dan hanteer je de onjuiste techniekquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef Core2 het volgende:
[..]
?Menig penis heeft meer ondersteuning nodig dan dat lijkt me.
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wees blij dat ik dit bazentopic aanhaal lul, geen kwaliteit hier momenteel. Dit mis je dus.
90% van dit topic is een aardige graadmeter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?
Nee, daarna douchen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tevens ditZo lekker, daarna lekker alles oplikken. Yummy
niet?
Ja want met water wordt het sperma lekker plakkerig en dan blijft het lekker op je gezicht hangen zodat je het lekker kan oplikken laterquote:
nee, sorry past niet op het lijstje omdat je dit nu ook al kunt.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja want met water wordt het sperma lekker plakkerig en dan blijft het lekker op je gezicht hangen zodat je het lekker kan oplikken later
Kijk men geniete van dit topic. Dat is het bewijs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat kwaliteit is?
Hmmmatig.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:32 schreef ThaTim het volgende:
1. Goed topic
2. Skylark-topics
3. Hakunamatafaka-kick !
1,2 en 3 bij elkaar resulteert in een 9.1 voor dit topic.
Erg vervelend is dat.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:00 schreef Trollscience het volgende:
Waarom pis je gewoon niet met een harde?
Ik snap dit topic niet, want dit kan ik gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef Skylark. het volgende:
- Zonder handen pissen. Je zou je pilsje niet neer hoeven zetten, nee, je zou gewoon kunnen doordrinken onder het zeiken.
- Mocht hij tijdens een lastig standje eruit floepen, dan kun je zonder de tieten los te laten het foutje corrigeren.
- Je kunt iets of iemand zonder handen zwaffelen! Zo heb je je handen vrij om je te verweren tegen het eventueel aggresieve slachtoffer.
- Als hij je per ongeluk te vroeg in te steek laat tijdens een goede neukpartij, kun je gewoon je spieren aanspannen om nog even flink door te rauzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |