quote:Op zondag 14 juni 2009 23:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jupwas best aardig gister
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
route sloeg ook nergens opzelfde rondje elke keer
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
route sloeg ook nergens opzelfde rondje elke keer
weertje was OK, lekker dagje gehadquote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef ikookhier het volgende:
Als het maar een leuk rondje is dan
aan je bandje te zien was het wel oke!
Rijd zo lastig zo zonder ketting/tandwielsetquote:Op zondag 14 juni 2009 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is niet haalbaar met je streetfighter ehh
flintstone stijlquote:Op zondag 14 juni 2009 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Rijd zo lastig zo zonder ketting/tandwielset
http://en.wikipedia.org/wiki/Genital_wartsquote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lasjes met electrode beginnen er iets beter uit te zien dan voorheenaf en toe wat beunen en misschien komt dat ding ooit nog af dit jaar
![]()
[ afbeelding ]
neisquote:Op zondag 14 juni 2009 23:52 schreef Cageon het volgende:
@ OPM, jou pics komen nog, heb t kaartje nog niet hier gehad.
Beter leer je overal op te reagere jongequote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef Cageon het volgende:
Word eind van de week denk ik. Druk met afstuderen, solliciteren, en nog is afstuderen.
alsof mijn replies enige inhoud bevatten die ook maar iets van waarde is voor jou.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Wifebeater het volgende:
Videoreactie is ook wel een puike battle, maar die zullen jullie wel al live hebben gezien eH
[..]
Beter leer je overal op te reagere jonge
Ben er nog niet helemaal over uit of je't bewust doet[/Riet
]
Beticht jij me nu van zelfverrijking?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
alsof mijn replies enige inhoud bevatten die ook maar iets van waarde is voor jou.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neis![]()
ja scool, zie ze wel verschijnen weerklein voorproefje
![]()
[ afbeelding ]
quelli sono i tifosi del real madrid e delle altre squadre spagnole visto che ha messo sulla moto (mi pare) il simbolo del barcellona..e in effetti ha perso parecchi tifosi spagnoli con quel gesto !!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Wifebeater het volgende:
Videoreactie is ook wel een puike battle, maar die zullen jullie wel al live hebben gezien eH![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Wifebeater het volgende:
Videoreactie is ook wel een puike battle, maar die zullen jullie wel al live hebben gezien eH
[..]
Beter leer je overal op te reagere jonge
Ben er nog niet helemaal over uit of je't bewust doet[/Riet
]
ja, kopen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt toch een motor?
Oohh Nooohzzquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
weinig boeiende pics gemaakt
En dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:17 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Knietje iets verder uitsteken en wat meer d'r naasthangen = KD
quote:[message=12756818,noline]Worldbeater schreef op 04 juni 2009 @ 18:04[/message]:
En omhoog met dat mooie ding.![]()
quote:[message=12780722,noline]Worldbeater schreef op 07 juni 2009 @ 13:11[/message]:
[...]
Het buigt het geluid wel iets af.
quote:[message=12862318,noline]Worldbeater schreef op 15 juni 2009 @ 22:25[/message]:
[...]
Niet voor het eerst dat ik een dergelijke manoeuvre heb gezien.
Deed me denken aan Melandri een aantal jaren geleden. Mooie actie.![]()
Maar de Rossi fans zijn weer heel selectief de vorige races van dit jaar geleden.
Ik noem maar even een Le Mans en Montegi.
Vooral in de regenrace was Lorenzo bijna god, en lag Rossi op de grond.
Maar goed ik ga verder geen vergelijkingen maken.
[large]Dit is het Lorenzo [deel 1] topic. [/large] :}
Op naar Assen, en dat de strijd hevig mag zijn!![]()
quote:[message=12865100,noline]Worldbeater schreef op 16 juni 2009 @ 04:00[/message]:
[...]
En hoe ben je thuisgekomen.![]()
Zit het schakelpookje misschien wat los?
[...]
Eerst een duidelijke vaststelling van het probleem, wellicht een motorrijdende kennis in de buurt, of iemand via MF die vlakbij woont.
quote:[message=12874815,noline]Worldbeater schreef op 16 juni 2009 @ 23:49[/message]:
En Louis was ook Speedy, tailrisers binnenen EG goedgekeurde Auspuff.
![]()
Ze hebben tegenwoordig zelfs een track en trace systeem.
dat maakt den_haag de oudste geloof ik hequote:[b]Op woensdag 17 juni 2009 08:16 schreef Wifebeater het volgende:[/
DudeOnze langstzittende poster is er vandoor
Misschien hebben die ouwelullengarpjes hebben 'm toch genekt
Of hebben gewoon z'n verjaardag gemist?
Het leven heeft geen zin meer [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:16 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
DudeOnze langstzittende poster is er vandoor
Misschien hebben die ouwelullengarpjes hebben 'm toch genekt
Of hebben gewoon z'n verjaardag gemist?
Het leven heeft geen zin meer
btje shock absorbing schuim tussen de wandjes en de camera zelf?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen even verder prutsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crashproof houder dusmet dalijk nog laag nieuw plexiglas voor de lens, schuim aan de binnenkant, en een paar draadeinden en vleugelmoeren
jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
btje shock absorbing schuim tussen de wandjes en de camera zelf?
Ik zou PUR-schuim nemen, vult netjes alle gaatjes en is erg 'shock-absorbing'!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
btje shock absorbing schuim tussen de wandjes en de camera zelf?
leuke woordspelingquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Den_Haag het volgende:
wanneer gaan we WB's nick ritueel begraven?
ziet er leuk uitquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
morgen even verder prutsen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
crashproof houder dusmet dalijk nog laag nieuw plexiglas voor de lens, schuim aan de binnenkant, en een paar draadeinden en vleugelmoeren
zei moeders ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:23 schreef o-o het volgende:
[..]
Ik zou PUR-schuim nemen, vult netjes alle gaatjes en is erg 'shock-absorbing'!
Bij deze post krijg ik een beetje het volgende ideequote:
Whehehe, dat je jezelf nog teruggevonden hebtquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat nou lekker vrij rijden op Zolder
Beetje lullig om gelijk naar extremen te grijpenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef Den_Haag het volgende:
wanneer gaan we WB's nick ritueel begraven?
dat nooit. n00bs moeten nog steeds de ontgroening ondergaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:08 schreef stinkie het volgende:
Werd tijd ook, al die iconen uit de donkere oudheid. Het era van Rietdient te worden afgesloten. Vers bloed is wat deze reeks nodig heeft. Eindelijk kunnen newbe's zich weer welkom voelen.
Ff dimme ouwe, you're nextquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef bvvt het volgende:
Hmm, is dit topic nu nog niet vol???
Iedereen alvast bedenken hoe de nieuwe OP er moet gaan uitzien........
[leeg]
[/leeg]
hier hoefde ik minder te zoekenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef Wifebeater het volgende:
Whehehe, dat je jezelf nog teruggevonden hebt
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:06 schreef Wifebeater het volgende:
heH?
Alexxxxx, gaarne post terughalen
echniejquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zow dies weer schoon
[ afbeelding ]
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boring hier
[ afbeelding ]
zijn zijstandaard heeft wat problemen. Echt lekker zitten kun je niet op die manier.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef Cageon het volgende:
wordt echt moe van die italohomo's, denk dat ze t nooit gaan snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |