Nee, kan haast niet.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:53 schreef Den_Haag het volgende:
De dynorun:
[ afbeelding ]
klein beetje te rijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, Bij hoge toeren kun je duidelijk zien dat het fout gaat.![]()
veels te onregelmatig.
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dure grap om te fixenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
veel te rijk doordat de gasnaalden en buizen versleten zijn. tenminste, dat was de analyse van de dyno-gast. daar vertrouw ik maar op.
moet ff kijken wat de onderdelen kosten. gok zo'n 150-200 euro in totaal. ga het fixen samen met een vriend van me.quote:
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebtquote:Op maandag 22 juni 2009 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja lijkt me dat je een setje carbs voor minder dan 100 euro toch wel moet hebben?Zit je ook niet meer met die gasbuizen te kutten
80 euro voor een setje carbsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
denk dat de prijs van carbs je nog wel is tegen kan vallen, zeker als je er 4 nodig hebt
Uhuh.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)rophy-1200-93-1.html
is t de oude van WB? (staat zo hoog achter? )
Zoveel reed ik idd nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:59 schreef bvvt het volgende:
Nee, kan haast niet.
Die van WB kan nooit 2,4 liter olie op 7000 KM verbruikt hebben
alhoewel........ WB zou dan al 2x ververst hebben...
Knap als je er een MPP in kan zien, maar olifantje.. jij hebt er toch al helemaal weinig aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Bunnybeater het volgende:
Als ik goed keek [ afbeelding ] vertelde mijn academisch brein dat het ook een Pilot Power kon zijn. [ afbeelding ] Maar een Metzeler ME3[ afbeelding ] Mjah, alleen voor het olifantje dan maar
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |