abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70130938
Hoi,

Ik woon nu zo'n tien jaar samen met mijn vriend en ik stoor me aan zijn rookgedrag. Ik vind het niet erg dát hij rookt, wel wáár hij rookt. We slapen op zolder, de kinderen op de eerste verdieping. In de slaapkamer staat ook een bureautje, waar hij zijn administratie sinds een tijdje elke dag aan doet (zelfstandig ondernemer). Voorheen deed hij dat beneden aan tafel maar dat werd elke keer zo'n rommel. Er is geen plek verder daarvoor beneden. Met als gevolg dat hij daar, nu boven dus, steeds zit te roken, de een na de ander steekt hij op. En ik vind dat zó vies! Als ik boven kom, stinkt de hele slaapkamer naar de rook. Zo muf. We hebben daar ook maar een klein zolderraampje en er is een aparte wasruimte, waar schoon wasgoed hangt.

Hij weet heel goed dat ik me er vreselijk aan erger, maar hij ergert zich op zijn beurt dan weer aan mijn commentaar. Ruzie maken, apart slapen, hoe vaak ik er ook over begin, het maakt niets uit, hij blijft gewoon stug daar doorroken en ik vind dat zo respectloos! Beneden rookt hij ook; ik heb toch zeker wel recht op een rookvrije ruimte in huis, in dit geval de slaapkamer? Vanmorgen stelde hij voor om zijn bureau dan in het wasgedeelte te plaatsen. Alsof dat een oplossing is, omdat de rook dan nog meer de schone was laat stinken en alsof de rook dan niet naar de slaapkamer verplaatst. Of hij nu daar rookt of in de slaapkamer, de zolder is de zolder. Tijdens een ruzie daarover heeft hij wel eens geroepen 'dat ik dan maar sneller de was in de kast moet doen'. Ik werd ZO boos! Moet ik me nog aan zijn hardnekkige gewoonten aanpassen. Het slaat ook helemaal nergens op, want de was is doorgaans pas droog na 24 uur (niet alles mag immers in de droger) en in die tijd heeft hij er al lang een aantal opgerookt. Dat heb ik hem ook allemaal gezegd. Er zit in de wasruimte bovendien ook geen raam.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval? HIj onderschat echt hoe erg het mij stoort!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:24:32 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70131013
Vagina en mond op slot.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_70131071
Een afzuigsysteem in het betreffende kamertje monteren? Om er nu voor uit elkaar te gaan is ook zoiets...
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_70131107
Hahaha, ja de vagina op slot is een goed idee. Geen zin in seks in zo'n stinkhok. ;-) Piept hij vast wel anders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:27:45 #5
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70131146
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef Pacmaniac het volgende:
Een afzuigsysteem in het betreffende kamertje monteren?
Datte. Had je zelf ook nog wel kunnen bedenken..
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70131155
Zou dat echt helpen dan, zo'n afzuigsysteem? Ik heb dan toch het idee dat de rook altijd wel ergens anders komt.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:28:32 #7
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70131172
Wat ik zou doen is alles wat jij hier vertelt nog eens rustig met hem bespreken. En dan niet boos worden oid, maar gewoon vanuit mezelf vertellen wat het met mij doet, wat het eventueel met onze kinderen doet en dat ik dit eigenlijk anders zou willen zien en dat ik graag met hem opzoek wil naar een werkbare oplossing Maar dat is mijn mening natuurlijk Hebben jullie niet nog een kamertje oid over dat dat zijn werkkamer kan worden?
Hoe dan ook, hopelijk komen jullie er snel samen uit.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:28:36 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70131178
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:28 schreef Reva het volgende:
Zou dat echt helpen dan, zo'n afzuigsysteem? Ik heb dan toch het idee dat de rook altijd wel ergens anders komt.
Jah, zoals buiten bijvoorbeeld
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_70131201
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Reva het volgende:
Hahaha, ja de vagina op slot is een goed idee. Geen zin in seks in zo'n stinkhok. ;-) Piept hij vast wel anders.
Je kunt ook wachten tot hij emfyseem heeft. Dan piept hij pas anders.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:29:27 #10
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70131213
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:28 schreef Reva het volgende:
Nee, het helpt niet. Heel zo'n afzuigsysteem is 1 grote placebo in principe.
pi_70131215
Dus de rook laat zich sturen?
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:30:15 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70131236
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Reva het volgende:
Dus de rook laat zich sturen?
Yup. Je kan er zelfs kringetjes van blazen!
LastFM
pi_70131262
Hmmm. Ik denk dat ik eerst zou proberen er rustig over te praten en te benadrukken dat hij helemaal niet kán ruiken hoe vies het voor jou is omdat hij rookt. Als het voor jou zo'n groot probleem is vind ik dat hij het zou moeten respecteren dat je er iig niet in wil slapen en niet wil dat je wasgoed er naar ruikt. Hij hoeft niet naar buiten ofzo, je vraagt alleen of hij naar beneden wil komen om te roken. Ik weet niet hoeveel hij er rookt maar het lijkt me niet raar om als je werkt ieder uur even te onderbreken en dan even beneden te gaan roken. Als hij er zo een is die niet kan werken zonder een sigaret op zijn lip dan zal hij toch zijn administratie weer beneden moeten gaan doen. Misschien kunnen jullie dan nadenken over een oplossing voor de troep die je noemt (bijv. een handige manier om het op te bergen als hij klaar is).

Als je vriend van het kinderachtige type is en praten geen zin heeft zou ik denk ik een loeisterk damesparfum kopen en dat overvloedig in de slaapkamer en op zijn kleding spuiten misschien krijgt ie dan door hoe vervelend geur kan zijn. Nou ja, of ik dat echt zou doen weet ik niet maar ik zou wel de neiging krijgen
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:31:15 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_70131275
Vind dit ook niet echt sociaal van hem.

Mijn man en ik roken beide maar niet in huis ivm de kinderen, het is onze verslaving, niet die van hun dus ze hoeven er ook geen last van te hebben.

Afzuigsysteem is een optie maar ik persoonlijk vind dat hij gewoon rekening moet houden met jou en jullie kinderen en buiten moet gaan staan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:31:19 #15
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_70131281
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wij hadden zo'n afzuigkap op het werk, dat werkt inderdaad niet goed genoeg volgens mij voor op een slaapkamer, je blijft het ruiken. En voor op een slaapkamer is dat niet fris, dat ben ik het eens met TS.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_70131355
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik dus ook niet. En als het inderdaad niet blijkt te helpen, beetje zonde van het geld lijkt me. Ik vind dat ik al heel coulant ben met het toelaten in huis te roken. Ik vind dat als hij zo nodig even wil roken, dat hij dan maar even beneden moet gaan roken, een rookpauze houden of zo. Maar hij rookt overal bij, hij heeft het niet eens door. En hij ruikt zelf denk ik echt niet hoe erg het daar stinkt. Zo onfris. Logisch ook, hij zit er voortdurend in, dan ruik je het zelf niet meer.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:33:13 #17
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70131369
Roken in je slaapkamer is sowieso enorm smerig. En dat zeg ik als roker.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:34:57 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70131434
Maaruhh, waarom gaat 'ie niet gewoon weer beneden zitten en dan steeds even naar buiten? (Ook al zuigt buiten je eigen huis moeten roken keihard)
LastFM
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:35:36 #19
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_70131453
laat hem dit topic lezen
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:35:37 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70131455
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef Kopbal het volgende:
Roken in je slaapkamer is sowieso enorm smerig. En dat zeg ik als roker.

Die geur van de dekens enzo, vooral als je wakker wordt
LastFM
pi_70131457
Ik vind sowieso binnenshuis roken waar kinderen zijn not done. Ik sta ook gewoon buiten te paffen. Ik zou het gewoon meer op de gezondheid van jullie kids gooien ipv de was. Ook al kan ik me heel goed indenken dat dát ook rete-irritant is!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_70131483
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:32 schreef Reva het volgende:
Nee, dat denk ik dus ook niet. En als het inderdaad niet blijkt te helpen, beetje zonde van het geld lijkt me. Ik vind dat ik al heel coulant ben met het toelaten in huis te roken. Ik vind dat als hij zo nodig even wil roken, dat hij dan maar even beneden moet gaan roken, een rookpauze houden of zo. Maar hij rookt overal bij, hij heeft het niet eens door. En hij ruikt zelf denk ik echt niet hoe erg het daar stinkt. Zo onfris. Logisch ook, hij zit er voortdurend in, dan ruik je het zelf niet meer.
Maar wat is zijn reactie precies als je (rustig!) vertelt dat het je dwars zit?
pi_70131495
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm. Ik denk dat ik eerst zou proberen er rustig over te praten en te benadrukken dat hij helemaal niet kán ruiken hoe vies het voor jou is omdat hij rookt. Als het voor jou zo'n groot probleem is vind ik dat hij het zou moeten respecteren dat je er iig niet in wil slapen en niet wil dat je wasgoed er naar ruikt. Hij hoeft niet naar buiten ofzo, je vraagt alleen of hij naar beneden wil komen om te roken. Ik weet niet hoeveel hij er rookt maar het lijkt me niet raar om als je werkt ieder uur even te onderbreken en dan even beneden te gaan roken. Als hij er zo een is die niet kan werken zonder een sigaret op zijn lip dan zal hij toch zijn administratie weer beneden moeten gaan doen. Misschien kunnen jullie dan nadenken over een oplossing voor de troep die je noemt (bijv. een handige manier om het op te bergen als hij klaar is).

Als je vriend van het kinderachtige type is en praten geen zin heeft zou ik denk ik een loeisterk damesparfum kopen en dat overvloedig in de slaapkamer en op zijn kleding spuiten misschien krijgt ie dan door hoe vervelend geur kan zijn. Nou ja, of ik dat echt zou doen weet ik niet maar ik zou wel de neiging krijgen
Hij is inderdaad wel het kinderachtige type. Hij vindt echt dat hij het recht heeft om daar te roken. Ik vind dat hij egoistisch daarin is, omdat ik vind dat ik recht heb op een rookvrije ruimte in huis. Ik ben het ook helemaal met je eens. De beste manier is dan om maar weer naar beneden te verhuizen.
pi_70131528
Waarom gaat ie niet buiten roken?
Doe ik ook, heeft m'n zoontje ook geen last van de rook.

Ook al rookt hij in een ruimte waar jullie kinderen niet komen, de rook verspreidt zich toch door het hele huis. Als ouder moet je toch een rookvrije leefomgeving aan je kinderen bieden vind ik. Erg slecht voor hun opgroeiende longetjes.
pi_70131560
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar wat is zijn reactie precies als je (rustig!) vertelt dat het je dwars zit?
Zwijgen. Gewoon negeren. Doe hij met alles wat in zijn ogen 'gezeur' is. En elk commentaar op hem vindt hij gezeur. Bloedirritant. En kinderachtig ja. (Hij heeft ook wel zijn pluspunten hoor...:-))
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:38:22 #26
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70131583
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

Ook al rookt hij in een ruimte waar jullie kinderen niet komen, de rook verspreidt zich toch door het hele huis. Als ouder moet je toch een rookvrije leefomgeving aan je kinderen bieden vind ik. Erg slecht voor hun opgroeiende longetjes.

Als je op een zolder rookt met het raam open is het effect van meerokende kinderen 1 of 2 verdiepingen lager te verwaarlozen hoor.
pi_70131621
Kan hij niet buiten roken?

Want ik neem aan dat op de benedenverdieping de kinderen ook veel zijn.
pi_70131652
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

Daar heeft hij gewoon de discipline niet voor. Als hij bezig is, wil hij roken. Ik schreef het al: een verstokte roker. Beneden roken vind ik niet erg. Maar hij is zo verslaafd, er valt gewoon niet met hem over te praten, totdat dus weer bij mij de bom barst.
pi_70131709
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je op een zolder rookt met het raam open is het effect van meerokende kinderen 1 of 2 verdiepingen lager te verwaarlozen hoor.
Dat weet ik nog zo net niet. Hij rookt veel geeft TS aan, en neem aan dat de kids ook wel eens op de zolder en de verdieping eronder komen.
Die rook gaat in het hele huis hangen.
pi_70131744
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef Chai het volgende:
Kan hij niet buiten roken?

Want ik neem aan dat op de benedenverdieping de kinderen ook veel zijn.
Klopt. Maar daar let hij nu wel inmiddels op. Hij heeft beloofd niet meer te roken waar de kinderen bij zijn. Soms steekt hij er dan ongemerkt toch weer een op, waarop de kinderen dan zeggen: dat zou je niet meer doen waar we bij zijn, weet je nog! En dan drukt hij het uit of gat buiten roken. Maar als hij boven zit, is hij echt te lui om naar beneden/buiten te lopen.
pi_70131753
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:37 schreef Reva het volgende:
Zwijgen. Gewoon negeren. Doe hij met alles wat in zijn ogen 'gezeur' is. En elk commentaar op hem vindt hij gezeur. Bloedirritant. En kinderachtig ja. (Hij heeft ook wel zijn pluspunten hoor...:-))
Ik denk dat je hem dan eerst moet aanspreken op zijn kinderachtige vorm van (non)communicatie.

Sorry hoor maar jullie zijn een volwassen stel en jullie hebben kinderen, hij zal wel met je móeten praten, hij is geen puber meer die tegen zn moeder kan schreeuwen dat ze op moet rotten en op zn kamertje misantropisch sigaretjes kan gaan roken.

Ik zou zeggen, neem je verantwoordelijkheid of slaap op de bank je partner negeren als ze op een rustige manier een probleem aan je voorlegt is NIET gezond.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:42:04 #32
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70131761
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet. Hij rookt veel geeft TS aan, en neem aan dat de kids ook wel eens op de zolder en de verdieping eronder komen.
Die rook gaat in het hele huis hangen.
De geur blijft inderdaad in het huis hangen, niet de rook.
pi_70131833
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nou nee, als ik de eerste trap oploop, maar de eerste verdieping, ruik ik al in de gang dat hij er boven een zit te roken. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg, omdat het niet echt in de directe omgeving van de kinderen is. Het stinkt wel.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:44:17 #34
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_70131865
Het is smerig gewoon, alles stinkt en op den duur hangt die gore prutlucht overal en is ook niet meer zomaar weg te krijgen. Ja buiten roken is gewoon de simpelste oplossing. Anders kun je misschien aan een luchtreiniger denken. Hier moet je wel vaak de filters van verversen om een "frisse" lucht te behouden. Doe je dat niet, dan hangt binnen de kortste keren die lucht er gewoon weer. Die filters zijn best prijzig, maar ja, roken ook......
pi_70131921
Kinderen komen zelden op zolder trouwens. Hij rookt inderdaad zoveel, de rook krijgt niet eens de kans om weg te gaan. Het is een vrij ruime zolder met een klein dakraampje, dus het kan bijna nergens heen. Sterker nog, als hij het koud heeft (hij zit onder dat raampje), zet hij wel eens het rampje dícht!
pi_70131950
Kanker zou je probleem wel oplossen denk ik zo.
Live out of your imagination, not your history.
pi_70131977
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Reva het volgende:
Nou nee, als ik de eerste trap oploop, maar de eerste verdieping, ruik ik al in de gang dat hij er boven een zit te roken. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg, omdat het niet echt in de directe omgeving van de kinderen is. Het stinkt wel.
Ja maar geur is niet echt slecht voor je kinderen, het gaat er om of ze de slechte stoffen in de rook inademen en dat zal niet snel gebeuren met een verdieping er tussen lijkt me.

Ik vind ook niet dat je het op de kinderen moet gooien want je hebt er zélf een probleem mee, omdat je niet in die stank wil slapen. En dat moet genoeg reden zijn - heel veel rokers willen dat óók niet, laat staan jij als niet-roker.

Het is vrij simpel, jouw compromis is dat hij beneden mag roken als de kinderen er niet bij zijn. Zijn compromis moet zijn dat hij niet op zolder rookt. Heel makkelijk. Hij kan niet in alles zijn zin krijgen door irritant te gaan zitten doen en je te negeren.

Ik vind dat hij jou gewoon niet respecteert zo met dit gedrag. Als hij nou bij zn standpunten bleef maar wel normaal met je er over praatte, ok, maar dit slaat helemaal nergens op.
pi_70131993
Bah !
pi_70132013
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Sj0rs het volgende:
Kanker zou je probleem wel oplossen denk ik zo.
Ja, maar dan zou hij nog stug doorroken, dat zou me in elk geval niets verbazen.
pi_70132024
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef Reva het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar let hij nu wel inmiddels op. Hij heeft beloofd niet meer te roken waar de kinderen bij zijn. Soms steekt hij er dan ongemerkt toch weer een op, waarop de kinderen dan zeggen: dat zou je niet meer doen waar we bij zijn, weet je nog! En dan drukt hij het uit of gat buiten roken. Maar als hij boven zit, is hij echt te lui om naar beneden/buiten te lopen.
Nou ik vind dat als er de gelegenheid is om buiten te roken hij dat dan maar moet doen. Slapen op een slecht geventileerde zolder met z'on rooklucht is echt niet gezond. Als hij te lui is moet hij maar minder roken.
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:49:00 #41
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_70132043
Wat een egoist!!
dat hij zich zelf kapot wilt roken dat is zijn zaak. Maar dat hij jou en jullie kids er ook nog eens mee opzaddeld is gewoon niet normaal.
Zoals al eerder werd gezegt doos en mondje opslot!!
En vooral goed blijven praten!
Desnoods zet hij zijn bureau maar in de schuur! Kan hij roken zoveel hij wilt.
MAAR je kan het ook anders aanpakken en hem juist belonen als hij niet rookt in huis. Door de beentjes juist open te doen en het af te maken met een goeie sucki sucki!!
Wie weet werkt dat wel bij meneer aangezien hij slecht tegen kritiek kan over zijn rook gedrag.
pi_70132084
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef Joe-Momma het volgende:
Zoals al eerder werd gezegt doos en mondje opslot!!
En vooral goed blijven praten!
Desnoods zet hij zijn bureau maar in de schuur! Kan hij roken zoveel hij wilt.
MAAR je kan het ook anders aanpakken en hem juist belonen als hij niet rookt in huis. Door de beentjes juist open te doen en het af te maken met een goeie sucki sucki!!
Het is geen puppy
pi_70132100
Een rookkamer is geen peeskamer, dus pikstraf geven.
En je houdt voet bij stuk en gooit iedere keer als je in de slaapkamer komt zijn pakje peuken door het zolderraampje naar buiten.

Heb je geen schuur waar hij zijn bureautje in kan zetten?

Voor mij persoonlijk zou het een enorme afknapper zijn als iemand geen rekening houdt met mijn wensen en gevoelens vooral als ik dag in, dag uit met het feit word geconfronteerd.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:51:04 #44
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_70132120
Dit probleem lost zich vanzelf op als hij longkanker krijgt
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_70132122
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja maar geur is niet echt slecht voor je kinderen, het gaat er om of ze de slechte stoffen in de rook inademen en dat zal niet snel gebeuren met een verdieping er tussen lijkt me.

Ik vind ook niet dat je het op de kinderen moet gooien want je hebt er zélf een probleem mee, omdat je niet in die stank wil slapen. En dat moet genoeg reden zijn - heel veel rokers willen dat óók niet, laat staan jij als niet-roker.

Het is vrij simpel, jouw compromis is dat hij beneden mag roken als de kinderen er niet bij zijn. Zijn compromis moet zijn dat hij niet op zolder rookt. Heel makkelijk. Hij kan niet in alles zijn zin krijgen door irritant te gaan zitten doen en je te negeren.

Ik vind dat hij jou gewoon niet respecteert zo met dit gedrag. Als hij nou bij zn standpunten bleef maar wel normaal met je er over praatte, ok, maar dit slaat helemaal nergens op.
Het is alsof ik het zelf heb gezegd. Helemaal mee eens. En het is ook niet zo dat ik hem dat niet zeg, integendeel. Hij steekt voor elk probleem zijn hoofd in het zand. En hij is vreselijk verwend door zijn moeder. Zal ook wel zijn kinderachtige en koppige gedrag verklaren.

Ik ga nu even kids van school halen. Ik kom nog terug. Alvast allemaal bedankt voor jullie reacties!
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:51:42 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70132145
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Reva het volgende:
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_70132173
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:

[..]

De geur blijft inderdaad in het huis hangen, niet de rook.
De rook ook hoor.
Waar komt die geur dan vandaan?
  Redactie Frontpage donderdag 18 juni 2009 @ 14:53:26 #48
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70132218
Wat een egoistische vriend heb jij zeg De mijne rookt ook, maar hij houdt wél rekening met anderen.

Ik weet dat praten het beste is hoor, maar ik zou een keer (als hij niet thuis is) z'n hele bureau + administratie buiten in de tuin parkeren. Kan hij roken wat hij wil

In elk geval succes met 'm
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:54:41 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70132273
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef Etcetera het volgende:
maar ik zou een keer (als hij niet thuis is) z'n hele bureau + administratie buiten in de tuin parkeren. Kan hij roken wat hij wil
Goeie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 18 juni 2009 @ 14:54:51 #50
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_70132280
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is geen puppy
Dat weet jij niet!! Veel mannen kunnen zich als een hond gedragen.
Dat maakt hem natuurlijk nog geen hond. Maar zijn gedrag wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')