Nergens aandacht voor dit soort terrorismequote:Gezin gevlucht uit eigen huis
Zoetermeer - Een Irakees gezin heeft zijn huis in Zoetermeer moeten ontvluchten vanwege een uit de hand gelopen burenruzie.
Volgens de politie was de situatie op het Fazantenveld in de wijk Seghwaert niet langer veilig voor de Irakezen. Ze hebben daarom tijdelijk hun intrek genomen in een hotel. De gevluchte familie kwam begin maart in het volksbuurtje wonen. Volgens Intesar Alwerze, de 30-jarige moeder van het streng islamitische gezin, heeft het tussen haar en de buren nooit geboterd. "We denken aan discriminatie", zegt ze. "Wij komen uit Irak. Ze moeten ons daar gewoon niet. Ze hebben onze auto bekrast en de kinderen bedreigd."
De buren beklagen zich op hun beurt over Intesar, die vanwege haar geloof aanstoot zou nemen aan blote topjes en andere vrouwen zou willen overhalen om een hoofddoek te dragen.
Ruiten ingegooid
Het conflict tussen de strijdende partijen escaleerde vorige week maandag. De ruiten van de Irakezen werden die dag met stenen ingegooid. Intesar beweert bovendien dat haar buren haar woning zijn binnengedrongen en dat zij en haar man mishandeld zijn. "Het is een gecompliceerde zaak", zegt politiewoordvoerster Tessel Horsman.
Wtf?quote:De buren beklagen zich op hun beurt over Intesar, die vanwege haar geloof aanstoot zou nemen aan blote topjes en andere vrouwen zou willen overhalen om een hoofddoek te dragen.
Waarheid zal wel weer in het midden liggen. Asociale autochtonen en moslims die denken dat iedereen zich maar aan hun moet aanpassen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
Nergens aandacht voor dit soort terrorismeVoor straf moeten we allemaal Zoetemeer boycotten.En zijn er al Kamervragen gesteld aan Pvv over extreem rechts die onschuldigen wegjaagt
dat dus idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waarheid zal wel weer in het midden liggen. Asociale autochtonen en moslims die denken dat iedereen zich maar aan hun moet aanpassen.
En kamervragen worden aan de regering gesteld, niet aan een oppositiepartij, droeftoeter.
Je hebt gelijk mislukte aanslagquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef SoldMayor het volgende:
Terroritische aanslag?
Dat toch iets waar meer dan 200 doden vallen door bommen?![]()
Niet een gezin dat wordt desicrimineerd..![]()
Lijkt wel een beetje op daar in Noord Ierland..
Jep, de andere kant:quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef wise het volgende:
ja hoorgelijk op discriminatie gooien.
maarja, verhaal heeft 2 kanten en ben wel benieuwd wat het andere verhaal is.
Dat zijn ook gewoon goede redenen om ruiten in te gooien en mensen te mishandelenquote:De buren beklagen zich op hun beurt over Intesar, die vanwege haar geloof aanstoot zou nemen aan blote topjes en andere vrouwen zou willen overhalen om een hoofddoek te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Nee idd dus het moet eerst goed uit gezocht worden voor dat er mensen veroordeeld wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef LordNemephis het volgende:
Het is te zot voor woorden dat die buren ruiten ingooien, wat mij betreft wordt dat hard aangepakt. En als die mishandeling ook kan worden bewezen mogen ze dat ook uitleggen aan de rechter.
Maar goed, ik was er niet bij natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jep, de andere kant:
[..]
Dat zijn ook gewoon goede redenen om ruiten in te gooien en mensen te mishandelengeen goede reden neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar er zal heus wel meer gebeurd zijn.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
doorgaans verzin jij alles om buitenlanders in een kwaad daglicht te stellen.... look in the mirrorquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef wise het volgende:
ja hoorgelijk op discriminatie gooien.
maarja, verhaal heeft 2 kanten en ben wel benieuwd wat het andere verhaal is.
doorgaans verzinnen buitenlanders alles om zielig te zijn
bron: http://howardommel.web-lo(...)gezin-vlucht-ui.htmlquote:Toch vreemd, dat ruiten in worden gegooid,als je in nog geen 3 maanden tijd kinderen mishandeld die op straat spelen,met een mes de buren bedreigd en bakstenen gooit richting kinderen en een pas bevallen vrouw. Discriminatie heeft hier niets mee te maken en dat weten ze zelf ook!!!
Gewoon een zielige poging om alle schuld op iemand anders te schuiven.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Wouter1979 het volgende:
[..]
doorgaans verzin jij alles om buitenlanders in een kwaad daglicht te stellen.... look in the mirror
Ze zien er wel cute uit. Maar wat moeten we nou geloven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef Slappy het volgende:
Nou mods hier is de bron http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_uit_huis__.html
Mag jij wetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze zien er wel cute uit. Maar wat moeten we nou geloven?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze trekken net zo'n gezicht als die stoere groepsfoto's op Superdudes van 15-jarige knulletjes.quote:
Die met die speen lijkt me duidelijk de aanstichter van dit allesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is et alteitquote:
Jammer ik was wel benieuwd naar de reacties.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef Slappy het volgende:
Nou mods hier is de bron http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_uit_huis__.html
niemand maakt het ernaar dat men kennelijk recht heeft hun ruiten in te gooien...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Hamilcar het volgende:
.... blijkbaar maakten ze het er ook naar.
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Hamilcar het volgende:
Dit is dan ook de reden waarom het als autochtoon heerlijk vertoeven is als buurten als De Gorzenmaar meer ontopic, blijkbaar maakten ze het er ook naar. Echter is het hele verhaal niet zo sensationeel en laat de pers dat dus maar achterwege.
Toen ze tot een paar jaar geleden PvdA en SP stemde waren ze zeker wel lief?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:23 schreef hans3000 het volgende:
stelletje racisten zijn het, hard aanpakken die PVV aanhangers
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jammer ik was wel benieuwd naar de reacties.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als ze zo extreem religieus zijn als er gesteld wordt, kan ik me de onvrede van de buurt goed voorstellen. Bovendien zullen de kindjes van deze Irakezen ook echt niet het prototype lieve onschuldige knulletjes zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nergens aandacht voor dit soort terrorismeVoor straf moeten we allemaal Zoetemeer boycotten.En zijn er al Kamervragen gesteld aan Pvv over extreem rechts die onschuldigen wegjaagt
Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef isogram het volgende:
En - nogmaals - hoewel ik geweld afkeur, valt dat niet los te zien van het gebrekkige aanpassingsvermogen van groepen nieuwkomers.
racisten stemmen niet op de PvdA en SPquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen ze tot een paar jaar geleden PvdA en SP stemde waren ze zeker wel lief?
nou grote jongen hoor, even reageren op een typfoutjequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:
[..]
jij kan wel een integratiecursusje gebruiken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:
[..]
jij kan wel een integratiecursusje gebruiken
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Irritinus het volgende:
Reactie van een Buurman op een weblog:
[..]
bron: http://howardommel.web-lo(...)gezin-vlucht-ui.html
Maarja, makkelijk scoren voor de pers en stemmingmakers met het woord discriminatie...
Lekker het slachtoffertje spelen en je geloof/huidskleur erbij betrekken.
In sommige wijken is dat inderdaad de gang van zaken. Niet in de OUD-vinexwijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.
2. Bijzonder betrouwbare bron, zo'n anonieme buurman, terwijl je toch zou denken dat een krant als de Telegraaf niet zou nalaten het te vermelden.
Nee, nu heb je me overtuigd dat deze hardwerkende Nederlanders de juiste actie hebben ondernomen tegen deze vuige moslims...
Precies, en als hullie ons aan willen passen, dan passen wij hun ruiten wel es ff aan. Trots op Nederland!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.
Bullshit, als dat zo zou zijn, hebben we daar de politie voor.quote:
quote:Als ze zo extreem religieus zijn als er gesteld wordt, kan ik me de onvrede van de buurt goed voorstellen. Bovendien zullen de kindjes van deze Irakezen ook echt niet het prototype lieve onschuldige knulletjes zijn.
Suggestief bericht.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar mietjes die stoer doen tegen buitenlanders met een lelijke voortuin.
Ja en terecht. Er staat geen wipkip ofzo voor die voordeur, en ik heb het idee dat ze er alleen maar komen om te provoceren. Zoals iedereen die daar komt. Zo te zien is het ook nog eens een doorgaande weg, of rijdt iedereen over de stoep?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dit zijn jongens van 14 jaar die al 2 maanden op deze manier weg gejaagd worden.
Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.quote:
Hoi, wij willen graag weten of jullie daar fan van Wilders zijn en op de PVV hebben gestemd tijdens de laatste verkiezingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef fazantenveld het volgende:
Hoi allemaal ik ben een bewoner van fazantenveld.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.
Deden die nog iets...?
Hoi, even een vraagje, wat vinden jullie van Wilders?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?
kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.
kind is bezig met een recordpoging.
Dan was er waarschijnlijk niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
Duidelijk, dankquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |