Ja maar geur is niet echt slecht voor je kinderen, het gaat er om of ze de slechte stoffen in de rook inademen en dat zal niet snel gebeuren met een verdieping er tussen lijkt me.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:43 schreef Reva het volgende:
Nou nee, als ik de eerste trap oploop, maar de eerste verdieping, ruik ik al in de gang dat hij er boven een zit te roken. Maar dat vind ik nog niet eens zo erg, omdat het niet echt in de directe omgeving van de kinderen is. Het stinkt wel.
Ja, maar dan zou hij nog stug doorroken, dat zou me in elk geval niets verbazen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef Sj0rs het volgende:
Kanker zou je probleem wel oplossen denk ik zo.
Nou ik vind dat als er de gelegenheid is om buiten te roken hij dat dan maar moet doen. Slapen op een slecht geventileerde zolder met z'on rooklucht is echt niet gezond. Als hij te lui is moet hij maar minder roken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:41 schreef Reva het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar let hij nu wel inmiddels op. Hij heeft beloofd niet meer te roken waar de kinderen bij zijn. Soms steekt hij er dan ongemerkt toch weer een op, waarop de kinderen dan zeggen: dat zou je niet meer doen waar we bij zijn, weet je nog! En dan drukt hij het uit of gat buiten roken. Maar als hij boven zit, is hij echt te lui om naar beneden/buiten te lopen.
Het is geen puppyquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef Joe-Momma het volgende:
Zoals al eerder werd gezegt doos en mondje opslot!!
En vooral goed blijven praten!
Desnoods zet hij zijn bureau maar in de schuur! Kan hij roken zoveel hij wilt.
MAAR je kan het ook anders aanpakken en hem juist belonen als hij niet rookt in huis. Door de beentjes juist open te doen en het af te maken met een goeie sucki sucki!!
Het is alsof ik het zelf heb gezegd. Helemaal mee eens. En het is ook niet zo dat ik hem dat niet zeg, integendeel. Hij steekt voor elk probleem zijn hoofd in het zand. En hij is vreselijk verwend door zijn moeder. Zal ook wel zijn kinderachtige en koppige gedrag verklaren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja maar geur is niet echt slecht voor je kinderen, het gaat er om of ze de slechte stoffen in de rook inademen en dat zal niet snel gebeuren met een verdieping er tussen lijkt me.
Ik vind ook niet dat je het op de kinderen moet gooien want je hebt er zélf een probleem mee, omdat je niet in die stank wil slapen. En dat moet genoeg reden zijn - heel veel rokers willen dat óók niet, laat staan jij als niet-roker.
Het is vrij simpel, jouw compromis is dat hij beneden mag roken als de kinderen er niet bij zijn. Zijn compromis moet zijn dat hij niet op zolder rookt. Heel makkelijk. Hij kan niet in alles zijn zin krijgen door irritant te gaan zitten doen en je te negeren.
Ik vind dat hij jou gewoon niet respecteert zo met dit gedrag. Als hij nou bij zn standpunten bleef maar wel normaal met je er over praatte, ok, maar dit slaat helemaal nergens op.
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Reva het volgende:
Hahaha, ja de vagina op slot is een goed idee. Geen zin in seks in zo'n stinkhok. ;-) Piept hij vast wel anders.
De rook ook hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De geur blijft inderdaad in het huis hangen, niet de rook.
Goeie!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:53 schreef Etcetera het volgende:
maar ik zou een keer (als hij niet thuis is) z'n hele bureau + administratie buiten in de tuin parkeren. Kan hij roken wat hij wil![]()
Dat weet jij niet!! Veel mannen kunnen zich als een hond gedragen.quote:
Ja, sigarettenrook blijft de hele dag door het huis ronddwalen. Zeker gelezen in de fabeltjeskrant.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De rook ook hoor.
Waar komt die geur dan vandaan?
Denk dat je hem héél duidelijk moet maken dat je schoon genoeg hebt hiervan en een gelijkwaardige relatie wil of anders maar geen relatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Reva het volgende:
Het is alsof ik het zelf heb gezegd. Helemaal mee eens. En het is ook niet zo dat ik hem dat niet zeg, integendeel. Hij steekt voor elk probleem zijn hoofd in het zand. En hij is vreselijk verwend door zijn moeder. Zal ook wel zijn kinderachtige en koppige gedrag verklaren.![]()
En met hem als een hond behandelen hou je dat alleen maar in stand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef Joe-Momma het volgende:
Dat weet jij niet!! Veel mannen kunnen zich als een hond gedragen.
Niet als ze hem africht tot blindengeleiden hond.. Prima beestjes, behulpzaam, luisteren goed. Etc etc..quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En met hem als een hond behandelen hou je dat alleen maar in stand.
Als er nog een extra kamer was dan zou hij niet op de zolder/slaapkamer zitten.. Toch???quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
een aparte kameR voor hem om te werken
Ja de rokers bij ons op de werkvloer zie ik ook alleen maar heen en weer lopen naar de deurquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:sommige mensen hier
Hij werkt daar en hij rookt onder het werken, zou hij iedere keer naar buiten moeten gaan om te roken blijft er weinig tijd over om te werken...... Beste oplossing is of een afzuigsysteem of een aparte kamen voor hem om te werken
Er is vast een buurman die niet rookt in zijn slaapkamerquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.
Nogmaals, partner van TS rookt véél.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, sigarettenrook blijft de hele dag door het huis ronddwalen. Zeker gelezen in de fabeltjeskrant.
Wat is veel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nogmaals, partner van TS rookt véél.
Als hij zelf niet eens door heeft dat hij een sigaret opsteekt, denk ik dat veel iets meer is dan 5 sigaretjes in 2 uur.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat is veel?
Voor een niet-roker kunnen 5 sigaretten tijdens 2 uurtjes werk al veel zijn.
Gras lijkt altijd groener bij de buren..quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:04 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Er is vast een buurman die niet rookt in zijn slaapkamer
Hoe denk je dat rokers dat doen sinds ze niet meer op het werk mogen rokenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:59 schreef zquing het volgende:
Hij werkt daar en hij rookt onder het werken, zou hij iedere keer naar buiten moeten gaan om te roken blijft er weinig tijd over om te werken......
Niet-rokers hebben nog wel eens de neiging het rookgedrag van anderen ietwat te overdrijven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als hij zelf niet eens door heeft dat hij een sigaret opsteekt, denk ik dat veel iets meer is dan 5 sigaretjes in 2 uur.
Maar van 5 sigaretjes in 2-3 zal de rook wel wegtrekken toch? Zelfs met een klein zolderraampje lijkt mequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Niet-rokers hebben nog wel eens de neiging het rookgedrag van anderen ietwat te overdrijven.
Bullshitquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet. Heel zo'n afzuigsysteem is 1 grote placebo in principe.
Hij doet het raam soms dicht, dus dan blijft het iig wel hangen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:12 schreef Etcetera het volgende:
Maar van 5 sigaretjes in 2-3 zal de rook wel wegtrekken toch? Zelfs met een klein zolderraampje lijkt me
inderdaad, dan koopt hij zelf een afzuigsysteemquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pikstraf is zo lame. En daarmee snij je jezelf ook nog eens in de vingers. Als het goed is, tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |