Goh HACKUH!quote:
hmmmmm heb jij niks anders te doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.
Nee, hoor vast geen sprake van discriminatie!quote:mijn 'leuke' tering irakeze buren,
mensen deze mensen zijn gevaarlijk
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
zometeen ben jij de LUL;)
Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Hmmm, kweetniet.
Dit soort burenruzies hebben vaak twee kanten en zoals ik net ook al zei, geloof en cultuur zijn slechts dekmantels geen oorzaken.
Het gaat bijna altijd om 'jouw kind tegen mijn kind'.
Ah, de aanval op de boodschapper is ingezet, kunnen we zien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
Dit schrijft Princess op youtube (ik vermoed dat princess Fazantenveld is)
mijn 'leuke' tering irakeze buren,
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
Nee, hoor vast geen sprake van discriminatie!
Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
mijn 'leuke' tering irakeze buren,
ik weet hier alles van,
je word mishandelt!
met mes bedreigt!
vertrouw ze niet,
Helaas wel. Als het economisch tij ze tegenzit schromen de Wesleys, Jaydens en Sterres vaak niet om links te stemmen, want links is natuurlijk wel weer goed om de karige gezinsfinanciën wat aan te vullen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef hans3000 het volgende:
[..]
racisten stemmen niet op de PvdA en SP
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er is ook geen sprake van discriminatie. Het is gewoon een lompe buurt.
"Mandy je moet een BH aan doen want je tepels schijnen door!"
Nee, dat is gewoon dieptriest.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kost het erg veel moeite om die hoofddoek dragende vrouw met mes weg te relativeren?
Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je op haar username klikt kom je ook bij dat hooghoudfilmpje terecht.
Wat moet ze doen? Wachten tot het record verbroken is? Wtf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:20 schreef fazantenveld het volgende:
Dit is een doodlopende straat en het is een woonerf, deze kinderen spelen al jaren hier in de straat , dus waarom op houden voor 1 nieuwe bewoner?
kijk hier een voorbeeldje wat er gebeurd als de kinderen spelen en de irakeze buurvrouw er langs wilt.
kind is bezig met een recordpoging.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
Je maakt mij niet wijs dat van "jullie" kant niets gekomen is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dit is een noodkreet van een meisje van12 die er eigen niet meer veilig voelde in haar eigen straat.
Tja, maar ik vind dat geen disciminatie. Ze zeggen dat niet omdat het Irakezen zijn, maar omdat er duidelijk een conflictsituatie plaatsheeft. Zo goed als ze elkaar ook mongool noemen, en vervolgens een mongooltje het water in gaan duwen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ach ik doelde op het stukje "tering irakezen". Dat soort dingen zullen tijdens de ruzies (waarschijnlijk over en weer) ook wel geroepen zijn.
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als daaraan vooraf gegaan is wat daaraan voorafgegaan is. Het stukje wat wij niet weten zeg maar. Daarnaast zijn de ramen van die Irakezen niet spontaan kapot gevallen neem ik aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet kan verbazen, als je kinderen bakstenen naar hun hoofd krijgen.
neuh alleen maar een steen gooienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
Ik zie die kinderen van die Irakezen ook niet vervelend doen ofzo.
Dat zijn er ook dermate veel, en die zijn zo moeilijk, die krijg je niet onder de knie in 10 jaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef tho_Omas het volgende:
En dat mes, tja dat is niet zo netjes, maar wsl. kennen ze nog niet alle Nederlandse scheldwoorden.
Tja. Als ik moet wachten op mensen die willen hooghouden voor ik mijn huis kan betreden, en als er de hele dag mensen voor mijn deur lopen te kutten dan krijgen ze van mij ook een steen naar een hoofd. Daar hoef ik geen "tering-Irakees" voor te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
neuh alleen maar een steen gooien
Kleine kans dat het van één kant kwam, idd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef IHVK het volgende:
En die Irakezen zullen vast ook wel dingen op hun kerfstok hebben, misschien hebben ze wel hele vervelende kinderen.
Punt is dat ALTIJD er over en weer wat gebeurt. Het is niet dat die Irakezen uitzichzelf zo doordraaien ofzo.
Tja, ik zei het al: volgens mij zijn er 2 schuldigen. Maar als ik die filmpjes van die prinsecs (quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zijn er ook dermate veel, en die zijn zo moeilijk, die krijg je niet onder de knie in 10 jaar
Ja natuurlijk. Uit het niets toch? Ja, natuurlijk geloven wij dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef fazantenveld het volgende:
Dit was geen burenruzie,maar nieuwe irakezen buren die de kinderen uit de buurt wilde wegjagen.
Met stenen en een stok.
die straat is openbaar terrein. afgesloten woonerf nog wel. Logisch dat daar spelende kinderen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja. Als ik moet wachten op mensen die willen hooghouden voor ik mijn huis kan betreden, en als er de hele dag mensen voor mijn deur lopen te kutten dan krijgen ze van mij ook een steen naar een hoofd. Daar hoef ik geen "tering-Irakees" voor te zijn.
En waarom wilden ze dat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef fazantenveld het volgende:
Dit was geen burenruzie,maar nieuwe irakezen buren die de kinderen uit de buurt wilde wegjagen.
Met stenen en een stok.
Nou, keihard toeteren is natuurlijk wel gewoon lomp. Iets meer geduld betrachten zou iedereen daar wat gelukkiger maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat moet ze doen? Wachten tot het record verbroken is? Wtf?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
En waarom wilden ze dat?
Gewoon zomaar?
Denk je echt dat die kinderen niets gedaan hebben, heerlijk lief aan het spelen waren en die Irakezen opeens zoiets hadden van JIHAAAAAAAAAD weg alle kienderen.
Waarom gooien jullie elkaar eigenlijk allemaal in het water?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef fazantenveld het volgende:
Met stenen en een stok.
Exactquote:
Toeteren zonder dat er een gevaarlijke situatie is, is sowieso verboden. Maar een auto hoor of zie je wel aankomen. Lijkt mij normaal dat je dan even opzij stapt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nou, keihard toeteren is natuurlijk wel gewoon lomp. Iets meer geduld betrachten zou iedereen daar wat gelukkiger maken.
Dan gaan jou ramen er ook uit want wij discrimineren niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja. Als ik moet wachten op mensen die willen hooghouden voor ik mijn huis kan betreden, en als er de hele dag mensen voor mijn deur lopen te kutten dan krijgen ze van mij ook een steen naar een hoofd. Daar hoef ik geen "tering-Irakees" voor te zijn.
Ja, maar "spelende kinderen" gooien normaal geen ruiten in. Dat deed ik vroeger niet, ook al werd ik weggestuurd met onredelijke argumenten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die straat is openbaar terrein. afgesloten woonerf nog wel. Logisch dat daar spelende kinderen zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, ik zei het al: volgens mij zijn er 2 schuldigen. Maar als ik die filmpjes van die prinsecs () bekijk, dan weet ik ongeveer wel over welk soort mensen het hier gaat.
Jij doet alsof die Irakezen 100% fout zitten vanwege hun afkomst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef ExTec het volgende:
Ojee. Hebben papa en mama al een foto van Geert boven de schouw gehangen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dan gaan jou ramen er ook uit want wij discrimineren niet.
Het heeft niks met discriminatie te maken.
afz. een tokkie
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij doet alsof die Irakezen 100% fout zitten vanwege hun afkomst.
Kijk eens goed naar die lederen jassen en die petjesjongeren. Zie dan het type volwassenen in beeld, en zie dan ook nog eens het hooghouden en het kinderen in het water gooien. Nogal primitief allemaal, maar dat zijn mensen die met messen zwaaien even goed.quote:
als je het filmpje nu eens goed bekijkt. die auto komt wel erg snel aanrijden voor op zo'n woonerf. dat had ook wel iets rustiger gekund. en dat overdreven lange getoeter is echt niet nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Toeteren zonder dat er een gevaarlijke situatie is, is sowieso verboden. Maar een auto hoor of zie je wel aankomen. Lijkt mij normaal dat je dan even opzij stapt.
en jij springt weer gelijk aan de kant van de moslims in het verhaal. hoe verrassend.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dus omdat jij ze 'simpel' vind, kan het niet anders dan dat ze het minimaal toch wel een beetje zelf gedaan hebben ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die lederen jassen en die petjesjongeren. Zie dan het type volwassenen in beeld, en zie dan ook nog eens het hooghouden en het kinderen in het water gooien. Nogal primitief allemaal, maar dat zijn mensen die met messen zwaaien even goed.
Hmmmm dit is dus duidelijk wel een geval van vooroordelen en discriminatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die lederen jassen en die petjesjongeren. Zie dan het type volwassenen in beeld, en zie dan ook nog eens het hooghouden en het kinderen in het water gooien. Nogal primitief allemaal, maar dat zijn mensen die met messen zwaaien even goed.
Jij doet alsof men ze wegjaagt omdat het Irakezen zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
2 schuldigen! Waarbij er 1 heeft gewonnen. Chapeau! Ik snap niet dat de politie niets doet. Als ik de muziek hard heb staan en de buren hebben er last van krijg ik ze meteen voor de deur.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus omdat jij ze 'simpel' vind, kan het niet anders dan dat ze het minimaal toch wel een beetje zelf gedaan hebben ofzo?
Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Hmmmm dit is dus duidelijk wel een geval van vooroordelen en discriminatie.
Omdat ze een pet(of hoofdddoek) dragen???Daar iemand op afrekenen, RAAR HOOR.
Deze mentaliteit heb ik het dus over.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Dan gaan jou ramen er ook uit want wij discrimineren niet.
Het heeft niks met discriminatie te maken.
afz. een tokkie
Ach dat jij geen leuke jeugd heb gehad kan ik niks aan doen, en vind het ook raar dat jij niet snapt dat dat spelende kinderen zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?
Nou niet echt. Hij had ook de kant van de Turken kunnen kiezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en jij springt weer gelijk aan de kant van de moslims in het verhaal. hoe verrassend.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik reken mensen af op gedrag in die filmpjes. Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jullie kinderen in het water gooien?
Kan jij niet 1 pagina af zonder je ziekelijke obsessie met Wilders te laten zien? Christus zeg..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:
http://europakiest.nos.nl/uitslag
De PVV is met 21,4% de grootste partij in Zwijndrecht.
CDA 19%
SGP 15%
VVD 11%
PVDA 10%
nuff said
Het speelde in zoetermeer, dacht ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Meh7 het volgende:
http://europakiest.nos.nl/uitslag
De PVV is met 21,4% de grootste partij in Zwijndrecht.
CDA 19%
SGP 15%
VVD 11%
PVDA 10%
nuff said
Je hebt gelijk, damnquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou niet echt. Hij had ook de kant van de Turken kunnen kiezen.
Ik heb nooit tokkie of flodder gezegd hoor. Mijn jeugd was prima, dankje. Leven en laten leven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:58 schreef fazantenveld het volgende:
[..]
Ach dat jij geen leuke jeugd heb gehad kan ik niks aan doen, en vind het ook raar dat jij niet snapt dat dat spelende kinderen zijn.
afz. een tokkie of was ik nou een flodder heheheher
Well, thats nice Mr. CBS.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:00 schreef Meh7 het volgende:
In Zoetermeer (regio 2727) woonden op 30 september 2007 5595 mensen, waarvan 835 niet-westerse allochtonen (14.9%).
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Meh7 het volgende:
Even een meisje in de sloot gooien, gaat lekker daar bij jullie.
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef MrData het volgende:
[..]
Kan jij niet 1 pagina af zonder je ziekelijke obsessie met Wilders te laten zien? Christus zeg..
Gewoon twee grieten die aan een liaan zwaaien. Meer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:02 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Heb je dan meer bronnen misschien, waarop we een mening kunnen vormen? Of is dit de bijdrage.
Je opoe, nou goed. In een topic over een burenruzie (en elk ander topic) om de 3 posts Wilders en de PVV erbij slepen zonder reden. Of eigenlijk is die reden me wel duidelijk..quote:Wie ben jij nou weer?
Meh poept er van schrik een paar statistieken uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Well, thats nice Mr. CBS.
Heb je teveel redbull op ofzo?
Dat kind in dat roze shirt hierboven. Dat lijkt er niet echt van te genieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef Py het volgende:
[..]
Gewoon twee grieten die aan een liaan zwaaien. Meer niet.![]()
"Zou je misschien uit kunnen leggen waarom jullie elkaar altijd in het water gooien"
Ik zie jou nooit reageren in NWS eigenlijk. Woon jij ook in die straat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef MrData het volgende:
Je opoe, nou goed. In een topic over een burenruzie (en elk ander topic) om de 3 posts Wilders en de PVV erbij slepen zonder reden. Of eigenlijk is die reden me wel duidelijk..
Groepsdruk denk ik, doen om erbij te horen. "Leuk voor op youtube" heeft de rest vast gedacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kind in dat roze shirt hierboven. Dat lijkt er niet echt van te genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |