Petitie aan wie? God, evolutie, wat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
Petitie: Spieren in je piemel!
- Skylark.
-
-
-
Ben eens constructief bezig in plaats van destructief, debiel.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef wise het volgende:
Ts heeft een kleine penis
Dat staat in de OP en jij bent een vrouw.quote:
ER STAAT GEEN JEZUS!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
En je kan hem trainen in de sportschool.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lol, had niet gedacht dat TS tegenstanders zou krijgen in dit topic
Ik ben voorstander.
Mocht ie wat slapper worden tijdens t batsen (alcohol enzulcks) dan span je je spieren aan en kan je gewoon keihard doorraggûh
TS, waar wacht je op!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef Biels het volgende:
[..]
En je kan hem trainen in de sportschool.
Ik wil dat je me bedankt omdat ik het voor je opnamquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Wat een proleten hier ook weer. Liever rellen dat de importantie van het grote geheel zien. Ik kan niets anders dan veronderstellen dat alle bashers tot zover in dit topic liever niet willen worden herinnerd aan hun penisje, aangezien dat schijnbaar pijn doet.
De natuur kon het niet aanzien om jouw ook 2 anussen te geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom heeft een man maar 1 piemel trouwens
Daar heb ik nou echt nog nooit bij stil gestaan, maar mensen met een baard wassen die natuurlijk ook gewoon met shampoo! Lijkt me leuk om te doen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Je kunt als je aan het douchen bent de shampoo vasthouden met je piemel, terwijl je met beide handen je haar (en baard) kunt wassen.
Toffe wending, ipv. TS gaan we nu Empje bashenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Totdat er spieren inzitten, natuurlijk. Denk jij überhaupt wel eens na voor je wat zegt?
Nee, daar heb ik jou toch voorquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Totdat er spieren inzitten, natuurlijk. Denk jij überhaupt wel eens na voor je wat zegt?
quote:
sowieso als er al shamppo op je handen zit kun je beide tegelijk wassen, en mijn baard wassen vond ik nooit chill, er komen namelijk staalkabels uit mijn gezicht en dat geen prettig was gevoel plus dat je weleens sop in mond krijgt als je snor ook wastquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daar heb ik nou echt nog nooit bij stil gestaan, maar mensen met een baard wassen die natuurlijk ook gewoon met shampoo! Lijkt me leuk om te doen..
Beduidend makkelijker.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Toffe wending, ipv. TS gaan we nu Empje bashen
Toe maar hoor. Aangezien Skylark te hoog gegrepen is voor je wil ik me wel opofferen.quote:
Even een bescheiden oproep.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Empje het volgende:
[..]
Toe maar hoor. Aangezien Skylark te hoog gegrepen is voor je wil ik me wel opofferen.
Kon ik ooit maar zo'n koning zijn als hem. Nu pest hij me altijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Empje het volgende:
[..]
Toe maar hoor. Aangezien Skylark te hoog gegrepen is voor je wil ik me wel opofferen.
Gelukkig heb je wel meer spieren in je piemel. Heb je tenminste nog iets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Kon ik ooit maar zo'n koning zijn als hem. Nu pest hij me altijd.
En ik ben waardevoller voor de maatschappij, want ik ben praktisch onderlegd. Maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:21 schreef Empje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel meer spieren in je piemel. Heb je tenminste nog iets.
Ah, snorren ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:15 schreef PeZu het volgende:
sowieso als er al shamppo op je handen zit kun je beide tegelijk wassen, en mijn baard wassen vond ik nooit chill, er komen namelijk staalkabels uit mijn gezicht en dat geen prettig was gevoel plus dat je weleens sop in mond krijgt als je snor ook wast
Heb jij botten in je tong?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
Maar dan moet je toch ook botten in je lul hebben
geen ideequote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah, snorren ook! Maar wel smerig inderdaad als je dat in je mond krijgt. Zou er geen speciale snorren/baarden shampoo bestaan?
Je hebt gelijk.quote:
met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rosbief het volgende:
Waarom heeft niet iedereen een piemel, flamoes en 2 tieten, zodat je jezelf kunt neuken wanneer het uitkomt en niet afhankelijk bent van een ander.
Danny? Remlof?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:17 schreef Skylark. het volgende:
Als meer dan 80% 'Ja.' stemt dan mail ik de Creator met als bijlage de Poll.
Het hele punt van zo'n 'quote de fipo'-topic is dat je het niet zegt, maar dat iedereen het aanvoelt.quote:
Niet teveel van het goede hé, we moeten een beetje bescheiden blijven!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
Als je dan toch bezig ben met een mailtje naar de Creator laat het er dan ook een oog bij doen.
Daarmee wilde ik duidelijk maken dat ik die punten het liefst zou willen beheersen.quote:
Waarom? Ik wil ook piemelspieren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even een bescheiden oproep.
Wil al het oestrogeen zich uit mijn topic verwijderen? Bedankt voor de medewerking.
of je zoekt een vriend de wel kan neuken etcquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil ook piemelspieren.![]()
Voor jullie dan hè, niet voor mezelf. Dat zou raar zijn.
Een derde hand? In mijn geval eerder een derde been.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Een soort derde hand, kan in sommige situaties best handig zijn
jij wil een oog als Eikel? Das best ranzig dude...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
Als je dan toch bezig ben met een mailtje naar de Creator laat het er dan ook een oog bij doen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Geen gekut meer als de tandpasta bijna op is! Je houdt met je piemel je tandenborstel vast, terwijl je met beide handen de tandenpasta uitknijpt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
Wil al het oestrogeen zich uit mijn topic verwijderen? Bedankt voor de medewerking.
Is dit een sollicitatie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je zoekt een vriend de wel kan neuken etc_!
nee het was een gratis tip, aangezien je er mee zit en je huidige lover geen spieren zal kweken in zijn jongeheerquote:
Ik zit er niet mee hoor, ik zie alleen wel wat voordelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het was een gratis tip, aangezien je er mee zit en je huidige lover geen spieren zal kweken in zijn jongeheer
Zo'n brede, met kloppende aderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef jagga het volgende:
eens wel...
Maar trainen in de sportschool?
En dan al die opgefokte luitjes aan de anabolen om een schwanz te krijgen als een olifant_!
*pats*!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Ik ben tegen. Zo kunnen mannen ook orgasmen faken (mits de spieren goed getraind zijn) en dat recht is alleen voor behouden aan vrouwen!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*pats*!
Vrouwen wordt hier helemaal niets gevraagd! En ze hebben in dit topic zeker geen stemrecht.
Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Ik ben tegen. Zo kunnen mannen ook orgasmen faken (mits de spieren goed getraind zijn) en dat recht is alleen voor behouden aan vrouwen!
en zelfs dat kan een beetje spuug ook wel oplossenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Waarom zou ze faken. Het gaat er toch om dat de man geniet. De vrouw hoeft alleen maar nat te zijn
.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef wise het volgende:
Ts heeft een kleine penis
Je aftrekken in de bosjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Geniaal topique!!!!
OF OF OF
Als je je dan zo aftrekt in de bosjes en er komen 2 breezer meisjes langs lopen, jij zo tevoorschijn komen en omdat je je spieren aanspant heb je een bereik van zo'n 5 meter en dan kun je ze zo in hun lekkere mondjahhhh spuiten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik nu alquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Geniaal topique!!!!
OF OF OF
Als je je dan zo aftrekt in de bosjes en er komen 2 breezer meisjes langs lopen, jij zo tevoorschijn komen en omdat je je spieren aanspant heb je een bereik van zo'n 5 meter en dan kun je ze zo in hun lekkere mondjahhhh spuiten![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry loco ese!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
En alweer een voordeel in de OP gepost.
Dit topic bewijst dus dat ik het beter had gekund dan de Creator. Misschien moet ik toch maar eens een baantje in de hemel gaan aspireren.
P.S. RickoKun, ik had jou eerder verwacht.
omdat ze als sletjes tekeer gaan? :$quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef ad0rable het volgende:
Mannen en hun slappe vleeschpiemels
Waarom denk je dat vrouwmensen gespierde kutten hebben.
Om mannen te plezieren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef ad0rable het volgende:
Mannen en hun slappe vleeschpiemels
Waarom denk je dat vrouwmensen gespierde kutten hebben.
Dat kan ik allemaal al zonder spierenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Tijdens het neuken zou je eenmaal ín de vagina van links naar rechts kunnen bewegen, wat meer seksueel genot opwekt.
- Mocht hij tijdens een lastig standje eruit floepen, dan kun je zonder de tieten los te laten het foutje corrigeren.
- Je kunt je sperma hendig ver weg slingeren.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:08 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom heeft een man maar 1 piemel trouwens
En dan flauw vallen bij elke erectie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef Catbert het volgende:
We zouden er tenminste twee moeten hebben met spieren, maar liever 5. Dan kan je d'r eigenlijk alles mee, heb je altijd beide handen vrij
Alleen de eckte eckte met een grote zwanschmuis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan flauw vallen bij elke erectie?
Bij zo'n bazentopic als deze mag dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef jeffreyvisser het volgende:
Jesus wat een dikke bump und so weiter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Drinky het volgende:
Je kan plassen zonder handen ook zonder deze spiermodificatie gebruik gewoon je boxer om 'm overeind te houden werkt perfect gr drinky
Jouw kleine slappe pielemuisje misschien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Core2 het volgende:
[..]
?Menig penis heeft meer ondersteuning nodig dan dat lijkt me.
Kan al.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Zonder handen pissen. Je zou je pilsje niet neer hoeven zetten, nee, je zou gewoon kunnen doordrinken onder het zeiken.
Ok iets moeilijker maar je kan je lichaam gebruiken.quote:- Tijdens het neuken zou je eenmaal ín de vagina van links naar rechts kunnen bewegen, wat meer seksueel genot opwekt.
Als hij stijf genoeg is prik je hem overal weer in.quote:- Mocht hij tijdens een lastig standje eruit floepen, dan kun je zonder de tieten los te laten het foutje corrigeren.
Ik hang er elke ochtend al mijn handdoek om als ik mijn haren sta te kammen.quote:- Je kunt als je aan het douchen bent de shampoo vasthouden met je piemel, terwijl je met beide handen je haar (en baard) kunt wassen.
Tanden poetsen is voor homo's.quote:- Geen gekut meer als de tandenpasta bijna op is! Je houdt met je piemel je tandenborstel vast, terwijl je met beide handen de tandenpasta uitknijpt.
Gewoon je lichaam gebruiken of van boven naar beneden zwaffelen.quote:- Je kunt iets of iemand zonder handen zwaffelen! Zo heb je je handen vrij om je te verweren tegen het eventueel aggresieve slachtoffer.
Minder bier drinken voordat je gaat neuken.quote:- Als hij je per ongeluk te vroeg in te steek laat tijdens een goede neukpartij, kun je gewoon je spieren aanspannen om nog even flink door te rauzen.
Gewoon thuis op de bank is het veel makkelijker trainen.quote:- Je kunt hem trainen in de sportschool.
Dat gaat ook al in een rechte lijn door het raam.quote:- Je kunt je sperma hendig ver weg slingeren.
dan hanteer je de onjuiste techniekquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Core2 het volgende:
[..]
?Menig penis heeft meer ondersteuning nodig dan dat lijkt me.
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wees blij dat ik dit bazentopic aanhaal lul, geen kwaliteit hier momenteel. Dit mis je dus.
90% van dit topic is een aardige graadmeter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?
Nee, daarna douchen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens ditZo lekker, daarna lekker alles oplikken. Yummy
niet?
Ja want met water wordt het sperma lekker plakkerig en dan blijft het lekker op je gezicht hangen zodat je het lekker kan oplikken laterquote:
nee, sorry past niet op het lijstje omdat je dit nu ook al kunt.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja want met water wordt het sperma lekker plakkerig en dan blijft het lekker op je gezicht hangen zodat je het lekker kan oplikken later
Kijk men geniete van dit topic. Dat is het bewijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?
Hmmmatig.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef ThaTim het volgende:
1. Goed topic
2. Skylark-topics
3. Hakunamatafaka-kick !
1,2 en 3 bij elkaar resulteert in een 9.1 voor dit topic.
Erg vervelend is dat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Trollscience het volgende:
Waarom pis je gewoon niet met een harde?
Ik snap dit topic niet, want dit kan ik gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Zonder handen pissen. Je zou je pilsje niet neer hoeven zetten, nee, je zou gewoon kunnen doordrinken onder het zeiken.
- Mocht hij tijdens een lastig standje eruit floepen, dan kun je zonder de tieten los te laten het foutje corrigeren.
- Je kunt iets of iemand zonder handen zwaffelen! Zo heb je je handen vrij om je te verweren tegen het eventueel aggresieve slachtoffer.
- Als hij je per ongeluk te vroeg in te steek laat tijdens een goede neukpartij, kun je gewoon je spieren aanspannen om nog even flink door te rauzen.
Lijkt me vrij freaky.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rosbief het volgende:
Waarom heeft niet iedereen een piemel, flamoes en 2 tieten, zodat je jezelf kunt neuken wanneer het uitkomt en niet afhankelijk bent van een ander.
niet als iedereen het heeft. maar dat is niet de reden dat ik het niet zou willen hebben. volgens mij is er namelijk dan maar weinig genot wat er overblijft. genot bestaat voor mij namelijk uit een zekere mate van onvoorspelbaarheid.quote:
het is oosterijks.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga kijke of ik hier nog een oostenrijks meisje haar 16 jaar uitziende lichaam (18 is ze) door kan splijte anders trekke maarja heb haar gister geleerd te zegge "wil je me pijpe"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |