Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:54 schreef isogram het volgende:
En - nogmaals - hoewel ik geweld afkeur, valt dat niet los te zien van het gebrekkige aanpassingsvermogen van groepen nieuwkomers.
racisten stemmen niet op de PvdA en SPquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen ze tot een paar jaar geleden PvdA en SP stemde waren ze zeker wel lief?
nou grote jongen hoor, even reageren op een typfoutjequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:
[..]
jij kan wel een integratiecursusje gebruiken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:59 schreef hans3000 het volgende:
[..]
jij kan wel een integratiecursusje gebruiken
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef Irritinus het volgende:
Reactie van een Buurman op een weblog:
[..]
bron: http://howardommel.web-lo(...)gezin-vlucht-ui.html
Maarja, makkelijk scoren voor de pers en stemmingmakers met het woord discriminatie...
Lekker het slachtoffertje spelen en je geloof/huidskleur erbij betrekken.
In sommige wijken is dat inderdaad de gang van zaken. Niet in de OUD-vinexwijken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
1. Dus de reactie van goed Hollandse autochtonen is dus de ruiten ingooien en naar binnen dringen? Ik dacht dat beschaafde mensen dan naar de politie zouden stappen? Tokkies dus, van hetzelfde niveau als waar deze Irakezen van beticht worden.
2. Bijzonder betrouwbare bron, zo'n anonieme buurman, terwijl je toch zou denken dat een krant als de Telegraaf niet zou nalaten het te vermelden.
Nee, nu heb je me overtuigd dat deze hardwerkende Nederlanders de juiste actie hebben ondernomen tegen deze vuige moslims...
Precies, en als hullie ons aan willen passen, dan passen wij hun ruiten wel es ff aan. Trots op Nederland!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus het grote probleem. Veel van die allochtonen hebben het gore lef om de integratie om te willen draaien. Zij hoeven zich niet aan te passen, nee, de autochtonen moeten dat maar doen.
Bullshit, als dat zo zou zijn, hebben we daar de politie voor.quote:
quote:Als ze zo extreem religieus zijn als er gesteld wordt, kan ik me de onvrede van de buurt goed voorstellen. Bovendien zullen de kindjes van deze Irakezen ook echt niet het prototype lieve onschuldige knulletjes zijn.
Suggestief bericht.
quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie trouwens alleen maar mietjes die stoer doen tegen buitenlanders met een lelijke voortuin.
Ja en terecht. Er staat geen wipkip ofzo voor die voordeur, en ik heb het idee dat ze er alleen maar komen om te provoceren. Zoals iedereen die daar komt. Zo te zien is het ook nog eens een doorgaande weg, of rijdt iedereen over de stoep?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dit zijn jongens van 14 jaar die al 2 maanden op deze manier weg gejaagd worden.
Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.quote:
Hoi, wij willen graag weten of jullie daar fan van Wilders zijn en op de PVV hebben gestemd tijdens de laatste verkiezingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef fazantenveld het volgende:
Hoi allemaal ik ben een bewoner van fazantenveld.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe zit het met de politie? Daar lezen we niks over.
Deden die nog iets...?
Hoi, even een vraagje, wat vinden jullie van Wilders?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?
kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.
kind is bezig met een recordpoging.
Dan was er waarschijnlijk niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
Duidelijk, dankquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:23 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Politie?????? In 3 maanden tijd is er wel 40 keer politie geweest. Er zijn wel 6 aangiftes gedaan tegen de irakezen. Het gene wat we iedere keer hoorde was "we kunnen niks doen".
Goh HACKUH!quote:
hmmmmm heb jij niks anders te doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.
Nee, hoor vast geen sprake van discriminatie!quote:mijn 'leuke' tering irakeze buren,
mensen deze mensen zijn gevaarlijk
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
zometeen ben jij de LUL;)
Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Hmmm, kweetniet.
Dit soort burenruzies hebben vaak twee kanten en zoals ik net ook al zei, geloof en cultuur zijn slechts dekmantels geen oorzaken.
Het gaat bijna altijd om 'jouw kind tegen mijn kind'.
Ah, de aanval op de boodschapper is ingezet, kunnen we zien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
Dit schrijft Princess op youtube (ik vermoed dat princess Fazantenveld is)
mijn 'leuke' tering irakeze buren,
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
Nee, hoor vast geen sprake van discriminatie!
Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
mijn 'leuke' tering irakeze buren,
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
Helaas wel. Als het economisch tij ze tegenzit schromen de Wesleys, Jaydens en Sterres vaak niet om links te stemmen, want links is natuurlijk wel weer goed om de karige gezinsfinanciën wat aan te vullen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef hans3000 het volgende:
[..]
racisten stemmen niet op de PvdA en SP
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.
"Mandy je moet een BH aan doen want je tepels schijnen door!"
Nee, dat is gewoon dieptriest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?
Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je op haar username klikt kom je ook bij dat hooghoudfilmpje terecht.
Wat moet ze doen? Wachten tot het record verbroken is? Wtf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?
kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.
kind is bezig met een recordpoging.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
Je maakt mij niet wijs dat van "jullie" kant niets gekomen is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.
Tja, maar ik vind dat geen disciminatie. Ze zeggen dat niet omdat het Irakezen zijn, maar omdat er duidelijk een conflictsituatie plaatsheeft. Zo goed als ze elkaar ook mongool noemen, en vervolgens een mongooltje het water in gaan duwen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als daaraan vooraf gegaan is wat daaraan voorafgegaan is. Het stukje wat wij niet weten zeg maar. Daarnaast zijn de ramen van die Irakezen niet spontaan kapot gevallen neem ik aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.
neuh alleen maar een steen gooienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie die kinderen van die Irakezen ook niet vervelend doen ofzo.
Dat zijn er ook dermate veel, en die zijn zo moeilijk, die krijg je niet onder de knie in 10 jaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
En dat mes, tja dat is niet zo netjes, maar wsl. kennen ze nog niet alle Nederlandse scheldwoorden.
Tja. Als ik moet wachten op mensen die willen hooghouden voor ik mijn huis kan betreden, en als er de hele dag mensen voor mijn deur lopen te kutten dan krijgen ze van mij ook een steen naar een hoofd. Daar hoef ik geen "tering-Irakees" voor te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
neuh alleen maar een steen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |