quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:55 schreef Wouter1979 het volgende:
[..]
doorgaans verzin jij alles om buitenlanders in een kwaad daglicht te stellen.... look in the mirror
Ze zien er wel cute uit. Maar wat moeten we nou geloven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef Slappy het volgende:
Nou mods hier is de bron http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_uit_huis__.html
Mag jij wetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze zien er wel cute uit. Maar wat moeten we nou geloven?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze trekken net zo'n gezicht als die stoere groepsfoto's op Superdudes van 15-jarige knulletjes.quote:
Die met die speen lijkt me duidelijk de aanstichter van dit allesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat is et alteitquote:
Jammer ik was wel benieuwd naar de reacties.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef Slappy het volgende:
Nou mods hier is de bron http://www.telegraaf.nl/b(...)ucht_uit_huis__.html
niemand maakt het ernaar dat men kennelijk recht heeft hun ruiten in te gooien...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Hamilcar het volgende:
.... blijkbaar maakten ze het er ook naar.
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:32 schreef Hamilcar het volgende:
Dit is dan ook de reden waarom het als autochtoon heerlijk vertoeven is als buurten als De Gorzenmaar meer ontopic, blijkbaar maakten ze het er ook naar. Echter is het hele verhaal niet zo sensationeel en laat de pers dat dus maar achterwege.
Toen ze tot een paar jaar geleden PvdA en SP stemde waren ze zeker wel lief?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:23 schreef hans3000 het volgende:
stelletje racisten zijn het, hard aanpakken die PVV aanhangers
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jammer ik was wel benieuwd naar de reacties.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Als ze zo extreem religieus zijn als er gesteld wordt, kan ik me de onvrede van de buurt goed voorstellen. Bovendien zullen de kindjes van deze Irakezen ook echt niet het prototype lieve onschuldige knulletjes zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nergens aandacht voor dit soort terrorismeVoor straf moeten we allemaal Zoetemeer boycotten.En zijn er al Kamervragen gesteld aan Pvv over extreem rechts die onschuldigen wegjaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |