Tnx! Net de kleine naar dinnetjes werk gebracht, die gaan door naar een boeiendequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:13 schreef Cageon het volgende:goed bezig ouwe! Succes op Zolder (er van uitgaande dat je weer een maand weg blijft)
quote:
Gelukkig nietquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hee wat leuk een motorclubje op Fok!![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
Stinkie, kom maar op met dat slotje
Jammer dat je wijf zo burgelijk is, dus er komt toch niks van
en dan dit missenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Bunnybeater het volgende:
[ afbeelding ]
Stinkie, kom maar op met dat slotje
Jammer dat je wijf zo burgelijk is, dus er komt toch niks van
Gangsteerrrrrquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan dit missen
[ afbeelding ]
Wat is dit voor bandquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Olifantje loopt weer in de goede richting.![]()
[ afbeelding ]
Gawainequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:54 schreef Gawaine het volgende:
Mapje MotoGP is bijgewerkt
TT Isle of Man staat er ook op (loopt er nog een met 100 mooiste momenten)
Als je Kevjan nog spot! Geef hem dan maar even een knijp tussen zijn benen van mij!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Maandag Kawa Day, vier sessies met instructie en tussen de sessies door buiten het circuit proefrijden op alle nieuwe Kawa modellen van Kawasaki Motors Europe.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Worldbeater het volgende:
Olifantje loopt weer in de goede richting.![]()
[ afbeelding ]
Het staat nog 2-1 voor Lorenzo, en Rossi ging bij de vorige race zelfs onderuit in de achtervolging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben later terug.![]()
![]()
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm steun is nog iets te laag. Maar idee is leukmaak binnekort wel uit staf 10 een haakse bocht met 3hoek verstevinging, trillen moet dan weg zijn en beeld goed
pics en filmpje:
I wanna take you to a gaibarquote:
Moest dat nou zo nodig al die tijd geheim blijven?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:26 schreef Cageon het volgende:
toch nog een podium plek dit seizoen!
Het bedrijf deed zelf ook nog mee met een robot, zij zijn eerste geworden, ik een goede tweede met 10 puntjes verschil.![]()
![]()
Was wel close![]()
![]()
[/nerd]
Hej halloquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hee wat leuk een motorclubje op Fok!![]()
Zeker allemaal studenten en andere klaplopers.![]()
(...)
heH?quote:Op zondag 21 juni 2009 08:06 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Gangsteerrrrr![]()
![]()
Oh my gosh, net vanuit mijn nachtdienst (sukkel, had je maar een vak moeten leren) valt mi bika 4km van huis uit op de afrit.
Vervolgens met openen en schudden van de tank nog 1km verder gekomen de rotondes af en de provinciale weg op
Daarna 1km gelopen (geen vluchtstrook) om vervolgens de laatste 2km naar de pomp gebracht te worden door een oudere man die ook nog eens een jerrycan achterin had liggen.
Conclusie: Er gaat krap 19 liter in een ZX12 tank en daar kom ik 170km ver mee.![]()
+1 voor mensen die nog stoppen![]()
dat bakkiej koffie heb je idd wel nodig met dergelijke repliesquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaat![]()
Verders nog een spons bovenop je cam voor het filteren van windruis en daarna meteen maar een nieuwe motor dan ben je er helemaal klaar voor
[..]
I wanna take you to a gaibar [ afbeelding ]
[..]
Moest dat nou zo nodig al die tijd geheim blijven?Waarom vertel je het nu dan alsnog
Wel lullig om met twee dezelfde robots mee te doen, of hebben jullie de hardware samen gemaakt en software ieder voor zich?Waar worden de ballen opgevangen? Tussen grijper en toren in?
[..]
Hej halloLeuk dat je ervoor hebt gekozen een verbastering op twee reeds bestaande nicknames te nemen, dat getuigt van humor en derhalve ben je welkom in de Fok!MC
Er is hier maar één Amsterdammer, de rest woont in dörpen of op het plattelân [ afbeelding ][ afbeelding ]
De dam tot dam loop is mij echter iets teveel van het goede. Van Amsterdam tot aan Rotterdam is circa 80 km en dan moet ik nog terug [ afbeelding ] Geef mijn portie maar aan fikkie! [ afbeelding ]
[..]
heH?Geen kraantje of reservelampje?
Ik dacht dat zoiets standaard op een motor zat net zoals ABS, handvatverwarming, integraalrem, rembekrachtiger, olietemperatuurmeter en brandstofniveaumeter [ afbeelding ]
Als je goed gekeken had zag je nog het laatste stukje van Metzeler.quote:Op zondag 21 juni 2009 08:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Wat is dit voor bandHeb ik ook een olifantje?
![]()
Vandaar dat de monteur in de war raakte.![]()
Toch netjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag bij KMS de dyno op geweest met de YZF. Helaas niet zo'n leuk resultaat. hij staat veel te rijk. vrijwel zeker de gasnaalden en buizen versleten.
kwam maar tot 102pk. zal morgen de run uploaden. eens kijken wat dat gaat kosten allemaal.
Koplamp & kuipje zijn zekersteweten niet noemenswaardigquote:Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
koplamp+kuipje is ook een stuk beter dan je doorgaans ziet
Na deze analyse werd ik gedwongen natuurlijk ook te kijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
Waarom doe je je knipperlicht al aan voor een rotonde terwijl je rechtdoor gaat![]()
Wel een bezinemeter, maar de weerstand kan op 100 of 510 Ohm worden ingesteld en de ZX12 heeft geen van beide. Dus ergens rond de helft is ie leeg, maw rond de 150km of 2 x naar mijn werk tank ik meestal. Maar dat werkt niet als je de dag ervoor als een idioot hebt gereden.quote:heH?Geen kraantje of reservelampje?
Ik dacht dat zoiets standaard op een motor zat net zoals ABS, handvatverwarming, integraalrem, rembekrachtiger, olietemperatuurmeter en brandstofniveaumeter [ afbeelding ]
Als ik goed keekquote:Op zondag 21 juni 2009 17:55 schreef Worldbeater het volgende:
Als je goed gekeken had zag je nog het laatste stukje van Metzeler.
Is een ME3.125 euro trouwens.
![]()
Nee, kan haast niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
De dynorun:
[ afbeelding ]
klein beetje te rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.![]()
veels te onregelmatig.
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dure grap om te fixenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.
moet ff kijken wat de onderdelen kosten. gok zo'n 150-200 euro in totaal. ga het fixen samen met een vriend van me.quote:
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja lijkt me dat je een setje carbs voor minder dan 100 euro toch wel moet hebben?Zit je ook niet meer met die gasbuizen te kutten
80 euro voor een setje carbsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebt
Uhuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Zoveel reed ik idd nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef bvvt het volgende:
Nee, kan haast niet.
Die van WB kan nooit 2,4 liter olie op 7000 KM verbruikt hebben
alhoewel........ WB zou dan al 2x ververst hebben...
Knap als je er een MPP in kan zien, maar olifantje.. jij hebt er toch al helemaal weinig aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Bunnybeater het volgende:
Als ik goed keek [ afbeelding ] vertelde mijn academisch brein dat het ook een Pilot Power kon zijn. [ afbeelding ] Maar een Metzeler ME3[ afbeelding ] Mjah, alleen voor het olifantje dan maar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |