk student dus dat laatste maakt geen reet uit) en dan ook nog eens twee boetes die per stuk waarschijnlijk meer dan 200 euro zullen zijn
Voor dat geld had ie nog twee GS500's kunnen kopen! [ afbeelding ]
![]()
![]()
ja, heb ik ook gedaan.quote:
Alleen was ik er live bij.
Maar ik weet eigelijk wel zeker dat je meer gezien hebt.
En ik moet serieus die foto's fixen - veeeeels te blauw
[ Bericht 5% gewijzigd door bvvt op 27-06-2009 19:01:29 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
TT was geslaagd
t mooiste laat ie achterwegequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
c/c moet je renkerhard doorheen kunnen hoorde ikquote:Eerste keer idd, chicanes/curbstoneskon ik niet zoveel mee, vanaf de vierde sessie wel linksaf na het rechte stuk, en uiteraard de doordraaier die daarop volgde. Gaarne pics in de doordraaier.
Jij al voor de tweede keer op Zolder geweest onlangs.die doordraaier is echt yhammie
in top gear tot het gaatje
eind juli mag ik voor de 3e keer derop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:47 schreef Wifebeater het volgende:
Zwarte vlag!
DAmnz
Kudo's voor verslagTriple kudo's voor cliffhanger
Dat is voornamelijk magenta.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:49 schreef bvvt het volgende:
ja, heb ik ook gedaan.
Alleen was ik er live bij.
Maar ik weet eigelijk wel zeker dat je meer gezien hebt.
[ afbeelding ]
En ik moet serieus die foto's fixen - veeeeels te blauw
Hier alleen die kleur eruit.![]()
Edit. Blauw eruit is ook al een stuk beter.![]()
Maar er zit paars in de witte curbstones.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Worldbeater op 28-06-2009 00:12:44 ]![]()
De raggende mannen gaan er weer overheen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
TT was geslaagd![]()
[..]
t mooiste laat ie achterwege![]()
[..]
c/c moet je renkerhard doorheen kunnen hoorde ikdie doordraaier is echt yhammie
in top gear tot het gaatje
eind juli mag ik voor de 3e keer derop
![]()
![]()
![]()
Ik vind Zandvoort wel veel meer een circuit.![]()
Was donderdagavond bijna bang met rijdenachterbandje is nu wel helemaal gerafeld.
![]()
Vanmiddag eens na maandende Soes uit de garage getrokken.
![]()
Maar na 1 boutje behandeld te hebben was Beeb alweer wakker.![]()
![]()
Accu is wel geladen, morgen nog een paar boutjes opfrissen en de koppelingsvloeistof verversen.![]()
![]()
Als die met een jaar al zo groot is, dan gaat' ie jou idd inhalen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Cageon het volgende:
leuk sms verslag swa![]()
kereltje is flink gegroeidben jaloers
![]()
quote:![]()
![]()
Waar fris je ze mee op?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De raggende mannen gaan er weer overheen.![]()
![]()
![]()
Ik vind Zandvoort wel veel meer een circuit.![]()
Was donderdagavond bijna bang met rijdenachterbandje is nu wel helemaal gerafeld.
![]()
Vanmiddag eens na maandende Soes uit de garage getrokken.
![]()
[ afbeelding ]
Maar na 1 boutje behandeld te hebben was Beeb alweer wakker.![]()
![]()
Accu is wel geladen, morgen nog een paar boutjes opfrissen en de koppelingsvloeistof verversen.
Ik zwaai naar dieren.![]()
Een zachte koperborstel op de kolomboormachine.quote:
Werkt niet voor aluminium, want dat is veel zachter dan RVS.
Dan werk je met een stoffen polijstschijf. Waar is die gebleven..![]()
![]()
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=lossburg&sll=37.0625,-95.677068&sspn=33.160552,78.310547&ie=UTF8&ll=48.43182,8.491745&spn=0.054216,0.15295&z=13
Donderdag en vrijdag hier even rond crossen, misschien zaterdag ook nog als ik zondag vrij kan krijgen
Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:04 schreef Geerd het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=lossburg&sll=37.0625,-95.677068&sspn=33.160552,78.310547&ie=UTF8&ll=48.43182,8.491745&spn=0.054216,0.15295&z=13
Donderdag en vrijdag hier even rond crossen, misschien zaterdag ook nog als ik zondag vrij kan krijgen
![]()
![]()
Vandaag nog even wezen rijdenKnietjes bijschaven
Wel jammer dat ik rechts alleen de uitlaat aan de grond rijd
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Een week lang niet rijden. Daargaat mijn 19ct per kilometer
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ga is (meer) verzitten danquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vaag ding, net alsof er een motor in een auto gereden is en deze door de klap samengesmolten is![]()
k heb nog wat filmpjes van gisteravond
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en op klaverblad reed ik alleen maar mijn demper aan de grond
[ link | afbeelding ]
Nog even snel rondje takenhofplein :$
[ link | afbeelding ]
Rechts voelt voor mij beetje tegenstrijdig, al is dat nu na gister wel minder. Dacht dat ik er toch een eind aan het naast hangen was..mja dankzij de niet zo geweldige camhouder van een vriend van me, ben ik met 5 meter al uit beeld
![]()
![]()
![]()
Opweg naar de 100
De bult op
Spanning en sensatie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boete?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef stinkie het volgende:
Een week lang niet rijden. Daargaat mijn 19ct per kilometer![]()
![]()
the bastards.......quote:Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Altijd al gewetenquote:
Uhmzz nu zijn de boutjes, bij de banjobout van de achterklauw weer doorgedraaid![]()
Nieuw voortandwiel kap was al wel binnen, volgende week even afspraakje maken hopen dat de brommerd dan weer 100% is![]()
Nu iig nieuw achterrubber erop.Ik zwaai naar dieren.![]()
Vakantie. Pauper.quote:![]()
Attentie aan een ieder die dit niet wil lezen. LEES NIET VERDER![]()
WB wil even kwijtdat hij, ondanks diverse verdenkingen, aardig op schema zit.
![]()
Verschil links~rechts is maar ongeveer vier weken.![]()
Had even het idee dat ik al vier, vijf maanden voor de katse piep aan het trainen was.
Iets meer dan een jaar geleden mochten we 27% vet meten.![]()
Aan alle ongeintresseerde u kunt nu weer verder lezen![]()
![]()
GVD vergeten te blurren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Je vergeet het belangrijkste te omcirkelen, leeftijd: 37![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
GVD vergeten te blurren.JA ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37 he,,,,, dan ben ik zeker 36....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Maar dan zou ik pas 12 zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
JA ja,
37 he,,,,, dan ben ik zeker 36....
![]()
![]()
![]()
Ik ben toch jonger.quote:![]()
![]()
WB is weer klusserdeklus!![]()
Beetje weinig remvoering.![]()
Remzuigertje vond het ook niet prettig.
En de meuk die er achter zat.............
Alleen e.a. afgebroken intern en delen vergaan, dus net in het donker maar bij een garage geparkeerd.
(overdag rijdt al helemaal moeilijk zonder remmen...........................)
Onderdelen zijn lastig te krijgen.![]()
![]()
WB, als je toch zo aan het klussen bent kun je dan meteen bij mijn motor de gasbuizen en naalden vervangen?![]()
Die is nog lang niet af![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, als je toch zo aan het klussen bent kun je dan meteen bij mijn motor de gasbuizen en naalden vervangen?
![]()
Auto moest zelfs al zes weken wachten.![]()
![]()
Moet ook nog de linkerremklauw van de Kawa doen, de achterremklauw van de Soes.
Deze week hopelijk de stalen remleidingen voor de ZX12-R binnen.
En ik hou helemaal niet van klussen.![]()
Wel van dingen die goed werken.Ik doe er lekker niks meer aan.quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, als je toch zo aan het klussen bent kun je dan meteen bij mijn motor de gasbuizen en naalden vervangen?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: