toch wel 190/55quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister nieuw rubberdeze keer een 190er
dat rijdt heel niet verkeerd
Duif koppenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb trouwens geluk gehadReed ergens op de dijk bij huis, ik zie van de zijkant een duif aan komen.... VOL in de ankers en weggebukt, en nog had k hem te pakken met mijn helm, volgens maat die achter me reed was het een verenwolk
Ben gestopt en omgedraait maar heb niks meer gezien
Klap op mijn helm was ook niet zo hard
Geen idee welke groep?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben nog te duf voor een verslagjevanmiddag ff crossen op Zandvoort.
-XX- welke groep reed Kevjan dan.
[ afbeelding ]
Die met dat witte pak op de 250.![]()
ventje van twaalf die mee mocht doen bij de beginners.
Lag alleen op de grid de hele tijd op zijn tank.![]()
Verwend snotjochquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef Worldbeater het volgende:
Die met dat witte pak op de 250.![]()
ventje van twaalf die mee mocht doen bij de beginners.
Lag alleen op de grid de hele tijd op zijn tank.![]()
120 jajaquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:57 schreef o-o het volgende:
Ben al gehel week op de fiets zum arbeid!leker weer rijder!
![]()
Had gisteren op de terugweg een enorme hoestbui (stukkie vlieg ingeslikt ofzo) is geen aanrader met 120 kmph op de fly-over!![]()
Thuis mijn helm maar even goed gepoetst aan de binnenzijde
Volgens de laatste berichten rijdt hij tegenwoordig op een vrachtwagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Verwend snotjoch
Over snotjochies gesproken, iemand enige idee hoe het met BazzieK's leven nu aflooptKom op jongen, even niet zo laf, vertel het eens
Idee: 8quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nieuwe standaard, nieuwe kansen
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
kut chello flikkert er weer iedere keer uit
veiligheid -8quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Idee: 8
Techniek: 7,5
Design: 0,5
Ja fly-over-afwaards zelfs de 140 even aangetikt . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |