ga is (meer) verzitten danquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vaag ding, net alsof er een motor in een auto gereden is en deze door de klap samengesmolten is![]()
k heb nog wat filmpjes van gisteravond
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
en op klaverblad reed ik alleen maar mijn demper aan de grond
[ link | afbeelding ]
Nog even snel rondje takenhofplein :$
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boete?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef stinkie het volgende:
Een week lang niet rijden. Daargaat mijn 19ct per kilometer
the bastards.......quote:
Altijd al gewetenquote:
Vakantie. Pauper.quote:
GVD vergeten te blurren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef Bunnybeater het volgende:
Je vergeet het belangrijkste te omcirkelen, leeftijd: 37![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
GVD vergeten te blurren.JA ja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37 he,,,,, dan ben ik zeker 36....
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Maar dan zou ik pas 12 zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
JA ja,
37 he,,,,, dan ben ik zeker 36....
Ik ben toch jonger.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, als je toch zo aan het klussen bent kun je dan meteen bij mijn motor de gasbuizen en naalden vervangen?
Ik doe er lekker niks meer aan.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
WB, als je toch zo aan het klussen bent kun je dan meteen bij mijn motor de gasbuizen en naalden vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |