Je hebt gelijk.quote:
met zo'n instelling blijf je eeuwig maagdquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:25 schreef Rosbief het volgende:
Waarom heeft niet iedereen een piemel, flamoes en 2 tieten, zodat je jezelf kunt neuken wanneer het uitkomt en niet afhankelijk bent van een ander.
Danny? Remlof?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:17 schreef Skylark. het volgende:
Als meer dan 80% 'Ja.' stemt dan mail ik de Creator met als bijlage de Poll.
Het hele punt van zo'n 'quote de fipo'-topic is dat je het niet zegt, maar dat iedereen het aanvoelt.quote:
Niet teveel van het goede hé, we moeten een beetje bescheiden blijven!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
Als je dan toch bezig ben met een mailtje naar de Creator laat het er dan ook een oog bij doen.
Daarmee wilde ik duidelijk maken dat ik die punten het liefst zou willen beheersen.quote:
Waarom? Ik wil ook piemelspieren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even een bescheiden oproep.
Wil al het oestrogeen zich uit mijn topic verwijderen? Bedankt voor de medewerking.
of je zoekt een vriend de wel kan neuken etcquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil ook piemelspieren.![]()
Voor jullie dan hè, niet voor mezelf. Dat zou raar zijn.
Een derde hand? In mijn geval eerder een derde been.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:51 schreef Sanderrrr het volgende:
Een soort derde hand, kan in sommige situaties best handig zijn
jij wil een oog als Eikel? Das best ranzig dude...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef jogy het volgende:
Als je dan toch bezig ben met een mailtje naar de Creator laat het er dan ook een oog bij doen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Geen gekut meer als de tandpasta bijna op is! Je houdt met je piemel je tandenborstel vast, terwijl je met beide handen de tandenpasta uitknijpt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:19 schreef Skylark. het volgende:
Wil al het oestrogeen zich uit mijn topic verwijderen? Bedankt voor de medewerking.
Is dit een sollicitatie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je zoekt een vriend de wel kan neuken etc_!
nee het was een gratis tip, aangezien je er mee zit en je huidige lover geen spieren zal kweken in zijn jongeheerquote:
Ik zit er niet mee hoor, ik zie alleen wel wat voordelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het was een gratis tip, aangezien je er mee zit en je huidige lover geen spieren zal kweken in zijn jongeheer
Zo'n brede, met kloppende aderen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:26 schreef jagga het volgende:
eens wel...
Maar trainen in de sportschool?
En dan al die opgefokte luitjes aan de anabolen om een schwanz te krijgen als een olifant_!
*pats*!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Ik ben tegen. Zo kunnen mannen ook orgasmen faken (mits de spieren goed getraind zijn) en dat recht is alleen voor behouden aan vrouwen!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
*pats*!
Vrouwen wordt hier helemaal niets gevraagd! En ze hebben in dit topic zeker geen stemrecht.
Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Ik ben tegen. Zo kunnen mannen ook orgasmen faken (mits de spieren goed getraind zijn) en dat recht is alleen voor behouden aan vrouwen!
en zelfs dat kan een beetje spuug ook wel oplossenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap dat niet.
Waarom zou ze faken. Het gaat er toch om dat de man geniet. De vrouw hoeft alleen maar nat te zijn
.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef wise het volgende:
Ts heeft een kleine penis
Je aftrekken in de bosjesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Geniaal topique!!!!
OF OF OF
Als je je dan zo aftrekt in de bosjes en er komen 2 breezer meisjes langs lopen, jij zo tevoorschijn komen en omdat je je spieren aanspant heb je een bereik van zo'n 5 meter en dan kun je ze zo in hun lekkere mondjahhhh spuiten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik nu alquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Geniaal topique!!!!
OF OF OF
Als je je dan zo aftrekt in de bosjes en er komen 2 breezer meisjes langs lopen, jij zo tevoorschijn komen en omdat je je spieren aanspant heb je een bereik van zo'n 5 meter en dan kun je ze zo in hun lekkere mondjahhhh spuiten![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry loco ese!quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
En alweer een voordeel in de OP gepost.
Dit topic bewijst dus dat ik het beter had gekund dan de Creator. Misschien moet ik toch maar eens een baantje in de hemel gaan aspireren.
P.S. RickoKun, ik had jou eerder verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |