Volgens mij begint hij PAS na 10 jaar in de slaapkamer te roken en kon ze er dus niet eerder over klagenquote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef Cat_Tank het volgende:Wat een kneuzenreactie. Ze begint PAS na 10 jaar te klagen.
Of je stopt gewoon met roken.. Nóg makkelijker.. Nog gezonder ook..quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
sommige mensen hier
Hij werkt daar en hij rookt onder het werken, zou hij iedere keer naar buiten moeten gaan om te roken blijft er weinig tijd over om te werken...... Beste oplossing is of een afzuigsysteem of een aparte kamen voor hem om te werken
Ze heeft hem zelf op de slaapkamer gezet (en ga mij nou niet uitleggen hoe erg hij het daar mee eens was. Ik weet heel goed hoe vrouwen je ideeën kunnen opdringen. En gezien het stugge doorroken van manlief snapt hij het ookquote:Op zondag 21 juni 2009 17:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij begint hij PAS na 10 jaar in de slaapkamer te roken en kon ze er dus niet eerder over klagen
"We waren het er samen over eens dat het beneden teveel troep gaf" betekend inderdaad waarschijnlijk dat zij het er over eens was dat het teveel troep gaf en dat hij het er mee eens was om boven te gaan zitten om van het gezeur over de troep af te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze heeft hem zelf op de slaapkamer gezet (en ga mij nou niet uitleggen hoe erg hij het daar mee eens was. Ik weet heel goed hoe vrouwen je ideeën kunnen opdringen. En gezien het stugge doorroken van manlief snapt hij het ook)
Niet iedereen heeft de behoefte om te stoppenquote:Op maandag 22 juni 2009 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met roken.. Nóg makkelijker.. Nog gezonder ook..
Nee, maar zou jij stoppen voor je echtgeno(o)t(e)... Als die er last van zou hebben (en sowieso voor de kinderen) ??quote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de behoefte om te stoppen
ik weet niet, ik rook nietquote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Nee, maar zou jij stoppen voor je echtgeno(o)t(e)... Als die er last van zou hebben (en sowieso voor de kinderen) ??
jaja, die discussie is al jaren geleden uitgekauwd. rokers zijn vies, stinken en zijn egoistisch. blablabla. zelfs als je buiten staat te roken. enfin: hier in dit topic is dat het issue niet. ga maar naar het anti-roken topic. of het pro roken topic. weinig verschil tussen beiden.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:28 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Nee, maar zou jij stoppen voor je echtgeno(o)t(e)... Als die er last van zou hebben (en sowieso voor de kinderen) ??
Ik kan zelfs enig begrip tonen voor mensen die zeggen dat ouders die roken bij hun kinderen ontheven moeten worden van hun ouderlijk gezag. Voor de mensen die gelijk willen hakken op mij; ik zeg enig begrip.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de behoefte om te stoppen
Precies, het is een hoax van de afzuigmaffiaquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet. Heel zo'n afzuigsysteem is 1 grote placebo in principe.
Ik kan het toch niet laten om te reageren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Reva het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel het kinderachtige type. Hij vindt echt dat hij het recht heeft om daar te roken. Ik vind dat hij egoistisch daarin is, omdat ik vind dat ik recht heb op een rookvrije ruimte in huis. Ik ben het ook helemaal met je eens. De beste manier is dan om maar weer naar beneden te verhuizen.
Onverwacht. Very nice!quote:
Symptoombestrijding als je het mij vraagt. Wat wordt er gedaan aan jullie communicatieprobleem?quote:
Zit wat in..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Symptoombestrijding als je het mij vraagt. Wat wordt er gedaan aan jullie communicatieprobleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |