Ik snap het niet. Nagenoeg elk deel van het mannelijk lichaam bevat spieren, maar waar we ze juist goed zouden kunnen gebruiken is er geen te vinden.
Namelijk in den Piemel.
Wát een voordelen zou dat geven:- Zonder handen pissen. Je zou je pilsje niet neer hoeven zetten, nee, je zou gewoon kunnen doordrinken onder het zeiken.
- Tijdens het neuken zou je eenmaal ín de vagina van links naar rechts kunnen bewegen, wat meer seksueel genot opwekt.
- Mocht hij tijdens een lastig standje eruit floepen, dan kun je zonder de tieten los te laten het foutje corrigeren.
- Je kunt als je aan het douchen bent de shampoo vasthouden met je piemel, terwijl je met beide handen je haar (en baard) kunt wassen.
- Geen gekut meer als de tandenpasta bijna op is! Je houdt met je piemel je tandenborstel vast, terwijl je met beide handen de tandenpasta uitknijpt.
- Je kunt iets of iemand zonder handen zwaffelen! Zo heb je je handen vrij om je te verweren tegen het eventueel aggresieve slachtoffer.
- Als hij je per ongeluk te vroeg in te steek laat tijdens een goede neukpartij, kun je gewoon je spieren aanspannen om nog even flink door te rauzen.
- Je kunt hem trainen in de sportschool.
- Je kunt je sperma hendig ver weg slingeren.
Natuurlijk zijn er nog veel meer voordelen, maar die kan ik zo gauw niet bedenken.
Ik stel voor dat we middels een petitie aan onze Creator danwel de evolutie laten zien dat wij, de mannen op deze wereld, dit misstand niet langer pikken! Daarom hier de petitie-de-luxe, om aan te tonen dat er zeker wel behoefte aan is!
Poll: Zou jij spieren in je piemel willen?1. Ja.
2. Nee.
3. Had ik maar een piemel. 
Tussenstand:
![]()
Ook een poll maken? Klik hier
Klacht: Gebrek aan spieren in je piemel, terwijl we het daar zó goed zouden kunnen gebruiken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skylark. op 18-06-2009 19:46:33 ]