abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 18 juni 2009 @ 18:56:58 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_70141355
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef isogram het volgende:
En - nogmaals - hoewel ik geweld afkeur, valt dat niet los te zien van het gebrekkige aanpassingsvermogen van groepen nieuwkomers.
Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 18-06-2009 19:02:57 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_70141444
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

de autotochtonen moeten
jij kan wel een integratiecursusje gebruiken
pi_70141471
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Toen ze tot een paar jaar geleden PvdA en SP stemde waren ze zeker wel lief?
racisten stemmen niet op de PvdA en SP
  Donald Duck held donderdag 18 juni 2009 @ 19:03:20 #54
46149 __Saviour__
pi_70141587
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:

[..]

nou grote jongen hoor, even reageren op een typfoutje
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_70141738
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:

[..]

pi_70141967
Hans3000.
  † In Memoriam † donderdag 18 juni 2009 @ 20:31:17 #57
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_70144453
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Irritinus het volgende:
Reactie van een Buurman op een weblog:
[..]

bron: http://howardommel.web-lo(...)gezin-vlucht-ui.html

Maarja, makkelijk scoren voor de pers en stemmingmakers met het woord discriminatie...
Lekker het slachtoffertje spelen en je geloof/huidskleur erbij betrekken.
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.

2. Bijzonder betrouwbare bron, zo'n anonieme buurman, terwijl je toch zou denken dat een krant als de Telegraaf niet zou nalaten het te vermelden.

Nee, nu heb je me overtuigd dat deze hardwerkende Nederlanders de juiste actie hebben ondernomen tegen deze vuige moslims...
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_70144621
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.

2. Bijzonder betrouwbare bron, zo'n anonieme buurman, terwijl je toch zou denken dat een krant als de Telegraaf niet zou nalaten het te vermelden.

Nee, nu heb je me overtuigd dat deze hardwerkende Nederlanders de juiste actie hebben ondernomen tegen deze vuige moslims...
In sommige wijken is dat inderdaad de gang van zaken. Niet in de OUD-vinexwijken.
pi_70144829
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.
Precies, en als hullie ons aan willen passen, dan passen wij hun ruiten wel es ff aan. Trots op Nederland!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:47:14 #60
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70145025
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 18:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Bullshit, als dat zo zou zijn, hebben we daar de politie voor.
quote:
Als ze zo extreem religieus zijn als er gesteld wordt, kan ik me de onvrede van de buurt goed voorstellen. Bovendien zullen de kindjes van deze Irakezen ook echt niet het prototype lieve onschuldige knulletjes zijn.

Suggestief bericht.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70147355
Hoi allemaal ik ben een bewoner van fazantenveld.
Deze mensen zijn 3 maanden geleden hier komen wonen en begonnen gelijk te klagen over spelende kinderen.
Ze vonden het te druk.
Deze kinderen wonen hier al jaren.
Je kan niet verwachten dat deze kinderen hier mee stoppen.
Het probleem was echter dat de irakezen mensen dit ook niet normaal aan de kinderen vroegen om ergens anders te spelen,maar dit was gelijk dreigen en mishandelen.
Ze hebben in deze 3 maanden 1x een zwangere buurvrouw willen slaan met een step, 1x een buurvrouw mishandeld en 5x een kind mishandeld.
Dit waren een turkse vrouw,een turks jongetje,een nederlands meisje en een nederlandse jongen.
Bovendien werden deze mensen door de irakezen dagelijks uitgemaakt voor kanker turken en kanker nederlanders.
Dit alleen al om het feit dat die turkse vrouw geen hoofddoek draagt en de nederlandse meisjes topjes en piercings dragen.
Kom op mensen !
We moeten iedereen in zijn eigen normen en waarden laten leven,maar hou je wel aan de wet.
En dan zeggen die irakezen dat de mensen op het fazantenveld discrimineren! Dit is echt een multiculturelen straat!
Ze wonen al 10 jaar in nederland maar werken !nee hoor! Die irakeze man kan geen nederlands praten ,maar schelden dat kan die wel.
Ik heb het vaak genoeg gehoord.
We hebben met de straat echt geprobeerd om er voor te zorgen dat de irakezen zich thuis zouden voelen, maar dit wilde zij niet.
Hoewel ,hoe zij met andermans kinderen om gaan en met hun buren is in irak waarschijnlijk normaal.
Toen hij namelijk bij de eerste mishandeling heet water over 1 van de buurmeisjes gooide zei hij tegen haar ouders dat ze in irak ook zo hun kinderen straffen.
En bij de mishandeling met de stok zei hij ook dat zij hun kinderen met stokslagen straffen.
Waar het eigenlijk om gaat is dat ze AL 10 jaar in nederland wonen ,maar het verdomme om zich aan onze wet te houden. Bij mij is het in ieder geval zo "JE BLIJFT MET JE POTEN VAN ANDERMANS KINDEREN AF".
En ja bij deze mensen zijn inderdaad de ramen in gegooid, maar dit was na aanleiding van dreigen met een slagers mes en na het verwonden van een meisje en een buurvrouw door het gooien van bakstenen.
Deze mensen zijn ook niet gevlucht ,omdat het niet veilig meer was voor de irakezen ,maar vooral voor de naaste buren en buurkinderen.
Dit vertonen van deze foto is echt gewoon zielig doen,waarschijnlijk willen ze hier een slaatje uitslaan.
Wat mij het meeste stoort nu na al deze aggressie is dat die irakezen nu op onze kosten in een hotel zitten .
Ons uitmaken voor rascisten .
Terwijl ze zelf discrimineren (qua geloof) en mishandelen.

kijk hier is een foto van dezelfde zielige vrouw.

hier is te zien hoe de irakese vrouw met een mes naar buiten komt en daarna gaat haar man in de deur opening staan met 2 stenen en dreigt deze te gooien.

hier is te zien dat het kind na het krijgen van een water ballon opdracht krijgt van haar irakese vader om stenen los te schoppen en vervolgens naar de ballongooier te gooien.

hier zie je de reactie van man en vrouw op rond hangende jeugd wederom in opdracht van de man pakt de vrouw een jonge van 16 vast en bedreigt hem
pi_70147687
.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:01:15 #63
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70147792
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef fazantenveld het volgende:

[...]

Heeft het weldenkende volk wat eerder het hoogste woord had nog wat te melden?
&lt;signature here&gt;.
pi_70147837
Ik zie trouwens alleen maar mietjes die stoer doen tegen buitenlanders met een lelijke voortuin.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:04:17 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_70147929
Ah, topicwending
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_70148194
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar mietjes die stoer doen tegen buitenlanders met een lelijke voortuin.

Dit zijn jongens van 14 jaar die al 2 maanden op deze manier weg gejaagd worden.
  Donald Duck held donderdag 18 juni 2009 @ 22:11:51 #67
46149 __Saviour__
pi_70148278
Blijkbaar echt tuig dus. Opgeruimd staat netjes.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_70148448
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef fazantenveld het volgende:

[..]

Dit zijn jongens van 14 jaar die al 2 maanden op deze manier weg gejaagd worden.
Ja en terecht. Er staat geen wipkip ofzo voor die voordeur, en ik heb het idee dat ze er alleen maar komen om te provoceren. Zoals iedereen die daar komt. Zo te zien is het ook nog eens een doorgaande weg, of rijdt iedereen over de stoep?
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:17:18 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70148550
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef fazantenveld het volgende:

[..]
Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.

Deden die nog iets...?
&lt;signature here&gt;.
pi_70148592
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef fazantenveld het volgende:
Hoi allemaal ik ben een bewoner van fazantenveld.

Hoi, wij willen graag weten of jullie daar fan van Wilders zijn en op de PVV hebben gestemd tijdens de laatste verkiezingen.
pi_70148699
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?

kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.

kind is bezig met een recordpoging.
pi_70148848
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.

Deden die nog iets...?

Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
pi_70148871
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?

kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.

Hoi, even een vraagje, wat vinden jullie van Wilders?
pi_70148894
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:

[..]

Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
Dan was er waarschijnlijk niets aan de hand.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:25:38 #75
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70148937
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:

[..]

Duidelijk, dank
&lt;signature here&gt;.
pi_70148998
Wie zijn deze gabbers?

pi_70149032
Je hebt wel wijselijk het geluid weggelaten bij die eerste filmpjes. Ben wel benieuwd wat er over een weer gezegd is. Ik denk dat dit een geval is van waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.
pi_70149094
Hmmm, kweetniet.

Dit soort burenruzies hebben vaak twee kanten en zoals ik net ook al zei, geloof en cultuur zijn slechts dekmantels geen oorzaken.

Het gaat bijna altijd om 'jouw kind tegen mijn kind'.
pi_70149097
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.

pi_70149154
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:27 schreef Meh7 het volgende:
Wie zijn deze gabbers?

Goh HACKUH!

Trouwens over dat hooghouden filmpje. Als ik in die auto had gezeten ipv. die Irakese dame, had ik ook getoeterd. Een woonerf is geen voetbalveld. Ze kan haar huis anders niet bereiken, en je blijft anders toch gewoon staan. Daarna is er weer een puber die "mongool" moet roepen. Voeg daar de comments bij onder de video, en we hebben het echt over slachtoffers hoor. Sjongejonge.
pi_70149157
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.

hmmmmm heb jij niks anders te doen?
pi_70149177
En die kinderen blijken dan allemaal shit uitgespookt te hebben die ze natuurlijk niet aan hun eigen ouders vertellen.

(aan beide kanten dus)
pi_70149221
Dit schrijft Princess op youtube (ik vermoed dat princess Fazantenveld is)
quote:
mijn 'leuke' tering irakeze buren,
mensen deze mensen zijn gevaarlijk
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
zometeen ben jij de LUL;)
Nee, hoor vast geen sprake van discriminatie!

Als je op haar username klikt kom je ook bij dat hooghoudfilmpje terecht.

donderdag 18 juni 2009 @ 22:32:30 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70149234
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Hmmm, kweetniet.

Dit soort burenruzies hebben vaak twee kanten en zoals ik net ook al zei, geloof en cultuur zijn slechts dekmantels geen oorzaken.

Het gaat bijna altijd om 'jouw kind tegen mijn kind'.
Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?
&lt;signature here&gt;.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:33:29 #85
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70149275
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:

ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,

Ah, de aanval op de boodschapper is ingezet, kunnen we zien?
&lt;signature here&gt;.
pi_70149290
quote:

ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,

Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.

"Mandy je moet een BH aan doen want je tepels schijnen door!"
pi_70149333
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef hans3000 het volgende:

[..]

racisten stemmen niet op de PvdA en SP
Helaas wel. Als het economisch tij ze tegenzit schromen de Wesleys, Jaydens en Sterres vaak niet om links te stemmen, want links is natuurlijk wel weer goed om de karige gezinsfinanciën wat aan te vullen.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_70149381
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.

"Mandy je moet een BH aan doen want je tepels schijnen door!"
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
pi_70149396
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef ExTec het volgende:

[..]

Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?
Nee, dat is gewoon dieptriest.

Maar hoe vaak heb jij zo een burenruzie meegemaakt in een 'volksbuurt' ik genoeg hoor.
Dan snap je wat ik bedoel.
pi_70149427
quote:
[..]

Als je op haar username klikt kom je ook bij dat hooghoudfilmpje terecht.

Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.

ps. kijk ff goed naar de filmpjes en kijk hoeveel verschillende culturen er voor de deuren spelen met elkaar.
pi_70149437
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:

Wat moet ze doen? Wachten tot het record verbroken is? Wtf?
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:37:53 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70149455
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.
&lt;signature here&gt;.
pi_70149476
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef fazantenveld het volgende:

[..]

Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.

Je maakt mij niet wijs dat van "jullie" kant niets gekomen is.
pi_70149514
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Tja, maar ik vind dat geen disciminatie. Ze zeggen dat niet omdat het Irakezen zijn, maar omdat er duidelijk een conflictsituatie plaatsheeft. Zo goed als ze elkaar ook mongool noemen, en vervolgens een mongooltje het water in gaan duwen.

En dat mes, tja dat is niet zo netjes, maar wsl. kennen ze nog niet alle Nederlandse scheldwoorden. Ik zie die kinderen van die Irakezen ook niet vervelend doen ofzo. Ik krijg eerder het idee dat zij de straat niet op durven.
pi_70149536
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als daaraan vooraf gegaan is wat daaraan voorafgegaan is. Het stukje wat wij niet weten zeg maar. Daarnaast zijn de ramen van die Irakezen niet spontaan kapot gevallen neem ik aan.
pi_70149546
Ik heb de filmpjes bekeken. Het is overduidelijk dat die Nederlandse tokkies voor overlast zorgen. Ga lekker in een speeltuin spelen of in een dierentuin. Aan je generalisaties over Irakezen is te zien dat je een PVV-adept bent. En die mevrouw met mes zat te koken. Of ze voelde zich bedreigd door familie tokkie. Vooral die dikke koe, ga eens afvallen en je kinderen opvoeden.
  Donald Duck held donderdag 18 juni 2009 @ 22:41:21 #97
46149 __Saviour__
pi_70149568
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie die kinderen van die Irakezen ook niet vervelend doen ofzo.
neuh alleen maar een steen gooien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_70149591
En die Irakezen zullen vast ook wel dingen op hun kerfstok hebben, misschien hebben ze wel hele vervelende kinderen.

Punt is dat ALTIJD er over en weer wat gebeurt. Het is niet dat die Irakezen uitzichzelf zo doordraaien ofzo.
  donderdag 18 juni 2009 @ 22:42:27 #99
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_70149609
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:

En dat mes, tja dat is niet zo netjes, maar wsl. kennen ze nog niet alle Nederlandse scheldwoorden.
Dat zijn er ook dermate veel, en die zijn zo moeilijk, die krijg je niet onder de knie in 10 jaar
&lt;signature here&gt;.
pi_70149616
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

neuh alleen maar een steen gooien
Tja. Als ik moet wachten op mensen die willen hooghouden voor ik mijn huis kan betreden, en als er de hele dag mensen voor mijn deur lopen te kutten dan krijgen ze van mij ook een steen naar een hoofd. Daar hoef ik geen "tering-Irakees" voor te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')